معراج گشت | تور دبی - تور تایلند

تور دبی ، تور تایلند ، تور گرجستان ، تور مالزی ، تور چین ، تور هند ، تورترکیه

معراج گشت | تور دبی - تور تایلند

تور دبی ، تور تایلند ، تور گرجستان ، تور مالزی ، تور چین ، تور هند ، تورترکیه

پنانگ را بهتر بشناسیم

پنانگ را بهتر بشناسیم

شهر پنانگ در کشور مالزی مدتی طولانی است که جزو پر طرفدارترین و توریستی ترین شهرهای گردشگری مالزی در میان گردشگران تور مالزی شهرت بسیاری پیدا کرده است و دلیل این موضوع ساحل های شنی بکر ، معماری بسیار زیبا ، خوراکی های متنوع و جالب ، مکان های دیدنی متنوع و فرهنگ جالب مردم این جزیره می باشد که توجه بسیاری از گردشگرانی که هم به مالزی و هم به سنگاپور از طریق تور مالزی سنگاپور سفر می کنند را به خود جلب کرده است .


از دیگر مناطق گردشگری مالزی در شهر پنانگ مروارید شرق خانه‌ اقوام متفاوتی است و به دلیل این کیفیت متفاوت و خاص ، نسبت به دیگر مناطق مالزی جاذبه های متفاوت تر و هیجان انگیزتری دارد . این جزیره توسط یک کانال کشتیرانی از ساحل غربی سرزمین اصلی مالزی جدا گشته و همانند یک بندر تجاری عمل می کند . 

 

ضمنا Georgetown به عنوان شهر مرکزی پنانگ مملو از مناطق گردشگری متنوعی می باشد و حتی در خارج از این شهر نیز مناظر بسیار زیبایی وجود دارد که ارزش دیدن دارند و پیشنهاد ما به شما مسافران تور ترکیبی مالزی را از دست ندهید .

 

 

با معراج گشت آسمان همراه باشید تا شما گردشگران تور مالزی را با پنانگ بیشتر آشنا سازیم .

 


اکثر گردشگران و توریست ها جزیره پنانگ را به نام مروارید شرق می شناسند
  

نقشه پنانگ

 

نقشه شهر پنانگ


تاریخ پنانگ

جالب است شما گردشگران تور مالزی ارزان بدانید که قدیمی ترین نشان از شهر پنانگ به سده چهارم باز می گردد و بر اساس منابع مهم چینی ، این جزیره در همان زمان نزد دریانوردان چینی طراحی و ساخته شده است و در ضمن اینکه آنان به آنجا سفر می‌ کردند .

 

علاوه بر این توجه داشته باشید که بخش هایی از یک سنگ نوشته به زبان سنسکریت متعلق به سده چهارم در نواحی شرقی این جزیره نیز پیدا شده است .    


همچنین اولین کشتی اروپاییان در سال 1592 میلادی به این جزیره وارد شده و اینکه هرگز نتوانست به مبدا بازگردد و در آخر در دریا غرق شد . در سده 17 میلادی که توجه اروپاییان به شرق آسیا رو به افزایش بود .

 

جزیره پنانگ به عنوان بندر و پایگاه مورد توجه انگلیسی ها قرار گرفت و آنها در سال 1785 میلادی آنجا را که تقریبا غیر مسکونی بود و بخشی از سرزمین کداح بود را از سلطان کداح اجاره نمودند و ضمنا در سال 1786 فراسیس لایت از ماموران کمپانی هند شرقی اقامتگاهی را در این جزیره بنا کرد و آن را به افتخار جرج سوم پادشاه انگلستان جرج تاون نامید .

 

تاریخچه پنانگ

 

موقعیت و جمعیت شهر پنانگ 

 

پنانگ نام جزیره و ایالتی در کشور مالزی می باشد که بسیاری از گردشگران تور مالزی آن را به نام مروارید شرق می شناسند و این ایالت در شمال غربی شبه جزیره مالزی در تنگه ملاکا واقع شده است .

 

جزیره پنانگ از شمال شرق به ایالت کداه و از جنوب با ایالت پراک هم مرز است و اینکه جزیره پنانگ به عنوان یک شهر بزرگ توسعه یافته و صنعتی در مالزی شناخته و شهرت یافته است و از لحاظ اقتصادی نیز جایگاه خاص و مهمی برای این کشور دارد ، همچنین جزیره پنانگ به عنوان یک مقصد گردشگری پر رونق برای مسافران تور ترکیبی مالزی از تمامی نقاط جهان شناخته شده است .


جالب است شما مسافرانی که قصد سفر با تور مالزی ارزان را دارید بدانید که منطقه پنانگ سومین شاخص توسعه انسانی را در کشور مالزی بعد از ایالت سلانگور و قلمرو فدرال کوالالامپور به خود اختصاص داده است .


و در ضمن بنا به موقعیت جغرافیایی جزیره پنانگ جمعیت متفاوت آن در قومیت ، فرهنگ ، زبان و مذهب بسیار زبانزد است و توجه داشته باشید که ساکنان پنانگ به نام پنانگیت شناخته می شوند .


جزیره پنانگ مناطق گردشگری فراوانی دارد که هر ساله  مورد استقبال مسافران زیادی در تور مالزی سنگاپور قرار می گیرد و لازم به ذکر است که جمعیت این ایالت در سال 2010 ، حدود 1610000 نفراعلام شد  . 

 

موقعیت شهر پنانگ


آب و هوای پنانگ

شما گردشگران تور ترکیبی مالزی مهم است بدانید که در ماه‌ های آگوست ، سپتامبر و اکتبر و نوامبر  وضعیت آب و هوا در پنانگ در مطلوب ‌ترین شرایط خود می باشد و میانگین دمای هوا کاملا برای گشت و گذار و سفر مناسب است .

 

در مجموع ، میانگین دمای هوا بالا است و بارندگی در ماه‌ های مارس ، آوریل ، مه ، ژوئن ، آگوست و سپتامبر ، اکتبر ، نوامبر و دسامبر بسیار زیاد می باشد و اینکه در آخر بدانید که جزیره پنانگ ،آب و هوای استوایی دارد .

 

آب و هوای پنانگ


بهترین زمان برای سفر


در ابتدا به شما عزیزان در تور مالزی ارزان بگوییم که در تمام طول سال می ‌توانید به پنانگ سفر کنید و از این بابت هیچ محدودیتی ندارید ولی در زیر می خواهیم وسیع تر به این موضوع بپردازیم .


از نوامبر تا ژانویه : این زمان بهترین زمان سفر به جزیره پنانگ است ، چون آب و هوای آن بسیار مطبوع و برای گشت و گذار بسیار مناسب می باشد ، از آنجایی که این زمان موقع برگزاری جشن ‌های سال نو و کریسمس می باشد ، پنانگ حال و هوای بخصوص و شادی دارد و بسیار پرجنب و جوش و پر از گردشگر تور مالزی است .

 

ضمنا کافه ‌ها و رستوران ‌هایش پر از گردشگر و توریست از سراسر دنیا است که برای لذت بردن از تعطیلات ، از خانه بیرون زده‌ و به پنانگ سفر کردند و از جشن‌ ها و حال و هوای این شهر لذت می‌ برند .


از فوریه تا آوریل : این موقع از سال هم برای سفر به پنانگ بسیار مناسب می باشد ، چون بسیاری از گردشگران تور مالزی بعد از تعطیلات سال نو ، پنانگ را ترک کرده و به شهرهای خود برگشته ‌اند و این نشان دهنده محبوبیت این فواصل است .

 

زمان سفر به پنانگ

 

در واقع این فصل ، برای سفر خلوت ‌تر و محبوب تر است و اگر می ‌خواهید شهر را در خلوت ‌ترین شکل خود ببینید این ایام را برای سفر به پنانگ انتخاب نمایید و در ضمن شما گردشگران تور ترکیبی مالزی می ‌توانید با خیال راحت به جرج تاون بروید و کلی بچرخید و از جاذبه‌ های آن در کمال آرامش لذت ببرید . 


از مه تا اکتبر : این فصل مرطوب ‌ترین فصل سال در پنانگ می باشد و تعداد گردشگران و توریست ها به کمترین تعداد خود می ‌رسد ، در نتیجه اگر می ‌خواهید سفری خلوت و آرام داشته باشید این زمان را برای سفر انتخاب نمایید .

 

البته توجه داشته باشید که مقدار بارندگی این فصل بسیار زیاد و گسترده می باشد و از آنجایی که فصل خلوت گردشگری در پنانگ است ، قیمت اقامتگاه ‌ها و پروازها بسیار ارزان است و شما با مراجعه به معراج گشت آسمان و با خرید تور مالزی ارزان می توانید نهایت لذت را ببرید و اینکه حتما چتر و بارانی همراه خود ببرید .

 

 

در آخر معراج گشت آسمان سفری بسیار شاد و مهیج برای شما عزیزان در سفر با تور مالزی آرزومند است .

 

اگر قصد سفر به مالزی را دارید و می خواهید با تورهای مالزی معراج گشت آسمان آشنا شوید روی لینک زیر کلیک کنید :    

تور مالزی

تور مالزی ارزان

تور ترکیبی مالزی

تور مالزی سنگاپور

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.