معراج گشت | تور دبی - تور تایلند

تور دبی ، تور تایلند ، تور گرجستان ، تور مالزی ، تور چین ، تور هند ، تورترکیه

معراج گشت | تور دبی - تور تایلند

تور دبی ، تور تایلند ، تور گرجستان ، تور مالزی ، تور چین ، تور هند ، تورترکیه

اشنایی با شهر کوالالامپور

آشنایی با شهر کوالالامپور

صنعت گردشگری نقش بسیار مهمی در اقتصاد شهر کوالالامپور ایفا کرده است و بسیاری از هتل‌ های زنجیره ‌ای بین ‌المللی و اقامتگاه های متنوع در این شهر وجود دارند که از جمله آن‌ها می ‌توان به هتل Majestic اشاره نمود .

 

لازم به ذکر است که این شهر سالانه میزبان بیش از 9 میلیون گردشگر در تور ترکیبی مالزی از سراسر جهان می‌ باشد ، رشد گردشگری این شهر عمدتا به دلیل تنوع فرهنگی این شهر ، هزینه ‌های نسبتا مناسب و انواع مختلف غذاهای سنتی و وجود مناطق گردشگری کوالالامپپور باعث شده است که برای علاقه مندان تور کوالالامپور و توریست ها بسیار جالب و فوق العاده به نظر برسد .

 

 

با معراج گشت آسمان همراه باشید تا شما گردشگران تور مالزی را با مهمترین شهر مالزی آشنا سازیم .


صنعت گردشگری نقش بسیار مهمی در اقتصاد شهر کوالالامپور ایفا کرده است
 
ادامه مطلب ...

آشنایی با مناطق گردشگری مالزی

آشنایی با مناطق گردشگری مالزی

کشور مالزی یکی از کشورهای جنوب شرقی آسیا است و پایتخت آن شهر کوالالامپور می باشد ، مالزی به خاطر سواحل متنوع و تنوع جاذبه ‌های طبیعی ، یکی از پر طرفدارترین مقاصد گردشگری دنیا محسوب می شود و به خصوص برای ورزش‌ هایی مانند غواصی زبانزد تمامی گردشگران تور مالزی می باشد .

 

شما عزیزان در تور ترکیبی مالزی علاوه بر ساحل و جزیره‌های متعدد ، جنگل ‌های انبوه و سرسبزی را می بینید که یکی دیگر از جذابیت‌ های کشور مالزی می باشند .

 

علاوه بر جاذبه‌ های طبیعی ، از نظر جاذبه ‌های شهری آن ، برج‌های بلند و رستوران‌ های معروف و پرطرفدار هم کشور مالزی حرف ‌های زیادی برای گفتن در سفر با تور مالزی ارزان شما دارد .

 

 

با معراج گشت آسمان همراه باشید تا شما گردشگران تور مالزی و تور مالزی سنگاپور را با جاذبه های گردشگری مالزی آشنا سازیم .


برج های دوقلوی پتروناس جزو بزرگ ترین برج های دوقلوی جهان به شمار می رود
 
ادامه مطلب ...

فستیوال تومارولند 2018 ( Tomorrowland Festival )

فستیوال تومارولند 2018 ( Tomorrowland Festival )

شاید کمتر کسی را بتوان پیدا کنید که به موزیک الکترونیک علاقه داشته باشد ولی با فستیوال تومارولند " Tomorrowland Festival " آشنایی نداشته باشد .

 

فستیوال موزیک تومارولند ، یکی از بزرگ ‌ترین و مشهورترین فستیوال‌ های موسیقی در دنیا می باشد که در سال 2017 میلادی با تفاوت‌ های زیادی در شهر دبی برگزار گردید و هزاران گردشگر تور دبی را به این شهر کشاند و امسال نیز همچنان این فستیوال بزرگ را مثل پارسال در شهر ابوظبی خواهیم داشت ، در ادامه با ما باشید تا با جزئیات و اطلاعات بیشتری از این فستیوال را در اختیارتان بگذاریم .

 

 

با معراج گشت آسمان همراه باشید تا شما گردشگران تور دبی را با این فستیوال فوق العاده مدرن و عالی آشنا سازیم .


فستیوال موزیک تومارولند ، یکی از بزرگ ‌ترین و مشهورترین فستیوال‌ های موسیقی در دنیا می باشد
 
ادامه مطلب ...

بازار چینی های دبی

بازار چینی های دبی

شهر دبی یکی از برترین مناطق گردشگری دنیا و مهمترین مقصد گردشگری مسافران تور دبی و امارات متحده عربی می باشد . در دبی ، در کمترین زمان و با کمترین فاصله‌ مکانی ، می‌ توانید از جاذبه‌ های گردشگری متعدد دبی دیدن نمایید .


تنها دو روز زمان کافی است تا اکثر جاذبه‌ های گردشگری بزرگ و مهم دبی را در سفر با تور دبی نوروز 97 ببینید البته حتی اگر چندین روز سفر شما طول بکشد نیز خسته نمی ‌شوید و همیشه چیزی برای سرگرم کردن و تفریحات بی نظیر برای شما عزیزان وجود دارد .


دبی یکی از شهرهای حاشیه‌ خلیج فارس می باشد که در مدت زمان کوتاهی توانسته در زمینه‌ اقتصادی ، تجاری و گردشگری به موفقیت ‌های بسیار زیاد و چشمگیری دست یابد و به ‌سرعتی باور نکردنی رشد کند .

 

با اینکه شهر دبی در حقیقت در بیابان قرار گرفته و آب ‌و هوای آن در بیشتر ایام سال بسیار گرم و خشک است ولی به ‌دلیل وجود امکانات گسترده و مراکز تفریحی و خرید زیادی که دارد ، گردشگران تور دبی از سراسر جهان در تمام طول سال به این کشور سفر می ‌کنند.

 

 

با معراج گشت آسمان همراه باشید تا شما گردشگران تور دبی نوروز 97 را با یکی از جاذبه های مهم دبی آشنا سازیم .

 


بازار چینی ها به بازار دراگون مارت یا بازار اژدها نیز نامیده میشود
  ادامه مطلب ...

معرفی شهرهای مالزی

معرفی شهرهای مالزی

کشور شگفت ‌انگیز و زیبای مالزی توجه جهانیان بخصوص گردشگران تور مالزی را به خود جلب کرده است . جهانگردان و مسافرین تور ترکیبی مالزی که برای اولین بار به کشور مالزی سفر میکنند ، سفری فوق العاده در کشف ناشناخته‌ های مالزی در پیش روی خود دارند که قطعا محصور آن میشوند . 

 

سلامت داتانگ "  Salamat Datang به معنای " خوش‌ آمدید " در زبان ملی مالزی می باشد و شما عزیزان در تور مالزی سنگاپور خوش آمدی را که در چهره همه مردم این کشور نقش بسته است را حس خواهید کرد . 

 

خوش‌ آمدی گرم که نشان مردم صمیمیت ، میهمان ‌دوستی و خوش قلبی مردم این کشور است ، شما گردشگران تور مالزی ارزان در این کشور می ‌توانید به دیدن مناطقی بروید که چهره‌ میلیون‌ ها سال قبل این کره‌ خاکی را به نمایش شما عزیزان می ‌گذارد و اینکه بی علت نیست که این کشور مدرن را تمام آسیا Truly Asia نامیده‌ اند .

 

 

با معراج گشت آسمان همراه باشید تا شما گردشگران تور مالزی را با شهرهای مهم و توریستی این کشور آشنا سازیم .


جالب است شما گردشگران بدانید که کشور مالزی را را تمام آسیا Truly Asia می نامند
 
ادامه مطلب ...