معراج گشت | تور دبی - تور تایلند

تور دبی ، تور تایلند ، تور گرجستان ، تور مالزی ، تور چین ، تور هند ، تورترکیه

معراج گشت | تور دبی - تور تایلند

تور دبی ، تور تایلند ، تور گرجستان ، تور مالزی ، تور چین ، تور هند ، تورترکیه

معرفی شهرهای مالزی

معرفی شهرهای مالزی

کشور شگفت ‌انگیز و زیبای مالزی توجه جهانیان بخصوص گردشگران تور مالزی را به خود جلب کرده است . جهانگردان و مسافرین تور ترکیبی مالزی که برای اولین بار به کشور مالزی سفر میکنند ، سفری فوق العاده در کشف ناشناخته‌ های مالزی در پیش روی خود دارند که قطعا محصور آن میشوند . 

 

سلامت داتانگ "  Salamat Datang به معنای " خوش‌ آمدید " در زبان ملی مالزی می باشد و شما عزیزان در تور مالزی سنگاپور خوش آمدی را که در چهره همه مردم این کشور نقش بسته است را حس خواهید کرد . 

 

خوش‌ آمدی گرم که نشان مردم صمیمیت ، میهمان ‌دوستی و خوش قلبی مردم این کشور است ، شما گردشگران تور مالزی ارزان در این کشور می ‌توانید به دیدن مناطقی بروید که چهره‌ میلیون‌ ها سال قبل این کره‌ خاکی را به نمایش شما عزیزان می ‌گذارد و اینکه بی علت نیست که این کشور مدرن را تمام آسیا Truly Asia نامیده‌ اند .

 

 

با معراج گشت آسمان همراه باشید تا شما گردشگران تور مالزی را با شهرهای مهم و توریستی این کشور آشنا سازیم .


جالب است شما گردشگران بدانید که کشور مالزی را را تمام آسیا Truly Asia می نامند
  

آشنایی با شهرهای مالزی

کوالالامپور ( Kuala Lumpur )


شهر کوالالامپور بزرگترین شهر و پایتخت رسمی مالزی و مقر پارلمان این کشور محسوب می شود که در قلب ایالت سلانگور واقع شده است .

 

جالب است در سفر با تور ترکیبی مالزی بدانید که این شهر در دامنه های کوهستانی قرار گرفته و کوه های اطراف آن بجز قسمت شرقی را در برگرفته است و به همین علت است که به کوالالامپور و مناطق مجاور آن کلانگ به معنی دره نیز می گویند .


مهم است در سفر با تور مالزی سنگاپور توجه داشته باشید که شهر کوالالامپور در نزدیکی خط استوا می باشد و از همین رو آب و هوای این شهر دست خوش تغییرات متنوعی نمی گردد و درصد رطوبت هوا معمولا بالا است و نیز باران های موسمی شدید و کوتاه مدت بارش فراوانی به همراه دارد .


جالب است بدانید در تور مالزی همچنین به خاطر وجود جنگل های تو در توی استوایی در بافت طبیعی این شهر و کوچه های باریک با برج های بلند و پر رونق به پایتخت مالزی لقب شهر ماجراجورا نیز داده اند .

 

شهر کوالالامپور برای توریست هایی در تور ترکیبی مالزی از هر نقطه  دنیا و با هر سلیقه ای شهر جذاب و دیدنی محسوب شده و با وجود اکثریت جمعیت مسلمان کوالالامپور انتخاب نوع پوشش در آن محدودیت خاصی ندارد .


فرودگاه بین المللی کوالالامپور مهم ترین فرودگاه بین المللی در کشور مالزی بشمار رفته که سالانه هزاران گردشگر تور مالزی سنگاپور در آن جابه جا شده و در حدود 50 کیلومتری جنوب این شهر قرار گرفته است ، کوالالامپور مجهز به اتوبوس ، قطار شهری ، تاکسی و سیستم حمل و نقل سریع می باشد .


شهر کوالالامپور دارای مکان های دیدنی و جاذبه های گردشگری فراوانی می باشد که از جمله مناطق گردشگری کوالالامپور می توان به : آکواریوم کوالالامپور ، برج های دوقلو پتروناس ، پارک پروانه ، موزه هنرهای اسلامی مالزی و مرکز ملی ستاره شناسی و ... اشاره نمود .

 

شهر کوالالامپور

 

شهر پنانگ ( Penang )


شهر پنانگ جزیره شگفتی ها در مالزی است و سواحل ماسه ای طلایی ، نخل های سرسبز و سربلند ، جنگل های استوایی ، حیوانات و پرندگان و میوه های متنوع آن ، همه و همه کنار هم قرار گرفته است تا مروارید مشرق زمین را بسازند و به خود ببالد .


شهر زیبای پنانگ یکی از مشهورترین تفریحگاه های اقامتی مالزی برای شما گردشگران تور مالزی ارزان است ، این ایالت شامل جزیره پنانگ و باریکه ای از سرزمین اصلی می گردد .

 

شهر پنانگ دارای آب و هوای گرمسیری فوق العاده ای است و معمولا تمام سال گرم و مرطوب می باشد باران های موسمی در این شهر مرسوم است که گاهی حتی 3 دقیقه طول می کشد و بعضی روزهای زمستان ممکن است این باران ها حتی به یک روز هم نبارد .


قابل توجه شما گردشگران تور ترکیبی مالزی اینکه جشنواره های زیادی در این شهر برگزار می شود که می توان به جشنواره تایپوسام ، جشنواره های بین المللی گل پنانگ ، جشنواره مسابقات بین المللی قایق رانی اژدها پنانگ ، جشنواره های فرهنگی و غذایی پنانگ و جشنواره های ارواح گرسنه و ... اشاره کرد .


پایه اقتصاد پنانگ از آغاز بر بازرگانی بود و تجارت ادویه سوماترا می باشد و به علاوه بازرگانان بسیاری هم برای خرید انواع ماهیان و پرندگان به آنجا سفر می کردند و بخش اعظم تجارت با تنگه ملاکا و جنوب تایلند را شامل می شده است .


شهر پنانگ دارای مناظر و مناطق دیدنی فراوانی برای رفاه حال شما گردشگران تور مالزی سنگاپور دارد که می توان به مسجد کاپیتان کلینگ ، پارک پرندگان ، معبد که کلاک سی ، ساحل باتو فرینیگی ، قلعه ی تاریخی کورن والیس و موزه ی اسباب بازی و ... اشاره نمود .

 

پنانگ مالزی

 

شهر لنکاوی ( Langkawi )


شهر لنکاوی از صد جزیره تشکیل شده است که در تلاقی تنگه مالاکا با آب های دریای آندامان واقع شده است .

 

شاید برای شما گردشگران تور مالزی ارزان مهم باشد که این شهر در سواحل شمال غربی کشور مالزی قرار دارد و بسیاری از جزایر لنکاوی از جنگل های انبوه پوشیده شده است و همچنین غیر مسکونی هستند و تعدادی از جزایر لنکاوی به مکان های عجیب تبدیل شده است که باعث جذب بازدید کنندگان تور ترکیبی مالزی از سراسر جهان گردیده است .


ضمنا بد نیست بدانید که اقتصاد شهر لنکاوی متکی به زمین با کاشت و برداشت کوئوچو برای تولید لاستیک می باشد .

 

ماهیگیری بیشترین توجه و گرایش اقتصادی برای توریست های تور مالزی می باشد و زیبایی های طبیعی و تخریب ناشدنی اکولوژیک جزایر و تاکید دولت مالزی بر حفظ و حراست از آنها در سال های اخیر بیش از پیش مورد توجه و اهمیت قرار گرفته است .


تقریبا تمام جاذبه های گردشگری اصلی این شهر ریشه ای در حکایات و افسانه های گذشته دارند و همچنین این شهر دارای مناظر و جاذبه های گردشگری لنکاوی فراوانی است که می توان بهآبشارهای تلاگاتوجو ، جزیره وایانگ بانتینگ که گفته می شود خون آشام در این جزیره وجود دارد و زیبایی های طبیعی مثل ماسه های سفید و آب های روشن کریستالی ، درختان استوایی و …اشاره نمود .

 

شهر لنکاوی


 شهر جوهورباهرو ( Johor Bahru )


این شهر یکی از شهرهای مالزی و پایتخت ایالت جوهر می باشد ، جوهرباهرو شهری بزرگ و نسبتا پیشرفته که نیز در مجاورت کشور سنگاپور واقع شده است .


دیدگاه تجاری و روابط تجاری بین مالزی و سنگاپور باعث شده است که شهر جوهورباهرو به عنوان یکی از مهمترین نقاط کشور مالزی محسوب شود و یکی از محل هایی می باشد که رفت و آمد مردمان سنگاپوری به آنجا زیاد است .

 

 در منطقه جنوبی جزیره اصلی بهترین شرایط زندگی را دارا می باشد و با داشتن شرایط مطلوب زندگی به یکی از گرانترین شهر های مالزی نیز بدل گشته است و همچنین سالیانه میزبان هزاران گردشگر تور مالزی می باشد .

 

کشور سنگاپور کشوری گران است از همین رو بازدید کنندگان تور مالزی سنگاپور از بودن در این منطقه و بازدید از فروشگاه ها و مناطق تفریحی احساس رضایت وصف نشدنی می کنند .


فرودگاه بین المللی سنایی که در گذشته سلطان اسماعیل نامیده می شده است در 35 کیلومتری این شهر قرار گرفته است و اتوبوس های شهری روزانه حدود 10 بار بین شهر و فرودگاه تردد دارند و فاصله بین شهر تا فرودگاه را 45 تا 60 دقیقه زمان می برد و شهر جوهور همیشه دارای ترافیک سنگینی می باشد .


شهر جوهورباهرو یکی از 3 مرکز مهم صنعتی ، لجستیک و تجاری کشور مالزی است و صنایع اصلی این شهر پتروشیمی ، الکترونیک و کشتی سازی می باشد ، بسیاری از شرکت هایی که در این شهر واقع شده اند را سنگاپوری ها اداره می کنند و همچنین بسیاری از ساکنین شهر در سنگاپور مشغول به کار می باشند .

 

شهر جوهور باهارو

 

شهر کوتاکینابالو


شهر کوتاکینابالو در مرکز ایالت صباح در مالزی واقع شده است ، شما گردشگران تور ترکیبی مالزی توجه داشته باشید که صباح ایالتی با فرهنگ و آداب و رسوم کاملا متفاوت که بیش از 30 قبیله بومی در آن منطقه زندگی می کنند که به 80 گویش مختلف سخن می گویند ، جزیره ای با آبهایی کم عمق ، زمین های مرجانی ، ساحلی با شن های سفید براق احاطه شده است که شما را غرق در زیبایی خود می کند .


جمعیت این شهر با توجه به وجود روستاهای اطراف آن حدود 1 میلیون نفر می باشد و شهر کوتاکینابالو از یک طرف رو به دریای جنوب چین و بوستان تونکو عبدالرحمان میرسد و از سوی دیگر به دامنه های کوه سر به فلک کشیده کینابالو می رسند .


به خاطر قرار گرفتن شهر کوتاکینابالو در زیر کمربند طوفان ، این شهر به نام سرزمین زیر هجوم باد نیز معروف می باشد .


فرودگاه بین المللی کوتاکینابالو 8 کیلوممتر تا مرکز شهر فاصله دارد  و این فرودگاه از لحاظ بزرگی دومین فرودگاه مالزی می باشد و سالانه نزدیک به 5 میلیون مسافر تور مالزی را جابه جا می کند . ساکنان محلی و گردشگران تور مالزی سنگاپور ، معمولا برای گردش از اتوبوس و یا تاکسی استفاده می کنند .

 

همچنین از آنجا که در این شهر پیاده روی طرفدار زیادی دارد ، می توان به صورت پیاده یا به وسیله دوچرخه نیز در شهر عبور ومرور روزانه را انجام داد .

 

کوتاکینابالو

 

 

در آخر معراج گشت آسمان سفری شاد و متفاوتی برای شما گردشگران تور ترکیبی مالزی و تور مالزی ارزان آرزومند است .



اگر قصد سفر به مالزی را دارید و می خواهید با تورهای مالزی معراج گشت آسمان آشنا شوید روی لینک زیر کلیک کنید :    

تور مالزی

تور مالزی نوروز 97

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.