معراج گشت | تور دبی - تور تایلند

تور دبی ، تور تایلند ، تور گرجستان ، تور مالزی ، تور چین ، تور هند ، تورترکیه

معراج گشت | تور دبی - تور تایلند

تور دبی ، تور تایلند ، تور گرجستان ، تور مالزی ، تور چین ، تور هند ، تورترکیه

باغ گیاه شناسی پردانا در کوالالامپور ( Perdana Botanical Garden )

باغ گیاه شناسی پردانا در کوالالامپور ( Perdana Botanical Garden )

باغ های گیاه شناسی که همانطور که قطعا شنیده اید ، مجموعه ای از گیاهان مختلف می باشد که به صورت علمی دسته بندی خاصی شده اند و بازدید از آن ها تجربه ای بسیار جذاب و متفاوت را برای شما رقم خواهد زد . 


شما گردشگران تور مالزی در این مکان با مجموعه ای از گیاهان بزرگ و کوچک رو به رو می شوید که نمونه آن را به طور معمول در فضای شهری و هیچ جای دیگری ندیده اید ، مثلا درخت های غول پیکری که نمونه شان در آفریقا می باشد و یا نیلوفرهای آبی خارق العاده ای که در جنگل های بارانی آمازون رشد می کنند که شما را محصور خود می کنند . 


جالب است بدانید قدمت باغ های گیاه شناسی به قرن 16 و 17 میلادی باز می گردد ، البته شاید بتوان عنوان نخستین باغ های عجیب و گیاه شناسی را به باغ های معلق بابل نیز اهدا کرد که بی نظیرند که علاوه بر نوع ساخت آنها بسیار متفاوت و منحصر به فرد هستند .

 

 

با معراج گشت آسمان همراه باشید تا شما گردشگران تور مالزی ارزان را با یکی از جاذبه های سبز و زیبای این کشور آشنا سازیم . 

 


توجه داشته باشید که نام دیگر باغ گیاه شناسی کوالالامپور " تامان تاسیک پردانا می باشد
 
ادامه مطلب ...

مسجد پوترا مالزی ( Putra Mosque )

مسجد پوترا مالزی ( Putra Mosque )

شاید تصورتان از مسجد یک بنایی با گنبد و گلدسته های کاشی کاری شده به رنگ آبی فیروزه ای ، طلایی ، سبز و ... و شاید بنایی قدیمی با دیوارهای خشتی و گلی که محیطی عرفانی و ساده برایتان تداعی شود ، اما مسجد پوترا همه قید و بندهای ذهنی شما گردشگران تور مالزی را کاملا تغییر می دهد شما با حضور در مسجد پوترا همه چیز صورتی می بینید . 


همچنین این مسجد صورتی رنگ و فوق العاده دیدنی با آب های دریاچه پوتراجایا که در مرکز شهر کوالالامپور احاطه شده است جذابیتی چشمگیر را از آن خود کرده و جالب است بدانید این مسجد تنها از یک سو به خشکی راه دارد . 


در ضمن حدودا سه چهارم این مسجد در دریاچه ساخته و گسترش یافته است به همین دلیل از دور که نگاه می کنید این حس به شما دست خواهد داد که مسجدی میان آب قرار دارد و اینکه رنگ صورتی بنا در آب های درخشان دریاچه زیبای پوتراجایا منعکس می شود و منظره ی بسیار منحصر به فردی را پدید می آورد که می تواند شما بازدید کنندگان را ساعت ها محو خود نماید .

 

 

با معراج گشت آسمان همراه باشید تا شما گردشگران تور کوالالامپور را با یکی از جاذبه های معنوی جذاب در این شهر آشنا سازیم .


مسجد پوترا مالزی به دلیل جاذبه های معماری بی نظیرش به یکی از مهم ترین مساجد مدرن در جهان شناخته می شود
 
ادامه مطلب ...

شهربازی کیدزانیا کوالالامپور ( KidZania Kuala Lumpur )

شهربازی کیدزانیا کوالالامپور ( KidZania Kuala Lumpur )

کوالالامپور پایتخت مدرن و سرسبز کشور مالزی که قطعا یکی از مقاصد پرطرفدار و جذاب برای گردشگران از سراسر جهان و بخصوص در میان گردشگران ایرانی می باشد که در فصل های مختلفی از سال همچون بهار ، تابستان و حتی فصل زمستان به سراغ این کشور بی نظیر و فوق العاده می روند . 


شما گردشگران تور مالزی وقتی کوالالامپور را برای گردش انتخاب می کنید ، جاذبه های مختلفی در پیش روی شما قرار دارد که از جمله معروف ترین آن ها می توان به آکواریوم KLCC کوالالامپور ، برج های دوقلو پتروناس ، باغ پرندگان مالزی ، باغ گیاه شناسی و البته شهربازی سان وی لاگون اشاره نمود و در ضمن عموم مردم و گردشگران با مناطق گردشگری مالزی آشنایی دارند و قبل از سفر برای بازدید از این دیدنی های جذاب برنامه ریزی می کنند .

 


همچنین ما قصد داریم امروز یکی دیگر از جاذبه های فوق العاده هیجان انگیز کشور مالزی را برای شما بازدید کنندگان در تور مالزی ارزان معرفی کنیم پس با معراج گشت آسمان همراه باشید .


شهربازی کیدزانیا از سایت معروف تریپ ادوایزر به عنوان یکی از برترین جاذبه های کوالالامپور انتخاب شده است
 
ادامه مطلب ...

غذاهای معروف کشور مالزی

غذاهای معروف کشور مالزی

احتمالا در مقالات قبلی معراج گشت آسمان خوانده باشید که جمعیت اصلی کشور مالزی را عمدتا اقوام مالایی ، چینی و هندی تشکیل می ‌دهند و همین فرهنگ ‌های متنوع و جالب باعث تنوع غذایی در این کشور شده است که امروزه کلی طرفدار هم پیدا کرده است . 


بنابراین با توجه به این تنوع فرهنگی کشور مالزی می ‌تواند بهشتی برای عاشقان و علاقه مندان به غذا و نوشیدنی های جذاب باشد تا از هر نوع غذایی که دوست دارند با هر سبک سلیقه ای ، از کباب‌ ها با بوی هوس ‌انگیزشان تا برنج و نودل های سرخ شده و غذاهای گریل شده دریایی را یکجا در کنار هم می توانید تجربه کنید .


پایتخت مالزی ، شهر کوالالامپور برخی از بهترین غذاخوری‌ ها و رستوران‌ های محلی  آسیای جنوب شرقی را به وفور در خود جای داده است که شما گردشگران تور مالزی می‌ توانید با کمترین هزینه غذاهای محلی و اصیل این سرزمین را امتحان کنید و کلی لذت ببرید . 

 

 

با معراج گشت آسمان همراه باشید تا شما گردشگران تور مالزی ارزان را با بخشی از غذاهای مهم و محلی این کشور آشنا سازیم .


پادشاه غذاهای مالایی " ناسی لماک " می باشد که جزو محبوب ‌ترین غذاهای محلی مالزی محسوب می شود
 
ادامه مطلب ...

فرودگاه بین المللی کوالالامپور ( Kuala Lumpur International Airport )

فرودگاه بین المللی کوالالامپور ( Kuala Lumpur International Airport )

کوالالامپور زیبا بزرگترین شهر و پایتخت کشور مالزی محسوب میشود که تلفیقی از فرهنگ ، سنت قدیمی و بافت مدرنی را به زیبایی هر چه تمام در خود گنجانده است به گونه‌ ای که در کنار آسمان‌ خراش ‌های لوکس و جدید شما گردشگران تور مالزی می‌ توانید عمارت ‌هایی با عمری طولانی را نظاره گر باشید . 


در ضمن کوالالامپور در میان شهرهای جنوب شرق آسیا یکی از سریع ‌ترین رشدها از نظر جمعیت و اقتصاد را داراست و میزبان بلندترین برج دوقلوی جهان " برج‌ های دوقلوی پتروناس " که نماد مالزی به شمار می ‌رود هم است و اگر قصد سفر به این شهر را دارید ما در این مقاله قصد داریم بزرگترین و مهمترین فرودگاه کوالالامپور را به شما معرفی کنیم .

 

 

با معراج گشت آسمان همراه باشید تا شما گردشگران تور مالزی ارزان را با فرودگاه بین المللی کوالالامپور آشنا سازیم .

 


KLIA یا فرودگاه بین المللی کوالالامپور یکی از پرتردد ترین فرودگاه های جهان بشمار می رود
 
ادامه مطلب ...