معراج گشت | تور دبی - تور تایلند

تور دبی ، تور تایلند ، تور گرجستان ، تور مالزی ، تور چین ، تور هند ، تورترکیه

معراج گشت | تور دبی - تور تایلند

تور دبی ، تور تایلند ، تور گرجستان ، تور مالزی ، تور چین ، تور هند ، تورترکیه

سواحل تایلند

سواحل تایلند

جزایر ساحلی کشور تایلند در اطراف دریای زیبای آندمان و خلیج فارس برخی از پرطرفدارترین مناطق گردشگری تایلند به شمار می رود .

 

بعضی از این جزایر به واسطه سواحل بکر و محیط پر از آرامش برای تفریح ، شهرت بنام و جهانی در میان گردشگران تور تایلند پیدا کرده است ، شما در این سواحل فرصت های زیادی برای سرگرمی ، تجربیات تکرار نشدنی و تمدد اعصاب و آرامش وصف نشدنی را از آن خود کنید .


تایلند مکانی عالی برای گذراندن تعطیلات مختلف و ریلکس شدن در فضای آرامش بخش آن برای شما گردشگران تور تایلند می باشد .

 

با معراج گشت آسمان همراه باشید تا شما گردشگران تور تایلند را زیباترین سواحل این کشور آشنا سازیم .


سواحل تایلند به دلیل داشتن شن های سفید و آب های زلال در دنیا مشهور شده است
 
ادامه مطلب ...

جزیره مرجان ( koh larn )

جزیره مرجان پاتایا  ( Koh Larn )

شهر زیبای پاتایا تاریخ چندانی ندارد ، این شهر در دهه ۱۹۵۰ میلادی و در خلال جنگ های ویتنام ، سربازان آمریکایی از پاتایا به عنوان محلی بکر و خلوت برای استراحت استفاده می کردند که در ۲۹ جولای سال ۱۹۵۹ حدود ۵۰۰ نفر از این سربازان جنگ به پاتایا هجوم آوردند و در کنار ساحل خانه اجاره کردند و مشغول به زندگی شدند و به انواع تفریح های مختلف و مهیج مشغول شدند . 

نکته قابل توجه اینجاست که این سربازان  دوستان و آشنایان خود را هم با شهر پاتایا آشنا کرده و به مرور این شهر به یکی از مهم ترین مراکز تفریحی در سراسر دنیا تبدیل شد .

 

امروزه شهر پاتایا در میان گردشگران تور تایلند ، عنوان شهری بکر و زیبا برای سفر زبانزد مسافران این شهر شده است و مسافران بسیار زیادی هم از کشورمان ایران سالیانه مشتاق به سفر به این شهر هستند .

 

با معراج گشت آسمان همراه باشید تا شما گردشگران تور تایلند را یکی از جزایر زیبای پاتایا آشنا سازیم .


محیط این جزیره بسیار آرام ، سواحل آن بسیار زیبا و آب های آن دارای مرجان های بی نظیری و خاصی است
 
ادامه مطلب ...

اسکله ابرا دبی

اسکله ابرا دبی

در سال های اخیر آوازه شهر زیبای دبی در جهان پیچیده است و گردشگران تور دبی از سراسر جهان بخصوص کشورهای آسیایی به سمت شهر دبی همه ساله هجوم می آورند تا از تفریحات و زیبایی بی نظیر موجود در این شهر استفاده کنند ، شهری که به تازگی مدرنیزه شده و باب میل توریست ها و گردشگران تور دبی قرار گرفته است .


شهر دبی به دلیل دارا بودن امکانات رفاهی و تفریحی خوب و قابل قبول و متنوع و همچنین آسمان خراش های محبوب و منحر به فردش مورد توجه عموم مردم بخصوص توریست های تور دبی قرار گرفته است .

انگیزه بسیاری از مسافران و  توریست هایی که به این شهر سفر می کنند ، با هم متفاوت است چون تعدادی برای خرید ، بعضی دیگر برای استراحت و تفریح و برخی هم برای کسب تجارب نو شهر دبی را به کشور های دیگر ترجیح می دهند .


دبی شهری است که در آن سنت و مدرنیته در کنار هم به زیبایی و تعادل قرار گرفته‌ است .

 

ضمنا دبی شهری است که از پدید آمدنش و زبانزد شدن آن در سراسر دنیا زمان زیادی نمی‌ گذرد ، اما با این وجود با پیشرفت روز افزون و چشمگیر خود به یکی از شهرهای مدرن و البته یکی از مقاصد گردشگری مهم و پرطرفدار در دنیا نام گرفته است .

 

به موجب همین امر، گردشگران بسیاری با تور دبی در طی چندین سال به این سرزمین لوکس سفر می ‌کنند .

 


گردشگران تور دبی با معراج گشت آسمان همراه باشید تا شما عزیزان را با یکی از مناطق گردشگری دبی ، اسکله ابرا دبی آشنا سازیم .


اسکله ابرا یکی از دیدنی ترین مکان های توریستی در شهر دبی است
 
ادامه مطلب ...

معابد تایلند

معابد تایلند

معابد بسیاری در گوشه و کنار جهان قرار گرفته است که هر کدام نمادی از هنر و خلاقیت معمار آن کشور محسوب می شود . 

 

هر سرزمینی با توجه به موقعیت جغرافیایی خود و همچنین مذهب هایی که در آن کشور دارد خواستار معابد مختلف و متنوعی می باشد در این میان کشور زیبای تایلند نیز از این مستثنی نیست و با معابد بینظیر و منحصر به فردی که دارد مورد توجه بسیاری از گردشگران تور تایلند از کشورها و سرزمین‌های مختلف است .

 

این معابد بزرگ و غول پیکر در عین حال با طراحی های ظریف و زیبا بسیاری از بازدید کنندگان چه از خود کشور تایلند و چه از کشورهای دیگر را همه ساله در تور تایلند سمت خود جذب کرده است و نکته قابل توجه این است که از مهمترین مناطق گردشگری تایلند به شمار می رود .  

 

 

با معراج گشت آسمان همراه باشید تا شما گردشگران تور تایلند را با برترین معابد کشور تایلند آشنا سازیم .


کشور تایلند کشوری غنی از فرهنگ ، تاریخ و تمدن است
 
ادامه مطلب ...

معرفی پارک خور دبی ( Dubai Khor Park )

معرفی پارک خور دبی ( dubai khor park )

مردم جهان تا همین چند سال پیش بود که با شهر دبی آشنا شد و سعی در شناخت بیشتر این شهر لوکس کرد . 

شهری که مجلات بزرگ و معتبر غربی آن را اینگونه توصیف می کنند  : کشوری ثروتمند ، قوی ، گران و تهدیدی برای شهرها و کشورهای دیگر در خصوص گردشگر می باشد .

اما بیشتر از همه ، این کشور به عنوان یک شهر مدرن که بیشترین گردشگران تور دبی را به سمت خود جذب می کند . 

این کلان ‌شهر با ساختمان ‌های بلند قامتش توانست توجه جمع کثیری از توریست های تور دبی در کل جهان را به سمت آسمان خراش‌ های متعدد و گوناگون خود کشانده است ، در این مقاله می خواهیم یکی از مناطق گردشگری دبی را برای شما معرفی کنیم .

 

با معراج گشت آسمان همراه باشید تا شما مسافران عزیز تور دبی را با یکی از مناطق گردشگری دبی ، یعنی : پارک خور دبی آشنا سازیم .


مجموعه پارک خور دبی مکانی است که کودکان در آن به پژوهش ، اکتشاف و بازی مشغول می شوند
 
ادامه مطلب ...