معراج گشت | تور دبی - تور تایلند

تور دبی ، تور تایلند ، تور گرجستان ، تور مالزی ، تور چین ، تور هند ، تورترکیه

معراج گشت | تور دبی - تور تایلند

تور دبی ، تور تایلند ، تور گرجستان ، تور مالزی ، تور چین ، تور هند ، تورترکیه

نکات مهم سفر به مالزی

نکات مهم سفر به مالزی

کشور مالزی از آن دست کشورهایی محسوب می شود که سفر به آن به دلیل راحت بودن گرفتن ویزا برای ما ایرانیان در سفر با تور مالزی بسیار محبوب و پرطرفدار است ، شما می توانید در مالزی از دیدنی ها و جاذبه های بیشمار آن بازدید کرده و به کشف طبیعت در این کشور فوق العاده زیبا بپردازید و با مردم مهمان نواز آن ارتباط خوب و صمیمانه ای برقرار کنید . 


مطلبی که امروز می خواهیم در موردش با شما گردشگران تور کوالالامپور صحبت کنیم نکات سفر به کشور مالزی است ، برای مثال اینکه در این کشور افراد محلی زیاد به زبان انگلیسی صحبت نمی کنند و یا قوانینی که در مورد نپرداختن مالیات نیز وجود دارد که برایتان قطعا جالب خواهد بود و همچنین این موضوع که هوای مالزی به چه صورتی است از نکات سفر به مالزی بشمار می رود که در ادامه به شرح آن ها خواهیم پرداخت .

 

 

معراج گشت آسمان قصد دارد در این مقاله نکات مهم و اساسی را در سفر به این کشور برای شما عزیزان شرح دهد ، پس با ما همراه باشید . 

 


در کشور مالزی اگر خریدتان بیشتر از حد مجازی که قانون وضع کرده است باشد ، مجبور به پرداخت مالیات اضافه خواهید شد
 
ادامه مطلب ...

جاذبه های گردشگری لنکاوی

جاذبه های گردشگری لنکاوی

لنکاوی که با نام رسمی لنکاوی گوهر کداح نیز شناخته می شود جزو مجمع ‌الجزایری از 104 جزیره در دریای زیبای آندامان می ‌باشد و در حدود 30 کیلومتری شمال غربی خاک اصلی کشور مالزی قرار گرفته است که در نوع خود بی نظیر است و ضمنا این جزیره ‌ها بخشی از استان کداح می ‌باشند که با کشور تایلند نیز همسایه می باشند .   

 

 

با معراج گشت آسمان همراه باشید تا شما گردشگران تور مالزی را با جاذبه های گردشگری در لنکاوی آشنا سازیم .

 


پل هوایی لنکاوی یکی از معروف ترین پل های کابلی در جهان شناخته می شود
 
ادامه مطلب ...

ایپوه مالزی ( Ipoh )

ایپوه مالزی ( Ipoh )

یکی از شهرهای مدرن و البته بسیار مجلل و زیبا شهر ایپوه مالزی می باشد که در نوع خود بی نظیر است ، این شهر در قرن 19 میلادی به دلیل وجود معادن قلع ( Kinta Valley ) جزو ثروتمند ترین شهرهای آسیایی محسوب شده است ، به طوری که کلی سرمایه دار از کشورهای اروپایی و به خصوص کشور چین برای تجارت روانه این شهر می شدند .


همچنین شما گردشگران تور مالزی به دلیل معماری بناها ترکیبی از سبک چینی ، مالایی و اروپایی را خواهید دید و در بازدید از شهر ایپوه از ایستگاه مترو شهر نیز دیدن نمایید چون یکی از جاذبه های آن بشمار می رود و همچنین شهر ایپو امروزه به عنوان یک مقصد گردشگری و جزو مناطق گردشگری مالزی در حال رشد در زمینه های فرهنگی و آشپزی در بین گردشگران نیز به شهرت باور نکردنی رسیده است .

 

 

معراج گشت آسمان قصد دارد در این مقاله یکی از شهرهای پر گردشگر و زیبای مالزی را به شما گردشگران تور مالزی ارزان معرفی کند .

 


ایپوه مالزی به دلیل وجود معادن قلع ( Kinta Valley ) جزو ثروتمند ترین شهرهای آسیایی محسوب می شود
 
ادامه مطلب ...