معراج گشت | تور دبی - تور تایلند

تور دبی ، تور تایلند ، تور گرجستان ، تور مالزی ، تور چین ، تور هند ، تورترکیه

معراج گشت | تور دبی - تور تایلند

تور دبی ، تور تایلند ، تور گرجستان ، تور مالزی ، تور چین ، تور هند ، تورترکیه

معبد مدرن وانسانگ وارارام ( Wat Yansangwararam )

معبد مدرن وانسانگ وارارام  ( Wat Yansangwararam )

همانطور که می دانید کشور تایلند که به کشور هزار معبدی معروف است و معابد تایلند که بسیار فوق العاده و عجیبی هستند را در خود جای داده است و پاتایا نیز تعداد زیادی از معابد گوناگون و جالب را در بر دارد که گردشگران تور تایلند در بسیاری از کشورهای جهان را به سوی خود می کشاند .  


یکی از این معابد زیبا معبد وانسانگ وارارام پاتایا می باشد که این معبد که معماری مدرن و باشکوهی مانند معابد هند ، ژاپن و چین را داراست در جنوب پاتایا واقع شده است .

 

در میان تمام معابدی که در تایلند و پاتایا وجود دارند معروف ترین و مهمترین آنها معبد مدرن وانسانگ وارارام است . این معبد که پرطرفدارترین جاذبه گردشگری تایلند در پاتایا است در نزدیکی باغ نانگ نوچ و کوه بودا قرار گرفته است و منظره بی نظیری را در برابر گردشگران تور تایلند نوروز 97 به تصویر میکشد .

 

 

با معراج گشت آسمان همراه باشید تا شما گردشگران تور تایلند را با یکی از مناطق گردشگری تایلند آشنا سازیم .


کشور تایلند به کشور هزار معبدی معروف است و دارای شهرت جهانی می باشد
  

معرفی معبد وانسانگ وارارام ( Wat Yansangwararam )

پاتایا شهر ساحلی با آب و هوایی خشک و مرطوب واقع در ساحل شرقی خلیج تایلند قرار دارد که در فاصله 165 کیلومتری جنوب شرق پایتخت تایلند یعنی بانکوک می باشد .

 

این شهر به دلیل داشتن مناطق گردشگری فراوان و امکان داشتن تفریحات بسیار جذاب و سرگرم کننده مانند موج سواری ، اسکی روی آب ، غواصی و ... در لیست  سفر اکثر گردشگران تور تایلند در جهان قرار گرفته است و در سال با بیش از 5 میلیون گردشگر یکی از پر بازدید کنندگان شهرهای توریستی جهان بشمار می رود .


معبد وانسانگ وارارام از نظر موقعیت جغرافیایی نزدیک به کوه بودا می باشد و از طرفی تا باغ گیاه شناسی نانگ نوچ تنها 3 کیلومتر فاصله دارد که در 12 کیلومتری جنوب پاتایا قرار دارد و این معبد یکی از پرطرفدارترین جاذبه های پاتایا محسوب میشود .

 

معبد وانسانگ تایلند

 

 همچنین از اصلی و مهمترین معبدهای موجود در پاتایا در تور تایلند نوروز 97 شما و همچنین معروف ترین جاذبه گردشگری در پاتایا است که طرفداران خاص خود را دارد . معبد وانسانگ وارارامدارای معماری مدرن و بسیار زیبایی است که از طرح های معماری های ژاپنی ، چینی ، هندی و سوئیسی برگرفته شده است و در نوع خود بی نظیر است  و مجهزترین مرکز مدیتیشن برای شما مسافران تور تایلند نیز است .

 

تایلند دارای معبدهای زیادی است که در میان آنها ، معبد وانسانگ وارارام بیشترین تعداد جذب گردشگر در این شهر را دارد .


شما گردشگران تور تایلند نوروز 97 جالب است بدانید که تاریخ ساخت معبد وانسانگ وارارام پاتایا به سال 1976 میلادی برمیگردد که در اطراف این معبد نیز می توانید باغهای دیدنی و دریاچه های بزرگ در کنار ساختمان هایی با معماری های مدرن و زیبا قرار دارد را از نزدیک ببینید که این فضا را به یک مکان دیدنی و تماشایی برای مسافران تور تایلند و گردشگران تور پاتایا تبدیل کرده است .

 

ضمنا برای شما عزیزان در معبد وانسانگ وارارام پاتایا هر روز کلاس های مدیتیشن برگزار می شود و که دارای سطح های مختلفی  است که شما انتخاب خواهید کرد که در کدام شرکت کنید .


معبد وانسانگ وارارام پاتایا یکی از مهمترین معابد تایلند و معروف ترین جاذبه های گردشگری پاتایا  است و این معبد در 12 کیلومتری جنوب پاتایا می باشد و تنها 3 کیلومتر تا باغ گیاه شناسی نانگ نوچ فاصله دارد که شما بهمراه دیدن از این معبد می توانید از این باغ هم بروید و همچنین در نزدیکی کوه بوداست و ساختمانی بسیار مدرن دارد .


یکی از محبوب ترین جاهای دیدنی پاتایا معبد مدرن وانسانگ وارارام می باشد که موقعیت فوق العاده مناسبی هم دارد . معماری معبد دیدنی وانسانگ وارارام پاتایا برگرفته از معماری ژاپنی ، چینی ، هندی ، سوئیسی و مرکزی برای مدیتیشن پیشرفته جهت حال رفاه گردشگران تور تایلند می باشد .

 

معبد وانسانگ پاتایا

 

برخی بر این باورند که این سالن مدیتیشن می تواند آرامش خدایان را به شما القا کنند و  تایلند ، کشور هزار معبد می باشد اما معبد وانسانگ وارارام که در پاتایا چیز دیگریست و بیشتر گردشگرانتور تایلند نوروز 97 قطعا جذب این پدیده خواهند شد .


معبد وانسانگ وارارام پاتایا یکی از جاذبه های گردشگری تایلند است که در سال 1976 طراحی و ساخته شده است و جالب است شما گردشگران تور تایلند بدانید که کلاس های مدیتیشن معبد وانسانگ به صورت روزانه هستند و طیف وسیعی از دوره های مختلف را در بر دارند .

 

در کنار معبد " Wat Yansangwararam " یک موزه چینی معروف به نام ویهان سیان دارد که غنایم و اشیای عتیقه ارزشمند را به نمایش عموم مردم بخصوص گردشگران تور پاتایا می گذارد .

 

در اطراف این معبد باغ های زیبا ، دریاچه های بزرگ و چندین ساختمان با معماری زیبا وجود دارد که این مکان را تبدیل به محیطی زیبا و تماشایی برای مسافران تور تایلند نوروز 97 می کند .


حس خوشایندی که در درون این معبد وجود دارد روح هر انسانی را لبریز از آرامش و ریلکس بودن میکند و بهترین مکان برای مدیتیشن شما عزیزان میباشد ، این آرامش که سرچشمه اش خدایان هستند  شما را ترغیب می کند تا مدت ها در معبد وانسانگ وارارام بمانید و کلی لذت ببرید .

 

معبد وانسانگ پاتایا تایلند


این معبد در سال 1976 ساخته شده است و فضای فوق العاده زیبایی را پیش روی شما مسافران تور پاتایا قرار داده و نمای بیرونی معبد و داخل آن چنان باشکوه است که نظر همه را جذب خود خواهد کرد . همین امر باعث شده معبد وانسانگ وارارا یکی از مهمترین معابد تایلند باشد و سالانه گردشگران بسیاری در تور تایلند برای بازدید از آن بیایند .


همچنین در معبد وانسانگ کلاس های یوگا و مدیتیشن برگزار میشود که میتوانید در آنها شرکت کنید و ریلکس شوید و تجربه تازه ای را رد سفر به تایلند برای خود کسب کنید .


در ضمن برای بازدید از این معبد به یاد داشته باشید که باید لباس پوشیده به تنتان کنید و پاها و شانه هایتان را حتما در هنگام ورود به این معبد بپوشانید . بدون شک بازدید از معبد وانسانگبسیار حیرت انگیز و فوق العاده است و  پیشنهاد ما برای شما این است که این معبد را جزو بازدیدهایتان در تور پاتایا حتما بازدید از معبد وانسانگ وارارا را بگنجانید .


در کنار این معبد یانسانگ وارارام پاتایا تایلند که از بهترین دیدنیهای کشور تایلند است ، یک موزه چینی با نام ( Wihan Sian ) نیز قراردارد که این موزه ، شامل آثار هنری با ارزش و آنتیک کشور چین می شود .

 

 

در آخر معراج گشت آسمان سفری شاد و آرامش بخش برای شما گردشگران تور تایلند نوروز 97 آرزومند است .



اگر قصد سفر به تایلند را دارید و می خواهید با تورهای تایلند معراج گشت آسمان آشنا شوید روی لینک زیر کلیک کنید :    

تور تایلند

تور بانکوک

تور پاتایا

تور پوکت

تور تایلند نوروز 97

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.