معراج گشت | تور دبی - تور تایلند

تور دبی ، تور تایلند ، تور گرجستان ، تور مالزی ، تور چین ، تور هند ، تورترکیه

معراج گشت | تور دبی - تور تایلند

تور دبی ، تور تایلند ، تور گرجستان ، تور مالزی ، تور چین ، تور هند ، تورترکیه

پارک آبی پاتایا ( Cartoon Network Amazone )

پارک آبی پاتایا ( Cartoon Network Amazone )


در سفر به کشور تایلند ، هزاران مناطق گردشگری تایلند و تفریح خانوادگی در تور تایلند نوروز 97 به چشم شما خواهد خورد که در تور تایلند می ‌توانید از آنها نهایت لذت را ببرید و با کوله ‌باری از خاطرات هیجان انگیز به خانه  باز گردید . 

 

پارک ‌های آبی یکی از تفریحات خانوادگی در تور تایلند نوروز 97 می باشد که تعداد آنها در تایلند زیاد هم است ، میانگین دمای هوای تایلند ۲۸ درجه و آب و هوای این کشور گرم است و در چنین شرایطی ، هیچ تفریحی مثل آب تنی و شنا لذت‌ بخش نخواهد بود .


پاتایا یک شهر بی نظیر و متفاوت برای لذت بردن از پارک آبی است که لذت بهره بردن از هیجان های آبی را در انسان را در تور تایلند نوروز 97 فوران خواهد کرد .

 

شهر پاتایا دارای 3 پارک آبی بزرگ به نام های پارک آبی پارک پاتایا ، پارک آبی کارتون نت ورک آمازون پاتایا و پارک آبی رامایانا پاتایا می باشد که وجود انواع و اقسام وسایل و امکانات متنوع پارک آبی نظیر گرداب ها ، رودخانه ها و دریاهای شبیه سازی شده جالب ، خطوط پستی و رستوران ها با شب های خاص باعث شده گردشگران زیادی با تور تایلند روانه این شهر شوند . 

 

تمام کسانی که در تور تایلند نوروز 97 و تور پاتایا خود از پارک آبی پاتایا استفاده می کنند و تا برای یک روز کامل بتوانند هیجانی وصف نشدنی را در کنار خانواده شان تجربه نمایند . وجود این امکانات هیجان انگیز از یک طرف ، آب بشدت تمیز و ایمنی بسیار بالای لوازم و دستگاهها از طرف دیگر موجب گردیده است تا پارک آبی در پاتایا از جمله بهترین جاذبه گردشگری تایلند در پاتایا بشمار رود .

 

با معراج گشت آسمان همراه باشید تا شما گردشگران تور تایلند نوروز 97 را با معروفترین پارک آبی پاتایا در تور تایلند آشنا سازیم . 


پارک آبی معروف Cartoon Network Amazone در پاتایا بزرگترین پارک آبی تایلند بشمار می رود

  

معرفی پارک آبی کارتون نت ورک آمازون پاتایا ( Cartoon Network Amazone )

این پارک آبی در نزدیکی شهر پاتایا واقع شده است و بزرگترین پارک آبی تایلند نیز محسوب می شود و در این مجموعه‌ بزرگ و جذاب ، 30 تفریح آبی مدرن وجود دارد .

 

از میان جاذبه‌ های این پارک برای شما بازدید کنندگان تور تایلند نوروز 97 می ‌توان چندین سرسره‌ آبی ، نمایش‌های سرگرم ‌کننده و جالب و همچنین یک فود کورت بزرگ اشاره نمود و در این فودکورت می ‌توانید انواع غذا از مناطق مختلف این کشور در تور تایلند خود امتحان کنید و این پارک به چندین بخش مجزا تقسیم می‌شود ، بخشی از آن مربوط به بچه ‌های بسیار کوچک و بخش دیگر مخصوص نوجوانان و بزرگسالان در تور تایلند نوروز 97 است .


پارک آبی کارتون نت ورک آمازون پاتایا ، اولین پارک آبی بی نظیر از سری مجموعه های شبکه ( کانال ) Cartoon Network است ، این شبکه یا کانال با هدف تبدیل کردن کاراکتر های معروف و شخصیت های کارتونی پرطرفدار در جهان و صحنه های نمایشی به واقعیت ، طراحی و ساخته شده است .

 

پارک آبی پاتایا

 

پارک آبی کارتون نت ورک آمازون پاتایا در منطقه ساتاهیپ ( در فصله زمانی نیم ساعتی تا پاتایا ) قرار گرفته است . شبکه کارتونی کارتون نت ورک نهایت تلاش خود را در این پارک آبی کرده است تا بتواند کاراکتر ها ، و شخصیت های کارتونی و صحنه های نمایشی خود را در این پارک به واقعیت تبدیل کند و جذابیت آن را برای گردشگران تور تایلند چند برابر نماید .


این پارک آبی در جولای سال 2014 افتتاح شد و دارای قسمت های مختلفی مانند Ben 10 ،  Adventure Time ، The Amazing World of Gumball می باشد . این پارک علاوه بر رستوران ها و مغازه ها و امکانات رفاهی به 6 قسمت مجزا تقسیم بندی شده است .

 

آمازون

 

قسمت اول – Adventure Zone


این قسمت از پارک همانطوری که از اسمش مشخص است ، مکانی است برای تجربه هیجان هایی که قبلا تجربه نکرده اید و حالا در تور تایلند نوروز 97 از نزدیک لمس میکنید و یکی از بهترین قسمت های این بخش Jake Jump می باشد که تلفیقی از پرش و رفتینگ و معلق بودن در هوا است و همچنین قسمت های جالبی نیز مانند Rainfall Rainicorn و یا Banana Spin نیز برای توریست های تور تایلند و تور پاتایا جذابیت مخصوصی خواهند داشت .

 

قسمت دوم – The Omniverse


این بخش پارک آبی بیشتر بر اساس تم شخصیت معروف کارتونی Ben 10 طراحی و ساخته شده است . خود این بخش نیز به 6 قسمت تقسیم شده است The Omnitrix ، که به عنوان اولین رولر کوستر به این سبک در جهان شناخته می شود و بیش از 23 متر ارتفاع دارد و قسمت های بعدی نیز شامل The Humangaslide ،  Humungasaur ، The  XLR8-tor ، Alien Attack و Goop Loop می باشد که محبوبیت خاصی برای گردشگران تور تایلند نوروز 97 خواهد داشت .

 

پارک آبی تایلند

 

قسمت سوم – Riptide Rapids


سرسره سواری با تیوب در جنگل لذت وصف نشدنی برای شما در تور تایلند بهمراه دارد و  این همان چیزی هست که بهترین تجربه را در تور تایلند نوروز 97 در این بخش انجام خواهید داشت .

 

جنگل این منطقه مثل جنگل آمازون شبیه سازی شده  و افراد در هر سنی می توانند مسافت 335 متری را بر روی تیوب طی کنند و اینکه در مسیر خود ، با فشار باد و رودخانه نیز باید دست و پنجه نرم کنید و کلی لذت ببرید .

 

قسمت چهارم – Mega Wave


اینجا بخش تنها مختص خانواده ها می باشد و جایی که در آن موج های آرام را در تور تایلند تجربه خواهید کرد و غروب خورشید را از نزدیک تماشا می کنید و همچنین از دیدن شو های مخصوص کارتون نت ورک که برای شما در تور تایلند نوروز 97 تعبیه شده است ، لذت می برید و در واقع این قسمت برای استراحت گردشگران تور پاتایا در نظر گرفته شده است تا در آن ریلکس کنند و کلی خوش بگذرانند .

 

 قسمت پنجم – Cartoonival 


در این قسمت نیز نمایش کاراکتر های کارتونی این شبکه مشهور به نمایش گذاشته می شود و همچنین انواع فواره ها ، تیوب ها و جاهای مختلفی برای رفاه شما مسافران تور تایلند نوروز 97تعبیه شده است که باید آنها را کشف کنید و فقط در نظر داشته باشید که این مکان مخصوص کودکان می باشد .

 

آمازون پاتایا

 

قسمت ششم – Surf Arena


تجربه سرفینگ و موج سواری در دریا را در این بخش از پارک آبی در تور تایلند خود تجربه خواهید کرد ، جایی که تمامی امکانات برای شما گرد هم جمع شده تا بهترین شرایط ممکن برای گردشگران تور تایلند نوروز 97 خلق کند .


 
در ادامه باید اضافه کنیم که قسمت Foodville این مجموعه دارای انواع رستوران ها ، فست فود ها و امکانات متنوع دیگری برای شما در تور پاتایا وجود دارد و انواع غذاهای بین المللی مانند ژاپنی ، کره ایی ، هندی و آمریکایی را می توانید اینجا امتحان کنید و شما گردشگران تور تایلند نوروز 97 اگر قصد خرید دارید ، برندهای معروفی نیز در این مکان وجود دارند . 

 

در آخر معراج گشت آسمان سفری شاد و متفاوت برای شما در تور تایلند آرزومند است .

 


اگر قصد سفر به تایلند را دارید و می خواهید با تورهای تایلند معراج گشت آسمان آشنا شوید روی لینک زیر کلیک کنید :    

تور تایلند

تور بانکوک

تور پاتایا

تور پوکت

تور تایلند نوروز 97

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.