معراج گشت | تور دبی - تور تایلند

تور دبی ، تور تایلند ، تور گرجستان ، تور مالزی ، تور چین ، تور هند ، تورترکیه

معراج گشت | تور دبی - تور تایلند

تور دبی ، تور تایلند ، تور گرجستان ، تور مالزی ، تور چین ، تور هند ، تورترکیه

باغ گرمسیری نونگ نوچ پاتایا ( Nong Nooch Tropical Garden )

باغ گرمسیری نونگ نوچ پاتایا ( Nong Nooch Tropical Garden )

باغ ها همیشه از مناطق پر جاذبه ای هستند که طبیعت و آرامش بینظیر و تکرار نشدنی آنها  همه را مجذوب خود می کند و این باغ  در تایلند گردشگران زیادی را از سراسر دنیا در تور تایلند به خود جذب می کند . 

 

بعضی از باغ ها آنقدر خاص و متحیر کننده هستند که به شهرت جهانی در میان گردشگران در دنیا بخصوص در تور پاتایا رسیده اند و زیبایی بکر و طبیعی آنان هر بازدید کننده ای در جهان را شیفته خود می کند .

 

باغ گرمسیری نونگ نوچ ( Nong Nooch ) پاتایا نیز از این دست از باغ ها می باشد که واقعا طبیعت منحصر به فردی را دارد و شما مسافران تور تایلند اصلا بازدید از آن را نباید از دست بدهید ، کشور تایلند را همه به طبیعت چشم نواز و بکر و سواحل معروف تایلند و آبشارهای تایلند که بسیار محصور کننده است ، می شناشند .

 

پس تعجب آور نیست که در این کشور باغی را پیدا کنید که در زیبایی و طبیعت فوق العاده و بی همتا دارد . شما گردشگران تور پاتایا در باغ نونگ نوچ در میان درختان و گل های زیبای آن قدم می زنید و در دریاچه ای تماشایی قایق سواری می کنید و بر پشت فیل های دوست داشتنی می نشینید و لذت های متفاوت را تجربه می کنید و محو تماشای نمایش فرهنگ و آداب و رسوم مردم تایلند می شوید .

 

با معراج گشت آسمان همراه باشید تا شما گردشگران را در تور تایلند با یکی از جاذبه های گردشگری تایلند را به شما معرفی کنیم .


در سال 1980 میلادی به افتخار خانم " سوان نونگ نوچ " این باغ را به این اسم نامگذاری کردند
  

معرفی باغ گرمسیری نونگ نوچ پاتایا

باغ بزرگ نونگ نوچ Nong Nooch در زمینی به مساحت 2.4 کیلومتر مربع طراحی و اخداث شده است و این پارک فوق العاده زیبا به راحتی می ‌تواند یک گردش یک ‌روزه عالی برای شما گردشگران در تور تایلند باشد .

 

این محیط بیشتر شبیه یک پارک است اما نمایش‌ های فرهنگی روزانه ، چندین رستوران ، اقامتگاه و همچنین باغ‌ های متنوع با پوشش‌ های متنوع گیاهی مختلف نیز در آن وجود دارد که باعث شده طرفداران زیادی پیدا کند .

 

شما با قدم زدن در این پارک گیاه ‌شناسی حس سفر به مشهورترین باغ‌ ها در سرتاسر دنیا را تجربه می کنید ، خواه باغ فرانسوی در قرن 17 میلادی باشد ، خواه استون هنج Stonehenge و یا حتیباغ‌ های رنسانس اروپا چون این باغ همه آن چیزی را که در سفر تور پاتایا می خواهید به شما هدیه می دهد .

 

باغ‌ های این پارک با گونه‌ های گیاهی خاصش نیز به همان اندازه جذاب است مانند باغ کاکتوس و گیاهان گوشتی ( ساکولنت ) ، باغ ارکیده ، باغ‌ های نخل گرمسیری و بونسای که در ایران نیز بسیار طرفدار دارد .

 

باغ گرمسیری


ضمنا بدانید که در سال 1980 میلادی باغ نونگ نوچ برای بازدید عموم باز شد و نام آن به افتخار خانم نونگ نوچ ، " سوان نونگ نوچ " نامگذاری کردند .

 

در زبان تایلندی واژه " سوان  " ( Suan  ) به معنای باغ است و در ضمن جدا از باغ گیاه‌ شناسی نونگ نوچ ، همه روزه برنامه های خاصی در تالار فرهنگی تایلندی به نمایش گذاشته می شود .


بسیار بعید است که شما فقط به قدم زدن در باغ گرمسیری نونگ نوچ Nong Nooch بسنده کنید و به همین راضی شوید چرا چونکه مطمئنا به لذت بردن از دیگر جاذبه ‌های گردشگری آن فکر می کنید .

 

شما گردشگران تور تایلند و تور پاتایا می ‌توانید یک دوچرخه کرایه کنید و در هنگام دوچرخه ‌سواری از مناظر بکر و زیبای این باغ لذت ببرید ، گلخانه ارکیده که بزرگترین کلکسیون در تایلند نیز بشمار می رود که در آن بیشتر از 670 گونه گل ارکیده بومی و پیوندی وجود دارد و  نیز تماشای برگ ‌ها و گل‌ های عجیب و غریب ، کاکتوس و گیاهان گوشتی هم جنبه آموزشی دارد و هم بسیار چشم‌ نواز است که پیشنهاد می کنیم دیدن اینها را از دست ندهید .

 

باغ نونگ نوچ


باغ فرانسوی با طراحی متقارن و بوته‌ های تزئین‌ شده پس از باغ ورسای ، جزو قسمت ‌های برجسته باغ نونگ نوچ Nong Nooch است .

 

شما گردشگران تور تایلند جالب است بدانید که یکی دیگر از امکانات منحصر به فرد این باغ زیبا راهروی مسقفی آن است که می ‌توان با عبور از آن به باغ درخت ‌آرایی ، باغ اروپایی ، باغ نخل گرمسیری ، تپه پروانه ‌ای و باغ استون هنج Stonehenge برسید  و مناظر فوق العاده حیرت آوری را ببینید .

 

همچنین جدا از باغ گیاه ‌شناسی نونگ نوچ Nong Nooch همه روزه برنامه های خاصی در تالار فرهنگی تایلندی برگزار می شود . ضمنا شما گردشگران تور پاتایا می ‌توانید از آواز و حرکات زیبای اجرا کنندگان رقص کلاسیک تایلندی ، موی تای Muay Thai و نمایش‌ های باستانی که فرهنگ تایلندی در آن موج می زند ببینید و لذت ببرید .

 

همانطور که از دیدن نمایش فیل‌ های باهوش شگفت ‌زده خواهید شد ، جاذبه های دیگری که می ‌توانید آنها را انجام دهید شامل قایق‌ سواری ، فیل سواری و دوچرخه سواری موجود است .


اینجا باغی است که در آن ترکیب جذابی از زیبایی طبیعی ، فرهنگ و آداب و رسوم تایلندی و تفریحات خانوادگی را کشف خواهید کرد و همچنین در بین باغچه هایی که به زیبایی هر چه تمام تر گل آرایی شده اند گردش و نمایش دل انگیزی از گل های استوایی رنگارنگ را از نزدیک مشاهده می کنید .

 

همانطور که سرمست از عطر گل ها و چمن های تازه هستید تفریحاتی مثل دوچرخه سواری ، فیل سواری و قایق سواری انتظار شما گردشگران تور تایلند را می کشند . سوار یک قایق پارویی بشوید و به دل دریاچه بزنید تا باغ شناور جذاب در جلوی چشمنتان ظاهر شود و غرق در لذت شوید . 

 

باغ نونگ نوچ تایلند


ضمنا شما مسافران در تور پاتایا می توانید در گوشه ای از باغ نمایش های شاد ، مهیج و پرزرق و برق را تماشا کنید و یا به بازدید از نمایشگاه ماشین های اسپورت بروید که کلی طرفدار هم دارد .

 

حتما زمانی را در نظر بگیرید تا در نمایش های فرهنگی تایلندی شرکت کنید و در آنجا هر چه به فرهنگ سنتی تایلند مربوط باشد را می توانید یکجا از نزدیک ببینید .

 

زیباترین بخش باغ گرمسیری نونگ نوچ ، باغ های موضوعی و افسانه ای آن است که باغ هایی که جوایز زیادی را از نمایشگاه معروف گل چلسی برنده شده اند و کلی مشهور هستند و در اینجا باغ هایی را می بینید که به گل ها و درختان بونسای ، کاکتویس ، ارکیده ، نخل و رز اختصاص داده شده است .

 

با گردش در باغ از دیدن چمن ها و پرچین های زیبا که در بین آن ها فواره ها ، آلاچیق ها و حوضچه ها قرار گرفته است که به شگفتی و زیبایی آن افزوده است و در گوشه ای از باغ مجسمه های حیوانات و درختان هرس شده زیبایی خودنمایی می کنند که قطعا شما گردشگران تور تایلند را محصور خود می کند .


شما حتی می توانید اینجا در سرزمین تایلند ، باغ فرانسوی ، باغ اروپایی ، باغ استون هنج و چندین باغ دیگر را ببینید که همگی از بخش های مختلف باغ نونگ نوچ بشمار می رود .

 

باغ گرمسیری تایلند

 

تماشای گل های قلبی باغ را از دست ندهید در اینجا همه گل ها به شکل قلب گل آرایی شده است که واقعا لذت بخش است و قول می دهیم که شما با دیدن آن ها مملو از عشق و محبتی جاودانه خواهید شد .

 

در باغ یک پل ، بنام پل آسمان به طول 3  کیلومتر کشیده شده است که با رفتن به روی آن چشم انداز زیبایی از باغ های پرپیچ و خم و شکل گل های زیبای آن را از نمای بالا ببینید و چهره ای متفاوت از این باغ پیش روی شما قرا دارد . ضمنا شما گردشگران تور تایلند می توانید در قسمت باغ وحش باغ از نزدیک حیوانات بامزه ای مثل آهو ، طوطی و لاک پشت را ببینید و دنیای متفاوتشان را از نزدیک تجربه کنید و لذت ببرید .

 


آدرس و ساعت بازدید از باغ نانگ نوچ

نشانی : تایلند ، پاتایا ، کیلومتر 163 جاده‌ی سوخومویت ، باغ استوایی نانگ نوچ .

 

ساعات بازدید  : باغ گرمسیری نونگ نوچ همه روزه از 09:00 تا 17:00 می باشد .

 

هزینه‌ ورودی  : باغ استوایی نانگ نوچ برای کودکان 300 و برای بزرگسالان 600 بات است .

 

وب ‌سایت : http://www.nongnoochtropicalgarden.com/language/en 

 

در آخر معراج گشت آسمان سفری شاد و پر از خاطرات شیرین را برای شما گردشگران تور پاتایا آرزومند است .

 


اگر قصد سفر به تایلند را دارید و می خواهید با تورهای تایلند معراج گشت آسمان آشنا شوید روی لینک زیر کلیک کنید :    

تور تایلند

تور بانکوک

تور پاتایا

تور پوکت

 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.