معراج گشت | تور دبی - تور تایلند

تور دبی ، تور تایلند ، تور گرجستان ، تور مالزی ، تور چین ، تور هند ، تورترکیه

معراج گشت | تور دبی - تور تایلند

تور دبی ، تور تایلند ، تور گرجستان ، تور مالزی ، تور چین ، تور هند ، تورترکیه

معرفی شهربازی imgworlds دبی


معرفی شهربازی دبی ( IMG Worlds )

یکی از بهترین تفریحات از نظر کودکان ، نوجوانان و حتی بزرگسالان تفریح شهربازی و سرگرمی با وسایل هیجان انگیز می باشد.

در سراسر دنیا میلیون ها شهربازی ساخته شده است که هریک ویژگی ها و امکانات منحصر به فرد خود را دارند.

این بار قصد داریم به شهربازی دبی ( IMG Worlds ) که یکی از شهرهای مدرن و لوکس و بسیار جذاب در جهان است برویم و یکی از بهترین مناطق گردشگری دبی را با تور دبی به شما معرفی کنیم، 

با معراج گشت آسمان همراه باشید تا اطلاعات کامل از این مجموعه در تور دبی را در اختیارتان قرار دهیم.


آی ام جی بزرگترین مجموعه تفریحی سرپوشیده در دنیا است
 
ادامه مطلب ...

معرفی بانک های دبی

معرفی بانک های دبی

بررسی ها نشان می دهد که ایرانی ها در سال 2013 بیشتر از 1.5 میلیارد دلار در بانک های معروف دبی به منظور خرید ملک و املاک سرمایه گذاری کرده اند و بعد از کشور پاکستان در رتبه دوم قرار گرفته است. 7 کشور اعم از پاکستان ، ایران ، کانادا ، آمریکا ، فرانسه ، چین و آلمان به ترتیب از سرمایه گذاران در بخش املاک در دبی می باشند.

با معراج گشت آسمان همراه باشید تا شما را با بانک های دبی در تور دبی آشنا کنیم.


ایرانی ها یشتر از 1.5 میلیارد دلار در بانک های دبی سرمایه گذاری کرده اند
 
ادامه مطلب ...

معرفی کلاب های دبی

معرفی کلاب های دبی

یکی از سرگرمی های باب میل و پرطرفدار تور بی در بین جوانان رفتن به کلاب ها و خوش گذراندن می باشد که ما در اینجا معروفترین کلاب های شبانه با تور دبی را به شما میهمانان که عاشق سرگرمی و شب زنده داری هستید معرفی می کنیم .


با معراج گشت آسمان همراه باشید تا شما عزیزان را با برترین کلاب های شبانه با تور دبی آشنا کنیم.


 
ادامه مطلب ...

معرفی سینماهای دبی

معرفی سینما های دبی

شهر دبی این روزها یکی از مدرن ترین و محبوب ترین شهرهای دنیا محسوب می شود و نه تنها از آسیا برای تفریح این شهر را انتخاب می کنند بلکه جزو انتخاب های اول اروپاییان هم برای گذراندن تعطیلات می باشد.لیست قیمت تور دبی را می توانید اینجا مشاهده نمایید و با توجه به نزدیک شد به ایام عید پیشنهاد تور دبی نوروز 98 را نیز به شما می کنیم.


اگر یه نگاه تجمیلی و کلی به شهر و کشورهای مختلف بیندازیم میبینیم که در جایی نیست که سینما رونق و طرفدار زیادی نداشته باشد .

دبی نیز از جمله شهر هایی است که طرفداران بسیار زیادی برای دیدن فیلم در سینما دارد . از ساکنان خود این شهر تا گردشگران و توریست هایی که با تور دبی به این شهر لوکس و زیبا سفر کرده اند ، همه از طرفداران سینما در دبی می باشند .


یکی از تفریحاتی که گردشگران در این شهر حتما در برنامه تفریحی خود می گذارند رفتن به سینما است . دبی در چند سال اخیر شاهد انفجاری از ساخت و رونمایی از تعداد سالن های سینمایی در جهان بوده است.

 

ادامه مطلب ...

اجاره خودرو در دبی


خیلی از افرادی که به دبی چه با تور دبی و چه به صورت انفرادی سفر می کنند به این فکر می کنند با توجه به وجود مناطق گردشکری بسیار در دبی چگونه در این شهر خودرو کرایه کنند تا راحت تر بتوانند به نقاط مختلف دبی رفت و آمد بکنند.

قوانین رانندگی در دبی بسیار قانون مند است و همه ماشین ها در لاین خود حرکت می کنند حق تقدم را کاملا رعایت می کنند و از قبل مسیر خود را مشخص می کنند و وارد لاین های دیگر نمی شوند و برای عابر پیاده بسیار احترام قائل اند به صورتی که برای گذر عابر پیاده در همه جا ایست کامل می کنند.

قوانین رانندگی در دبی بسیار سخت گیرانه است و فرد متخلف باید جریمه سنگینی برای عبور از این قوانین بپردازد به طوری که ممکن است برای پارک در محل توقف ممنوع تا 1000 درهم نیز جریمه شود و این مورد یکی را می توان یکی  از اصلی ترین دلایل منظم بودن رانندگی در دبی دانست.

سرعت مجاز در دبی در شهر 60 الی 80 کیلومتر و در جاده 100 تا 120 کیلومتر در ساعت می باشد. 

با معراج گشت آسمان همراه باشید تا شما را با شرایط و نحوه اجاره خودرو در دبی بیشتر آشنا کنیم.


دبی یکی از قانون مند ترین شهر ها برای رانندگی است
 
ادامه مطلب ...