معراج گشت | تور دبی - تور تایلند

تور دبی ، تور تایلند ، تور گرجستان ، تور مالزی ، تور چین ، تور هند ، تورترکیه

معراج گشت | تور دبی - تور تایلند

تور دبی ، تور تایلند ، تور گرجستان ، تور مالزی ، تور چین ، تور هند ، تورترکیه

سواحل تایلند

سواحل تایلند

جزایر ساحلی کشور تایلند در اطراف دریای زیبای آندمان و خلیج فارس برخی از پرطرفدارترین مناطق گردشگری تایلند به شمار می رود .

 

بعضی از این جزایر به واسطه سواحل بکر و محیط پر از آرامش برای تفریح ، شهرت بنام و جهانی در میان گردشگران تور تایلند پیدا کرده است ، شما در این سواحل فرصت های زیادی برای سرگرمی ، تجربیات تکرار نشدنی و تمدد اعصاب و آرامش وصف نشدنی را از آن خود کنید .


تایلند مکانی عالی برای گذراندن تعطیلات مختلف و ریلکس شدن در فضای آرامش بخش آن برای شما گردشگران تور تایلند می باشد .

 

با معراج گشت آسمان همراه باشید تا شما گردشگران تور تایلند را زیباترین سواحل این کشور آشنا سازیم .


سواحل تایلند به دلیل داشتن شن های سفید و آب های زلال در دنیا مشهور شده است
  

معرفی سواحل تایلند

زیبایی کشور تایلند بر هیچ شخصی در سراسر دنیا پوشیده نیست ، این کشور دارای سواحل فوق العاده زیبا و چشم نواز و زیبایی دارد که هر گردشگر تور تایلند را در سراسر جهان میزبانی می کند .


به غیر از جزایر معروف پوکت و کو ساموئی ، تعداد زیادی جزایر مختلف و بکر دیگری در مناطق دور افتاده و ناشناخته در این کشور وجود دارد که باعث شده است به تعداد توریست ها و گردشگران تور تایلند افزوده شود .


در تمام سواحل گردشگری کشور تایلند ، می ‌توانید آب تمیز ، شن سفید ، قایق‌ های توریستی ، نوشیدنی‌های خنک ، محلی و رنگارنگ ، انواع سوغاتی ، انواع ماساژها ، انواع غذاهای سنتی و آسیایی و ... را ببینید . 


سواحل گرمسیری کشور تایلند به خاطر زیبایی بینظیر و فوق العاده ، جزیره های دیدنی و بکر ،  شن های سفید و آب های خوش رنگشان در سراسر دنیا مشهور شده است . 


بهترین سواحل تایلند

Phulay Bay


این ساحل فوق العاده زیبا در کنار دریای آندامان قرار گرفته و جنگل های انبوه اطراف ، آن را احاطه کرده است .

ضمنا هتل های لوکس و گران قیمت  Ritz Carlton  که در این منطقه واقع شده است ، بهترین مکان برای استراحت و آرامش شما گردشگران تور تایلند است . 

phulay bay


Maya Bay


این ساحل دیدنی و زیبا در واقع محل ضبط و فیلمبرداری فیلم معروف ( ساحل ) با بازی لئوناردو دیکاپریو بوده است و قسمت بسیار زیادی از شهرت خود را مدیون این فیلم جذاب است .

سراسر این ساحل شگفت انگیز را صخره های آهکی برگرفته است و هر سال  توریست های تور تایلند بسیاری برای تماشای نزدیک از این زیبایی ها به کشور تایلند سفر می کنند .


Koh Lipe


نام این ساحل به عنوان ساحلی به نام و کامل در فهرست جغرافیایی ملی بهترین های جهان در سال 2012 در کل دنیا  به ثبت رسیده است .

این جزیره دور که برای رفتن به این مکان فوق العاده ناب حتما باید از قایق هایی که تعبیه شده است استفاده نمایید .

این مکان دارای حداقل دو ساحل Sunrise و Pattaya و صخره های مرجانی است که 25 درصد از گونه های مختلف گیاه و طبیعت بکر در جهان را از آن خود کرده است .


James Bond Beach


در کشور تایلند به زبان محلی به این ساحل Tapu ko گفته می شود و این جزیره از زمان تولید فیلم جیمز باند یعنی فیلم The Man with the Golden Gun  معروف در سال 1974 به شهرت جهانی رسید .

اگر چه این جزیره تنها به یک مخروط آهکی شبیه است و شما گردشگران تور تایلند هیچ جزیره ای در اطراف آن نمی بینید ، اما در این جزیره امکانات قایقرانی وجود دارد که می تواند برای بسیاری از بازدید کنندگان و توریست های تور تایلند تجربه ای فراموش نشدنی و فوق العاده ای باشد .  


Ko Phi Phi Don


جزیره کو فی ‌فی یک مجمع‌ الجزیره ‌ای کوچک و فوق العاده آرامش بخش در استان کرابی واقع در جنوب کشور تایلند است ، این جزیره تنها جزیره ای در کشور تایلند محسوب می شود که دارای ساکنین دائمی می باشد .

 

جزیره کو فی ‌فی در دسامبر ۲۰۰۴ میلادی مورد هجوم سونامی‌های اقیانوس هند قرار گرفت و تقریبا تمام زیر ساخت‌ های این جزیره ویران و از بین رفت .

 

با این وجود بازسازی آن توسط دولت به سرعت انجام گرفت و مجدد به حالت اولیه خود تبدیل شد و خدمات بازسازی برای بهره‌ وری از چشم‌ اندازهای خیره ‌کننده‌ این جزیره طبق مقررات ساخت و ساز از قبیل ارتفاع هتل‌ های جدید و دیگر بناها ارائه شد .


شما در این جزیره هیچ جاده ای را نخواهید دید و تمامی‌ رفت و آمد ها با قایق صورت می ‌گیرد ، در این جزیره مردمی‌ با فرهنگ های متفاوت ، بودایی ها و هندوها و ... را می توانید از نزدیک ببینید و چطور در کنار هم زندگی می‌ کنند .

 

توریست ها سوار بر قایق از جزیره پوکت به  این جزیره می‌ آیند تا از زیبایی و امکانات آن بهره مند شوند  ، ولی بهترین زمان برای سفر به این جزیره زمانی است که جمعیت  ساکن در آن ، آنجا را ترک می ‌کند و شما گردشگران تور تایلند می‌ توانید در آرامش به تفریح و ریلکس شدن بپردازید .


Kata Beach


جزیره زیبای کاتا (kata) از پرطرفدارترین و بنام ترین نقاط جزیره پوکت (Phuket) در میان گردشگران تور تایلند می باشد و نسبت به پاتونگ آرام تر و خلوت تر از بازدید کنندگان است .

کاتا دو ساحل دارد به نام های Yai Kata و Noi Kata که هر دو از آرامش و زیبایی بسیاری برخوردار و دارا هستند .

شما گردشگران تور تایلند می‌ توانید در این سواحل از نور خورشید برای آفتاب گرفتن لذت وصف نشدنی را تحربه کنید و انواع نوشیدنی های خنک را تهیه و لذت ببرید  و دریای زیبا و آرام را نظاره گر باشید .

 


در آخر معراج گشت آسمان سفری بسیار مهیج و آرامش بخشی برای شما مسافران تور تایلند آرزومند است .


تور های مسافرتی تایلند

اگر قصد سفر به تایلند را دارید و می خواهید با تورهای تایلند معراج گشت آسمان آشنا شوید روی لینک زیر کلیک کنید :    

 

تور تایلند

تور بانکوک

تور پاتایا

تور پوکت


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.