معراج گشت | تور دبی - تور تایلند

تور دبی ، تور تایلند ، تور گرجستان ، تور مالزی ، تور چین ، تور هند ، تورترکیه

معراج گشت | تور دبی - تور تایلند

تور دبی ، تور تایلند ، تور گرجستان ، تور مالزی ، تور چین ، تور هند ، تورترکیه

سافاری دبی ( Dubai safari )

سافاری دبی ( Dubai safari )


تور سافاری یکی از مناطق گردشگری دبی محسوب می شود و گشت و گذار با خودروهای سافاری یکی از محبوب ‌ترین و پرطرفدارترین سرگرمی ‌ها برای نسل جوان و بخصوص گردشگران تور دبی و همچنین تور دبی نوروز 97 می باشد که مردم این شهر نیز به آن علاقه بسیار زیادی نشان می دهند .

 

این تور تنوع متفاوتی برایتان دارد و در کنار سافاری چیزهای دیگری را نیز تجربه خواهید کرد و بعد از یک ماشین ‌سواری پر از هیجان ‌و شادی بر روی تپه‌ های شنی و تماشای غروب زیبای صحرا می نشینید . 

 

شما تا شب در کمپ ساحلی استراحت میکنید و در کنار بوفه شام ، از سرگرمی ‌هایی همانند شترسواری ، اسکی روی شن ، موتورسواری در پیست شنی و نقاشی بر روی بدن با حنا لذت خواهید برد و تجربه ای وصف نشدنی را در تور دبی خود به خاطره می گذارید .

 

با معراج گشت آسمان همراه باشید تا شما گردشگران عزیز را در تور دبی نوروز 97 را با یک تور فوق العاده هیجان انگیز آشنا سازیم .


سافاری دبی چهره واقعی کویر و زندگی بادیه نشینان و آشنایی با فرهنگ و آداب و رسوم مردم دبی در گذشته را نشان می دهد

  

معرفی سافاری دبی ( Dubai safari )

این تور یکی از معروفترین تورهای تفریحی در شهر دبی می باشد و هدف اصلی در ارائه تور سافاری برای شما گردشگران تور دبی ، نشان دادن چهره واقعی کویر و زندگی بادیه نشینان و آشنایی با فرهنگ و آداب و رسوم مردم دبی است .

 

مدت زمان این تور می تواند بین چند ساعت تا چند روز متفاوت باشد که به سلیقه شما گردشگران در تور دبی نوروز 97 برمیگردد و در رایج ترین آن شما حدود سه یا چهار بعد از ظهر به طرف صحرا حرکت کرده و در اولین قسمت با ماشین های چهار محور ۴ WD به گردش در میان تپه های شنی کویر می روید و سپس به یک کمپ می رسید که بصورت سنتی طراحی و ساخته شده است .

 

در ضمن در سافاری به صرف شام و نوشیدنی ، استفاده از بوفه کامل ، موزیک در زیر آسمان زیبا کویر و منقش کردن دست خانمها به طرح های سنتی به وسیله حنا که از برنامه های این قسمت است ، می پردازید .

 

سافاری


شما گردشگران در تور دبی نوروز 97 بدانید که این تور با بازگشت به شهر در حدود ساعت ۱۰ شب به اتمام می رسد و در تورهای یک روزه و یا چند روزه سافاری ، برنامه های بسیار متنوع تر از قبیل دیدار از وادی ها و روستاها ، مزارع پرورش شتر در کویر ، دیدار از کوه های حجر، دیدار از منطقه زیبا و خوش آب و هوای حتا ، شنا در استخرها و چشمه های این منطقه ، توقف در هتل حتا ، صرف غذا در این هتل و استفاده از امکانات ورزشی آن ، دیدار از قدیمی ترین مسجد امارات و حضور در جمعه بازار در نظر گرفته شده است که خاطرات بسیار جالبی برای شما گردشگران و بازدید کنندگان در تور دبی به یادگار خواهد ماند .


سافاری یک تفریح ضروری برای همه کسانی که از کشور امارات متحده عربی بخصوص مسافرانی که با تور دبی نوروز 97 به دیدن شهر لوکس دبی می روند .

 

معراج گشت آسمان سافاری دبی را حتما به شما در سفر با تور دبی پیشنهاد می کند و مطمئن باشید ارزش تمام پولی که برای آن خرج می کنید را برایتان خواهد داشت .


این تور یک روزه در بعد از ظهر روانه می شود و از عرض بیابان دبی عبور می کند و در چند نقطه برای عکسبرداری توقف می کند که خاطراتتان را در سفر با تور دبی نوروز 97 به ثبت برسانید و تا نهایتا به اولین مقصد خود که یک مزرعه پرورش شتر است برسد که بسیار جالب است . 

 

سپس سفر از میان بیابان ادامه پیدا می کند و تا قبل از رسیدن به اردوگاه شبانه ، کاروان برای تماشای غروب زیبای آفتاب متوقف می شودکه لحظه ای وجد آور در تور دبیبرایتان خواهد شد .

 

شما گردشگران در تور دبی نوروز 97 می توانید در درون اردوگاه ، شتر سواری و شن سواری کنید و یا یک طرح آرایش حنا روی دست یا پایتان بکشید و فرهنگ مردم دبیرا از نزدیک ببینید .

 

سپس می توانید برای شام از باربیکیوی خوشمزه و کمی قلیان عربی لذت ببرید و قبل از بازگشت به دبی یا شارجه ، نمایش رقص های سنتی مردم را کنار آتش و زیر نور ستارگان تماشا کنید که کلی خوش بگذرانید .

 

سافاری در دبی


حداقل ظرفیت برای این تور وجود ندارد و حتی با یک نفر نیز این سافاری انجام میشود و بهترین روش شرکت در این تور به صورت گروه ۶ نفره می باشد .

 

اینگونه یک اتومبیل به گروه شما اختصاص می دهند و شما در تور دبی در سافاری مجبور نیستید اتومبیل را با مهمانان دیگر شریک شوید و با دوستان خود این تجربه فوق العاده در تور دبی را سپری کنید و شما گردشگران اگر قصد سفر با تور دبی نوروز 97 را دارید ، لطفا توجه داشته باشید که این تور مناسب کودکان زیر ۳ سال نمی باشد . 

 

بیابان نوردی پر از دست انداز و همچنین برای نوزادان خطرناک است که ترجیحا از بردنشان ممانعت نمایید ، بعلاوه این اتومبیل ها صندلی مخصوص کودک ندارند وسافاری دبی به خانم های باردار و افراد مسن نیز پیشنهاد نمی شود .


ضمنا راننده ها حرفه ای بوده و دارای مدرک رانندگی هستند و کمک های اولیه به آن ها آموزش داده شده است پس نگران موضوعی نباشید .

 

اتومبیل ها بوسیله رول کیج ایمن شده اند تا از سرنشینان در برابر آسیب و بخصوص وارونه شدن اتومبیل ، که در بیابان بسیار به ندرت اتفاق می افتد ، محافظت شود ، بعلاوه برای هر صندلی کمربند ایمنی تعبیه شده است و برای تور ها از لندکروزر های ۴ در ۴ استفاده میشود و شما گردشگران تور دبی از لحظه ای که وارد اتومبیل ها می شوید ، بیمه هستید . 

 

تور سافاری

 


امکانات تفریحی سافاری دبی ( Dubai safari )

 بازدید کنندگان و گردشگران در تور دبی نوروز 97 ، از شهر دبی نمیتوانند تجربه کاملی از صحرا داشته باشند مگر آنکه در یک سفر صحرای صوفیانه شرکت کنند و لذت های باور نکردنی را تجربه کنند ، تورهای متنوعی از جانب آژانس های مسافرتی به شما در سفر با تور دبی ارائه میشود که شما مطابق با سلیقه تان انتخاب می کنید .

 

بنابراین انتخاب توری که سلیقه های شخصی را ارضا کرده و در زمان مناسبی تدارک دیده شده باشد ، کاری بسیار ساده است . اما " سفر صحرایی شبانه ( The Overnight Safari ) " لطف دیگری دارد که تجربه آن در جاهای دیگر امکان پذیر نیست .


اگر در تور دبی نوروز 97 بدنبال رسیدن به اردویی که به سبک بدوی هستید بهترین گزینه سافاری است ، کلی تفریح می کنید و شام را صرف کرده و غروب را زیر آسمان پر ستاره صحرا میگذرانید که تجربه های مجذوب کننده ای در تور دبی میباشد .

 

بعد از صرف صبحانه ، بر سر راه کوهستان ها و جلوه هایی از صحرا و کاروانهای شتر را خواهید دید ، منطقه کوهستانی ، رودخانه هایی دارد که برای شنا کردن ایده آل هستند و قبل از برگشت به دبی ، غذای سلف سرویس سرو برایتان سرو میشود .


در تور سفر کوهستانی ( The Mountain Safari ) ، گردشگران در تور دبی در امتداد ساحل به سمت شمال حرکت میکنند و در آخر به منطقه درون مرزی را سالخیمه میروند .

 

این راه از میان کوه های حجار ( Hajar ) می گذرد و از دره های عمیق عبور میکند که بسیار هیجان انگیز خواهد بود و روستاییان این منطقه ، با کاشت محصولات کشاورزیامرار معاش میکنند که از نزدیک مشاهده می کنید .

 

در این سفر ، بعدا به دیبا ( Dibba ) و به دبی رفته و در " بازار مسافی ( Masafi Market ) " در بین راه توقف میکنند و اگر خریدی یا گرفتن سوغاتی را دارید انجام می دهید ، در سفر " هاتاپولز ( Hatta Pools Safari ) " مسافران از میان شنهای روان به سمت دره ها تا ( Hatta Valley ) میروند که سفر جذابی در تور دبی نوروز 97 خود به یادگار می گذارند و سپس با عبور از این کوهپایه های کوه ال حجر ( Al Hajar ) ، به سمت " هاتاپولز " پیش میرویم .

 

تور سافاری دبی


شما مسافران در تور دبی در سافاری از قدیمی ترین مسجد امارات متحده عربی بازدید میکنند و بعلاوه توقفی نیز در جمعه بازار ، که بخاطر سفالگری و فرشهای دست بافخود زبانزد است ، خواهید داشت .

 

تور یک روز کامل ( The Full Day Safari ) معمولا از میان روستاهای بدوی و کاروانهای شتر عبور میکند و گهگاه سفری به صخره فسیلی ( Fossil Rock ) و کوه های حجرهم دارید و شنا کردن در رودخانه های کوهستانی جذاب و لذت بردن از نهار سرد سرو شده ، تجربه های آرامبخشی در سافاری دبی میباشد و این تورها توسط اغلبشرکتهای توریستی به گردشگران تور دبی نوروز 97 ارائه می شود .


شتر سواری نیز یکی دیگر از تفریحات سافاری است و فعالیت محبوبی بین گردشگران تور دبی به حساب می آید ، روی شتر در حالی که به سمت اردوگاه حرکت می کنند از بالای تپه های شنی نظاره گر غروب آفتاب می شوید و در آخر شام و نوشیدنی میل نموده و استراحت میکنند .


تجربه دیگر سافاری مشاهده گونه ای ازجانوران و گیاهان مخصوص بیابان است که روی شن ها دیده میشوند و برای مسافرانی که علاقه مند هستند بسیار جالب خواهد بود .


بخش پرطرفدار هیجان انگیز و تکرار نشدنی سافاری اسکی روی شن است که شما در تور دبی در سافاری میتوانید تجربه کنید ، این است که از روی بلند ترین تپه های شنی اسکی کنید و به خاطر نرم بودن شن ها این تفریح بی خطر بوده و تجربه ای خاطره انگیز در سفرتان خواهد بود .

 


سافاری دبی فعالیت های زیر را شامل می شود :

سرویس رایگان با اتومبیل ۴ در ۴ از هر نقطه در شهر دبی و یا شارجه ، بین ساعت های ۳ تا ۳:۳۰ دقیقه عصر

 

رانندگی با اتومبیل های بیابان رو، از میان بیابان در امتداد جاده العویر ۲۰ تا ۳۰ دقیقه 


بیابان نوردی با اتومبیل بیابان رو

 

عکسبرداری از غروب خورشید

 

شتر سواری

 

رقص های سنتی 

 

نوشیدنی های خاص ( به هزینه ی مهمانان )

 

آرایش با حنا

 

هابلی بابلی عربی ( قلیان )

 

قهوه عربی با خرمای تازه

 

لباس های سنتی

 

نوشیدنی های غیر الکلی ، چای ، قهوه و آب معدنی رایگان

 

شام سلف سرویس و باربیکیو ( غذای گیاه خواری نیز در صورت تقاضا موجود می باشد )

 

بازگشت در ساعت ۹:۳۰ شب

 

اسکی روی شن ( فعالیت تکمیلی ، به قیمت ۱۰۰ درهم امارات )

 

 ATV سواری ( فعالیت تکمیلی ، به قیمت ۱۲۵ درهم امارات )

 

 

در آخر معراج گشت آسمان سفری مهیج و پر از خاطرات فوق العاده را برایتان در سفر با تور دبی و تور دبی نوروز 97 آرزومند است .

 

تور های مسافرتی دبی

اگر قصد سفر به امارات را دارید و می خواهید با تورهای دبی معراج گشت آسمان آشنا شوید روی لینک زیر کلیک کنید :    

 

تور دبی

تور دبی نوروز 97

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.