معراج گشت | تور دبی - تور تایلند

تور دبی ، تور تایلند ، تور گرجستان ، تور مالزی ، تور چین ، تور هند ، تورترکیه

معراج گشت | تور دبی - تور تایلند

تور دبی ، تور تایلند ، تور گرجستان ، تور مالزی ، تور چین ، تور هند ، تورترکیه

رستوران های معروف کوالالامپور



کشور مالزی یکی از زیباترین کشورهای خاور دور بشمار می رود که از هر جنبه گردشگری بسیار غنی و متفاوت می باشد ، این کشور پوشیده شده از فضاهای بکر و سرسبز و گونه های مختلف حیوانات کمیاب دنیا که در کناری مردم خونگرم جلوه خاصی به خود گرفته است و سالانه پذیرای هزاران گردشگر تور مالزی از سراسر دنیا می باشد .


شهر کوالالامپور یکی از پیشرفته ترین شهرهای دنیا محسوب می شود و این پایتخت بزرگ و زیبا علاوه بر ساختمان های مدرن و آسمان ‌خراش‌ ها و مراکز خرید باشکوهی که دارد ، رستوران‌های متعدد و مشهوری نیز در خود جای داده است .

 

بهترین و مدرن ترین رستوران‌های مالزی در کوالالامپور قرار گرفته است و این رستوران ‌ها به خاطر طراحی دکوراسیون مدرن و خاصش ، سرآشپزان مشهور و حرفه ‌ای و پرسنلی مجرب توانسته‌ است  جوایز بی نظیری را از آن خود کنند و در نتیجه به شهرت جهانی برسد و اگر در تور کوالالامپور تصمیم گرفتید تا یک وعده غذای عالی و متفاوت را در یک رستوران لوکس تجربه کنید یکی از رستوران‌های زیر را انتخاب کنید که در نوع خود کم نظیرند .


در این رستوران‌های شیک و مدرن شما گردشگران تور مالزی ارزان می توانید هر غذایی که تصور کنید پیدا نمایید و اینکه از غذاهای محلی مالزی گرفته تا غذاهای بین‌ المللی و بهترین غذاها از کشورهای سراسر دنیا با منو های متفاوت میزبان شما عزیزان هستند .

 


با معراج گشت آسمان همراه باشید تا شما گردشگران تور ترکیبی مالزی را با معروفترین رستوران های کوالالامپور آشنا سازیم .


بهترین و مدرن ترین رستوران‌های مالزی در کوالالامپور قرار گرفته است
  

معروفترین رستوران های کوالالامپور

رستوران " Marini’s On 57  "


این رستوران فوق ‌العاده زیبا‌ ایتالیایی در طبقه‌ 57 برج پتروناس مشهور قرار گرفته است و یکی از معروفترین رستوران‌ های لوکس کوالالامپور بشمار می رود و زیباترین و شگفت ‌انگیزترین چشم ‌اندازها از برج ‌های دوقلوی پتروناس و افق شهری کوالالامپور از پنجره‌ ها و سقف شیشه ‌ای این رستوران بی نظیر قابل مشاهده می باشد و دکوراسیون این رستوران بسیار شیک و مدرن است و منوی آن بهترین غذاهای ایتالیایی را در خود جای داده است ، پیشنهاد ما این است که شما گردشگران تور مالزی سنگاپور در سفر خود به کوالالامپور آن را از دست ندهید .


ساعت کاری رستوران : 


دوشنبه تا پنجشنبه از ساعت 19 تا 23


یکشنبه ‌ها از ساعت 18.30 تا 24

 

Marini’s On 57

 

رستوران " Troika Sky Dining "


این رستوران از 2 بخش تشکیل شده است و یکی از بهترین رستوران ‌ها در شهر کوالالامپور می باشد و اینکه این مجموعه در طبقه‌ 23 برج B مجموعه‌ Troika واقع شده است و جالب است شما گردشگران تور مالزی بدانید که به خاطر ارتفاع زیادی که دارد ، چشم ‌اندازهای ‌منحصر به فردی از شهر را پیش روی شما عزیزان قرار می دهد .

 

در ضمن کیفیت و تنوع غذاهای این دو رستوران بسیار بالا و قابل توجه است و باعث شده است که نام آن‌ها در فهرست بهترین رستوران‌ های کوالالامپور قرار بگیرد و اینکه رستوران Cantaloupeبهترین غذاهای فرانسوی ، ایتالیایی ، یونانی و اسپانیایی را سرو کرده و رستوران Strato منویی جذاب و متفاوت از بهترین پیتزاها و پاستاها را دارد که در سفر به مالزی آن را از دست ندهید .


ساعت کاری رستوران : 


رستوران Strato از ساعت 12 تا 15 و از 18 تا 23


رستوران Cantaloupe از ساعت 18.30 تا 22.30

 

Troika Sky Dining

 

رستوران " Thirty 8 KL "


این رستوران مشهور و بنام در طبقه‌ سی و هشتم ساختمان هتل Grand Hyatt قرار گرفته است و یکی از آن رستوران‌ هایی است که در سفر به کوالالامپور نباید از آن غافل شد و در ضمن این رستوران با تمرکز بر مشتریانی آغاز به کار کرده است که به کیفیت غذاها و دیزاین متفاوت ، بی نهایت اهمیت داده و به هر شهر و کشوری که سفر می‌ کنند علاقه مند هستند بهترین رستوران‌ های آن را حتما امتحان کنند .

 

همچنین منوی این رستوران بسیار متنوع و گسترده است و اینکه انواع غذاهای چینی ، تایلندی و ژاپنی را سرو می کند . قابل توجه شما گردشگران تور ارزان مالزی این است که بهترین سوشی و ساشیمی ، لذیذ ترین استیک ‌ها و غذاهای تلفیقی را می ‌توانید در این رستوران نوش جان نمایید و هر غذایی که از منو انتخاب کنید با بهترین کیفیت تحویل خواهید گرفت و ترکیبی موزون و متناسب از تازه‌ ترین و مرغوب ‌ترین مواد غذایی را تجربه می کنید و پنجره‌ های بزرگ رستوران ، چشم‌اندازهای زیبایی رو به برج‌های دوقلوی پتروناس را به شما هدیه می دهد .


ساعت کاری رستوران :


از ساعت 12 تا 15 و 18 تا 23  

 

Thirty8 KL


رستوران " Enak Restaurant KL "


جالب است بدانید که تخصص این رستوران در غذاهای پر از ادویه‌ مالزی می باشد و رستوران Enak Restaurant KL یکی از مشهورترین رستوران ‌های مدرن و لوکس این کشور می باشد . این رستوران در طبقه‌ پایین مرکز خرید معروف استارهیل گالری قرار دارد و دکوراسیون شیک و مجلل آن را با هنرهای بومی و ظروف و اشیای قدیمی تزیین شده است که شما را محصور خود می کند .

 

غذاهای این رستوران با دستورهای قدیمی خانوادگی تهیه می گردد و همچنین غذاهای این رستوران حلال و عطر و طعم خانگی دارند و میزان ادویه‌ آن ‌ها مطابق با ذائقه‌ محلی می باشد که واقعا فوق العاده است و اگر نمی ‌توانید غذاهای پرادویه میل کنید حتما درخواست کنید که غذایی با میزان ادویه‌ کمتری برایتان آماده نمایند .

 

ساعت کاری رستوران :


 12 ظهر تا 1 نیمه شب

 

Enak Restaurant KL

 

رستوران " Prego KL "


این رستوران در هتل Westin Kuala Lumpur قرار گرفته است و یکی از بهترین و لوکس‌ ترین رستوران ‌های شهر کوالالامپور بشمار می رود و این رستوران بهترین غذاهای کلاسیک ایتالیایی را سرو می کند که تجربه ای بی نظیری برایتان خواهد بود .

 

منوی این رستوران 2 طبقه بسیار متنوع و عالی است و دست شما را برای انتخاب باز است و نگران نباشید چون طبق سلیقه تان می توانید غذا سفارش دهید و دکوراسیون این رستوران یکی دیگر از عوامل جذابیت این رستوران است و اینکه زیبایی ‌های رستوران ‌های قدیمی را به یاد می‌ آورد . در آشپزخانه‌ این رستوران ، بهترین غذاهای ایتالیایی سرو می ‌شود مثلا ریزوتو با سس قارچ وحشی و پنیر پارمزان یا راویولی با مرغ آن عالی است که هر گردشگری در تور ترکیبی مالزی مجذوب آن می شود .


ساعت کاری رستوران :


از 12 تا 14.30 ناهار  و از 18.30 تا 22.30 شام : روزهای دوشنبه تا شنبه


از 12 تا 15 ناهار و از 18.30 تا 22.30 شام : روز یکشنبه

 

Prego KL

 

رستوران " Celestial Court KL "


این رستوران غذاهای مدرن در عین حال خلاقانه و حلال سرو می ‌کند و اینکه در هتل Sheraton Imperial  واقع شده است و دارای محیط مجلل و شیک  در کنار چشم ‌اندازهای زیبایی از شهر می باشد که باعث شده همه ساله مورد توجه عموم مردم بخصوص مسافرانی که قصد رفتن با تور ترکیبی مالزی در کنار کوالالامپور به کشور سنگاپور را نیز در تور مالزی سنگاپور را دارند قرار بگیرد .

 

در ضمن در زمینه‌ کیفیت و تنوع غذا گفت که این رستوران حرف‌ های زیادی برای گفتن دارد که خیال شما را قطعا راحت خواهد کرد و از مشهورترین غذاهای منوی این رستوران می ‌توان به بره‌ کباب با ادویه و عسل و سس مخصوص و میگو سوته با سس سیر اشاره نمود که شما را غرق در لذت می کند .


ساعت کاری رستوران :


از دوشنبه تا شنبه از 12 تا 14.30 و از 18.30 تا 22.30


یکشنبه ‌ها و تعطیلات عمومی : از 10 تا 14.30 و از 18.30 تا 22.30

 

Celestial Court KL

 

رستوران " Marble 8 on 56 "


این رستوران یک بهشت واقعی برای دوستداران و علاقه مندان به استیک می باشد این رستوران فقط 5 دقیقه پیاده روی تا ایستگاه متروی KLCC را دارد و یکی از لوکس ‌ترین و جذابترین خانه ‌های استیک در کشور مالزی است .

 

فضاهای داخلی رستوران با کف ‌پوش چوبی ، آلات موسیقی جالب و عجیب ، صندلی ‌های چرمی فوق العاده زیبا تزیین شده است که شما مجذوب این دیزاین می شوید . پپیشنهاد ما برای شما گردشگران تور مالزی این است که یکی از میزهای کنار پنجره را انتخاب کنید و از پنجره ‌های تمام قد این رستوران ، چشم‌ اندازهای زیبایی از شب‌ های کوالالامپور و برج‌ های دوقلوی معروف شهر را ببیند و غذایتان را با لذت میل نمایید .


ساعت کاری رستوران : 


صرف ناهار از ساعت 12 تا 14.30


صرف شام از ساعت 19 تا 23

 

Marble 8 on 56

 

رستوران " Nobu KL "


این رستوران ژاپنی ، ستاره‌ میشلن را دارد و شما عزیزان در آن فرصت این را دارید که بهترین سوشی و ساشیمی‌ های مالزی را تجربه نمایید و کلی لذت ببرید .

 

این رستوران را در سراسر دنیا به خاطر غذاهای خاص و منحصربه ‌فردش که ترکیب زیبایی از آشپزی آسیایی و آمریکای جنوبی هست می ‌شناسند و اینکه این رستوران بیش از 29 شعبه در سراسر دنیا دارد و داراس شهرت جهانی است و شعبه‌ مالزی آن ، اولین شعبه‌ این رستوران در جنوب شرقی آسیا می باشد . این رستوران یک طبقه پایین‌ تر از رستوران Marini s on 57 قرار دارد و چشم‌ اندازهای 360 درجه و زیبایی از افق شهری کوالالامپور را به نمایش شما عزیزان می ‌گذارد .


ساعت کاری رستوران : 18 تا 23 

 

Nobu KL

 

رستوران " Prime KL "


این رستوران یکی از منحصر به فردترین خانه‌ های استیک در کشور مالزی می باشد که در هتل Le Meridien قرار گرفته است و البته غذاهای محلی هم در منوی این رستوران عالی سرو می شود . منوی رستوران شامل انواع غذاهای دلچسب و لذیذی است و معمولا خانواده ‌ها خیلی بیشتر از آن استقبال می‌ کنند و منوی رستوران شامل بهترین استیک‌ ها ، غذاهای حلال ، غذاهای کلاسیک غربی ، غذاهای دریایی لذیذ ، سالاد سزار و انواع دسرها ، غذاها و سالادهای متنوع می باشد . 


ساعت کاری رستوران : 


 دوشنبه تا جمعه از 12 تا 23


روزهای آخر هفته از 18.30 تا 23

 

Prime KL

 

رستوران خانه فرانسوی " Maison Francaise Restaurant "


این رستوران در یک عمارت سه طبقه‌ در خیابان Changkat Kia Peng واقع شده است و یک رستوران لوکس و فوق ‌العاده عالی برای امتحان کردن بهترین غذاهای فرانسوی می باشد و اینجا دقیقا حال و هوایی رمانتیک و عالی دارد و دکوراسیون زیبای آن ، از دیوارهای سفید گرفته تا شمعدان ‌های کریستال و رومیزی‌ های جذاب و زیبا ، همگی حال و هوای یک رستوران فرانسوی لوکس را برایتان زنده خواهد کرد .


رستوران به سه قسمت تقسیم بندی شده در طبقه‌ همکف سالن اصلی غذاخوری است که یک پاسیو مشرف به باغ دارد که منظره ای فوق العاده است و در طبقه‌ بالا ، لژ خصوصی می باشد و بخش دیگر رستوران در فضای باز و زیر سایه‌ درختان واقع شده است که بسیاز لذت بخش است .


ساعت کاری رستوران : 12 تا 24 بامداد 

 

Maison Francaise Restaurant

 

 

در آخر معراج گشت آسمان سفری پر از لذت و هیجان برایتان در تور کوالالامپور آرزومند است .



اگر قصد سفر به مالزی را دارید و می خواهید با تورهای مالزی معراج گشت آسمان آشنا شوید روی لینک زیر کلیک کنید :    

تور مالزی

تور مالزی ارزان

تور ترکیبی مالزی

تور مالزی سنگاپور


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.