معراج گشت | تور دبی - تور تایلند

تور دبی ، تور تایلند ، تور گرجستان ، تور مالزی ، تور چین ، تور هند ، تورترکیه

معراج گشت | تور دبی - تور تایلند

تور دبی ، تور تایلند ، تور گرجستان ، تور مالزی ، تور چین ، تور هند ، تورترکیه

فانتاسی شو پوکت ( Phuket FantaSea Show )

فانتاسی شو پوکت ( Phuket FantaSea Show )

شهر پوکت دارای مناظر دیدنی فراوان و جذابی می باشد و منطقه ای مخصوص تماشای غروب دل انگیز پوکت وجود دارد که دیدی 360 درجه از جنوب جزیره به شما در تور تایلند نوروز 97 ارائه می دهد که همراه با چشم انداز سرسبز و گرمسیری پوکت همگی در یک چشم به هم زدن در اختیار شما گردشگران تور تایلند قرار می گیرد .


پوکت مقصدی برای انواع سلیقه هاست و بعضی گردشگران ترجیح می دهند منظره جزیره را از درون دریا بوسیله قایق تماشا کنند و کلی خاطره به ثبت برسانند و بقیه ترجیح می دهند جزیره را از میان ابرها نظاره گر باشند و شما عزیزان می توانید ترکیبی از تمام این امکانات در یکجا در اختیار داشته باشید  .

 

 

با معراچ گشت آسمان همراه باشید تا شما گردشگران تور تایلند را با یکی از مناطق گردشگری تایلند در پوکت آشنا سازیم .


در فانتاشی شو پوکت سنت‌ های قدیمی تایلند به همراه آخرین تکنولوژی ‌های روز و جلوه ‌های ویژه نمایش داده می شود
  

معرفی فانتاسی شو پوکت ( Phuket FantaSea Show )

فانتاسی شو پوکت Phuket FantaSea Show از میراث غنی ، عجیب و غریب و خاص کشور تایلند الهام گرفته است که فانتاسی FantaSea نه تنها ویترین جذاب و زیبای تایلند را پیش روی شما گردشگران تور تایلند نوروز 97 می گذارد بلکه مجموعه‌ ای غنی از سنت‌ های قدیمی تایلند به همراه آخرین تکنولوژی ‌های روز و جلوه ‌های ویژه را نمایش می دهد .


نتیجه آن یک مجموعه خیره کننده در زمینی به مساحت 56 هکتار می باشد که در آن فعالیت ‌ها و سرگرمی‌ های بسیار زیادی شما را غرق در خود می کند .

 

 دهکده کارناوال شادی به همراه بازی ‌ها ، صنایع دستی و چندین فروشگاه ، رستوران با ظرفیت 4000 نفر به همراه بوفه شام با انواع غذاهای سنتی تایلندی و بین المللی و یک سالن نمایش مهیج به سبک لاس وگاس جایی که به لطف هنر و تکنولوژی جذابیت و زیبایی اسطوره‌ های تایلند به مردم نمایش داده شده و اینها قسمتی از جمله‌ فعالیت ‌ها و سرگرمی ‌های فانتاسی شو پوکت Phuket FantaSea Show می ‌باشد .


برنامه فانتاسی پوکت بزرگترین شوی جزیره بشمار می رود و با هنرمندان بند بازها ، صدها اجرا کننده ، نمایش فیل ها و سایر حیوانات و داستان های عجیب و غریب که آمیزه ای از سنت های کهن و قدیمی کشور تایلند بوده و شبی فوق العاده را برای شما در تور تایلند رقم می زند .

 

شو فانتاشی


زرق و برق و تشریفات و همچنین دنیاییی از هیجانات در فانتاسی تمامی ندارد چرا که این مجموعه میزبان یکی از بزرگترین بوفه ها در آسیا نیز است که در تم پارک اجرا می شود و ارائه دهنده کارناوال های مختلف بازی ، فرصت های متنوع خرید ، کاخ فیل ها ، مرکز ماجراجویی سیمیلان " Similan " و چندین رستوران معروف را در خود جای داده است .

 

این دیدنی های جذاب ، عجیب ، قابل توجه باعث بوجود آوردن سرگرمی های بزرگ برای همه سنین بخصوص گردشگران تور تایلند نوروز 97 خواهد بود .

 

با طراحی خاص ساختمان هایی که گاهی اوقات آشفته به نظر می رسند فانتاسی دهکده ای است با مجموعه ای از انتخاب های خرید ، از تی شرت و لباس شنا گرفته تا جواهرات و همچنینکارناوال های بازی ، فیل سواری و رستوران که قطعا یک روز فوق العاده شاد و زنده را در کنار خانواده و دوستانتان در تور تایلند تجربه خواهید کرد .


فعالیت ها همه به خوبی برنامه ریزی شده و مطمئن باشید که برداشتن شما از هتل و محل اقامتتان ، تغذیه و نوشیدنی ، سرگرمی و بازگشت شما به هتل با خیال راحت و به خوبی و دقیق انجام می شود .

 

انتقال شما از کلیه نقاط به یکدیگر بدون هیچ مشکل و اختلالی انجام می گیرد و همواره کارکنانی مختص راهنمایی و هدایت شما در دسترس شما قرار دارند که این امر موجب داشتن یک سفر بی عیب و نقص برای شما خواهد بود .

 

فانتاشی پوکت


پیشنهاد ما در تور تایلند این است که حتما یک شب خود را در فانتاسی شو پوکت Phuket FantaSea Show بگذرانید و یک پارک با تم کاملا فرهنگی با کلی خاطره تجربه کنید و در یک محیط خانوادگی از تماشای یک نمایش مهیج به همراه خوردن شامی لذیذ در یک رستوران خاص در کنار عزیزانتان لذت ببرید .

 

شما از دیدن جدیدترین جلوه‌های ویژه ، شعبده ‌بازی هنرمندان و همچنین رقص فیل‌ ها هیجان ‌زده خواهید شد و در ضمن شما گردشگران تور تایلند نوروز 97 می ‌توانید از سرویس رفت و برگشت به هتل و همچنین راهنمای محلی نیز استفاده کنید .


برنامه شما برای نمایش فانتاسی FantaSea Show از زمانی شروع می‌ شود که برای همراهی با شما به هتل می آ‌یند و شما را به این پارک فرهنگی 56 هکتاری می‌ برند که هم می‌ توانید از فروشگاه‌های آن خرید نمایید و هم از کارناوال شادی که در مرکز سرگرمی آن برگزار می ‌شود کلی لذت ببرید .

 

هروقت که زمانش فرا برسد راهنما شما را به محل نمایش فیل‌ های بامزه ( برنده چندین جایزه ) می ‌برد تا از دیدن اجرای آنها کلی ذوق زده شوید و بعد از آن شما محصور نمایش " Fantasy of a Kingdom " خواهید شد که درباره اسطوره ‌های باستانی تایلند است و با بهترین تکنولوژی‌ های روز و جلوه‌ ای ویژه اجرا می‌ گردد .

 

شو فانتاشی شو

 

در طول اجرا اطلاعات خوبی در مورد 999 فیلی که از پادشاهی تایلند محافظت می ‌کردند به شما در این تور داده می شود و سعی کنید در تور تایلند این نمایش پرزرق و برق را از دست ندهید .


سپس بعد از آن به سمت رستوران لوکس و بزرگ " Kinnaree " که در داخل مجموعه فانتاسی FantaSea است راهنمایی میشوید و در بزرگترین رستوران بوفه آسیا که 4000 صندلی دارد و 200 پیشخدمت در آن مشغول به کار هستند شما می ‌توانید از غذاهای خوشمزه تایلندی و بین المللی که برای یک جشن مجلل آماده شده است نهایت لذت را برده و کلی تجربیات را از آن خود کنید .

 

 همچنین اگر در تور تایلند وهنگام مراجعه به اینجا دوست داشته باشید می ‌توانید از 6 کافه بار که در آنجا است نوشیدنی موردعلاقه خود را سفارش دهید و نوش جان کنید .


رستوران قناری طلایی با ۴۰۰۰ میز و صندلی ، لذیذ ترین غذاهای سنتی تایلند را سرو می کند و در فانتاسی پوکت تایلند ، علاوه بر رستوران قناری ، کاخ فیل ها ، تئاتر جادویی و کاخ صدساله آنگکور و همچنین باغ وحش سیمیلان نیز که بسیار زیبا و تاثیر گذار است برای شما گردشگران تور تایلند نوروز 97 وجود دارد .

 

مراکز خرید روستایی در احوالی این شوی بزرگ ، انواع اجناس از تیشرت گرفته تا لباس شنا و طلا و جواهرات را به فروش می رسد و بد نیست بدانید که فانتاسی شو را می توان یکی از مهم ترینمناطق گردشگری تایلند  پوکت نیز نامید .

 

میز شام فانتاشی شو


نمایش راس ساعت 20:30 آغاز شده و درب ها به روی میهمانان باز می شود و پس از بازرسی وسایل شما گردشگران در تور تایلند وارد می شوید و داخل سالن می توانید با بچه فیل ها و ببرهاعکس های یادگاری بگیرید و هزینه آن را البته پرداخت کنید .

 

ضمنا توجه داشته باشید که ساعت 21 درب ها بسته می شوند و با فضای شاد و مهیج و دود گرفته ای و رقص سنتی تایلندی روبرو می شوید ، لحظه های حسی فوق العاه این نمایش زیبای پوکت، شما را در تور تایلند نوروز 97 شگفت زده می کند .


همچنین این مجموعه هرروز از ساعت 17:00 تا 23:00 بجز روزهای پنجشنبه باز است .

 

 

در آخر معراچ گشت آسمان سفری بسیار مهیج و شادی برای شما گردشگران تور تایلند آرزومند است .



اگر قصد سفر به تایلند را دارید و می خواهید با تورهای تایلند معراج گشت آسمان آشنا شوید روی لینک زیر کلیک کنید :    

تور تایلند

تور بانکوک

تور پاتایا

تور پوکت

تور تایلند نوروز 97

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.