معراج گشت | تور دبی - تور تایلند

تور دبی ، تور تایلند ، تور گرجستان ، تور مالزی ، تور چین ، تور هند ، تورترکیه

معراج گشت | تور دبی - تور تایلند

تور دبی ، تور تایلند ، تور گرجستان ، تور مالزی ، تور چین ، تور هند ، تورترکیه

رویدادهای دبی ( اسفند ماه )

رویدادهای دبی ( اسفند ماه )

دبی یکی از مناطقی است که در دهه های اخیر پیشرفت بسیار چشم گیری داشته است و سرمایه گذاری بسیار خوبی را بر روی زیر ساخت های خود به کار گرفته تا خروجی صد در صد عالی و منحصر به فردی داشته باشد  و منابع عظیمی را از کشورهای دیگر جذب کرده است و به همین دلیل هم هست که نرخ گردشگران را در کشورش اینقدر رشد قابل توجهی داشته است و ما در ادامه قصد داریم تا شما گردشگران تور دبی و همراهان عزیز و همیشگی را با تعدادی از محبوب ترین جشن ها و فستیوال های معروف دبی آشنا کنیم .

 

یکی از نکات قوت دبی برگزاری فستیوال ها و جشن های بزرگی است که همه ساله توجه بسیار زیادی از مسافران تور دبی نوروز 97 را از سراسر دنیا به خود جلب کرده و می کند . 

 

مسئولان این کلان شهر به خوبی می دانند که فستیوال ها و جشنواره های گوناگون خود را چگونه به بهترین شکل و با بهترین کیفیت برگزار نمایند که گردشگران تور دبی بهترین استفاده از سفر به دبی را داشته باشند . 

 

با معراج گشت آسمان همراه باشید تا شما میهمانان تور دبی نوروز 97 را با انواع رویدادهای دبی آشنا سازیم .


یکی از نکات قوت دبی برگزاری فستیوال ها و جشن های بزرگی است که همه ساله باعث هجوم گردشگران تور دبی می شود
  

رویدادهای اسفند ماه 97 دبی

فستیوال غذای دبی ( Dubai Food Festival ) 

 

کشور امارات متحده عربی سالیانه میزبان تعداد زیادی از جشنواره های بین المللی یا داخلی است . بسیاری از این جشنواره ها در شهر دبی برگزار می شوند ، یک جشنواره بسیار جذاب که در اواخرماه فوریه و گاهی اوایل ماه مارس برگزار میگردد که به جشنواره غذا معروف است  .


در جشنواره غذای دبی تعداد زیادی رستوران از کشورهای گوناگون و سر آشپزهای خبره رستوران ها شرکت می کنند و همچنین در این جشنواره بیش از 100 نوع خوراک ، بیش از 100 نوع چاشنی ، تعدادی بالاتر از 100 نوع سالاد ، تعدادی بیش از 100 نوع شیرینی و دسر و بالاخره بیشتر از 100 نوع متفاوت خوراک های گیاهی ، با تزیینات بسیار زیبا در سفره مخصوصی که برای این جشنواره در نظر گرفته شده است برای شما بازدیدکنندگان تور دبی نوروز 97 چیده شده است .


شما گردشگران تور دبی جالب است بدانید که برخی از رستوران های ایرانی نیز در جشنواره غذای دبی شرکت می کنند و جشنواره غذا توسط یکی از دپارتمان های گردشگری دبی سازمان دهی و هدایت شده است و تنها جشنواره غذا در قاره آسیا می باشد و این فستیوال در چهار موضوع کلیدی به فعالیت می پردازد .

 

فستیوال غذا دبی

 

موضوعات جشنواره غذای دبی


غذای محلی امارات : این بخش بر انواع غذاهای سنتی کشور امارات متحده عربی تکیه می کند .


رستوران های وطنی : این بخش مربوط به رستوران های نو ظهور دبی است که تحت تاثیر انواع غذاهای 200 ملیت گوناگون ساکن دبی قرار دارد .


رستوران های چند فرهنگی و خیابانی : بخش سوم به کافه ها و رستوران های عادی که معمولا در حاشیه خیابان ها قرار دارند و گاه غذاهایی سنتی با طعم اصیل سرو می نمایند را در بر می گیرد .


رستوران ها و سرآشپزهای بین الملل : مخاطبان بخش آخر معمولا سر آشپزهای مطرح جهان هستند که تمایل به تاسیس رستوران در کشور امارات را دارند .


جشنواره غذای دبی ، امسال در رستوران مشهور و زیبای "بیچ کانتین" یا ساحل کانتینر برگزار می شود .

بازدید کنندگان تور دبی علاوه بر صرف خوراک و نوشیدنی می توانند در این رستوران غذاهای پر طرفدار جشنواره غذای سال 2018  میلادی را نیز سفارش دهند و میل فرمایند .

 

زمان : 2 اسفند ماه 

 

مکان : رستوران بسیار سرشناس بیچ کانتین در ساحل کایت‌ بیچ

 

فستیوال غذای دبی

 

فستیوال غذای خیابانی تایلندی ( Thai Street Food Festival )

 

شما گردشگران تور دبی هر شنبه می توانید در منطقه بیزینس بی ( Business Bay ) از غذاهای خیابانی تایلندی لذت ببرید ، ورود به این فستیوال کاملا رایگان است و قیمت غذاها فقط از 20 درهمشروع می شود .

 

شما می توانید غذاهای تایلندی را همانگونه که در تایلند قرار دارد تست کنید و از رول های سبز گیاهی و غذاهای دریایی لذت ببرید ، همچنین در این فستیوال ها انواع ایستگا ههای باربیکیو و ماشین های حمل غذا وجود دارد و سرپرست این فستیوال برنده جایزه بهترین غذای تایلند است .

 

همچنین در هنگان خوردن غذا می توانید از نارگیل تازه و نوشیدنی های محلی تایلند استفاده کنید .

دی جی های معروف تایلند نیز در این فستیوال حضور دارند و در هنگام صرف غذا برای شما آهنگ های تایلندی پخش می کنند تا بهترین روز را برای شما و خانوادتان رقم بزنند .

 

زمان : 5 اسفند ماه لغایت 19 اسفند ماه 

 

مکان : The Backyard , Steigenberger Hotel

 

ساعت : 5 بعدظهر الی 11 شب 

 

غذای خیابانی تایلند

 

نمایش جنگجویان شائولین در دبی ( Shaolin Warriors Live in Dubai )

 

در اسفند ماه جنگجویان شائولین و مربیان کنگ فو در سالن اپرا دبی هنرهای رزمی خود را به نمایش می گذارند ، این نمایش 5 روزه که توسط 21 کارشنای ارشد کنگ فو از چین محل تولد کنگ فوبرگزار می شود داستان چگونه تبدیل شدن یک کودک به یک جنگجو را به نمایش می گذارد .

 

این جنگجویان در 16 سال گذشته به دنیا سفر کردند و این نمایش پر هیجان را اجرا کردند .

 

زمان : 8 اسفند ماه لغایت 12 اسفند

 

مکان : اپرا دبی 

 

قیمت بلیط : 195 الی 5560 درهم 

 

ساعت : 1 ظهر الی 8 شب 

 

شائولین

 

نمایش بین المللی قایق دبی ( Dubai International Boat Show )

 

سواحل زیبا و آرامش بخش دبی با عث شده است تا تفریحات دریایی و قایقرانی به یکی از بهترین تفریحات در دبی تبدیل شود ، نمایش قایقراینی دبی یک نمایش فوق العاده از لوکس ترین و عجیب غریب ترین قایق های پیشرفته می باشد .

 

حتی اگر شما گردشگران تور دبی برای خرید قایق به آنجا نرفته باشید می توانید از موسیقی زنده ، گالری هنری و خرید صنایع دستی و ... نهایت لذت را ببرید .

 

این نمایش همزمان با تاسیس کانال دبی افتتاح می شود .

 

زمان : 8 اسفند ماه لغایت 12 اسفند ماه 

 

مکان : کانال دبی 

 

قیمت بلیط : 65 درهم برای خرید حضوری - 55 درهم برای خرید آنلاین - 160 درهم برای خانواده - 50 درهم برای کارکنان دولت و برای کودکان زیر 12 سال رایگان است .

 

ساعت : 3 بعدظهر الی 9.30 شب 

 

نمایشگاه قایق

 

کنسرت گروه مورچه ها در دبی ( ANTS Live in Dubai )

 

گروه Ands یک گروه موسیقی بین المللی هستند که بهترین موسیقی های سبک تکنو هاوس را به خود اختصاص داده اند ، این گروه که کار خود را از سال 2012 در Ibiza شروع کردند اکنون در بسیاری از شهرها  از جمله لندن ، مادرید و نیویورک نیز کنسرت برگزار کرده اند .

 

امسال نیز این گروه به دبی می آیند تا با بزرگترین رقبای موسیقی الکترونیک جهان همراه شوند ، سرپرست این رویداد گروه Ands است و دی جی هایی مانند Matthias Tanzmann و dj sasha آنها را همراهی می کنند .

 

زمان : 18 اسفند ماه 

 

مکان : Soho Beach- Soho Garden 

 

قیمت بلیط : از 200 درهم الی 500 درهم 

 

ساعت : 2 بعدظهر الی نیمه شب 

 

گروه موسیقی مورچه ها

 

گالری هنر و جواهرات دبی (Art & Jewellery at Custot Gallery )

 

گالری هنر و جواهر دبی در منطقه وسیع Custot Gallery در خیابان آلسرکال برگزار می شود ، هدف این گالری کشف ارتباط میان آثار هنری مینیاتوری و آثار هنری هنرمندان مهم 2 قرن گذشته است .

 

همچنین برخی از هنرمندان محبوب مانند Monir Shahroudy Farmanfarmaian ، Pablo Picasso و Sophia Vari آثار خود را در این نمایشگاه به نمایش می گذارند .

 

زمان : 28 اسفند ماه لغایت 12 خرداد ماه

 

مکان : Custot Gallery, Alserkal Avenue 

 

ساعات بازدید : 10 صبح الی 7 شب

 

بازدید برای عموم آزاد است . 

 

گالری هنر و طلا

 

 

در آخر معراج گشت آسمان سفری رویایی و بی نظیری برای شما گردشگران تور دبی نوروز 97  آرزومند است .



تور های مسافرتی دبی

اگر قصد سفر به امارات را دارید و می خواهید با تورهای دبی معراج گشت آسمان آشنا شوید روی لینک زیر کلیک کنید :    

 

تور دبی

تور دبی نوروز 97

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.