معراج گشت | تور دبی - تور تایلند

تور دبی ، تور تایلند ، تور گرجستان ، تور مالزی ، تور چین ، تور هند ، تورترکیه

معراج گشت | تور دبی - تور تایلند

تور دبی ، تور تایلند ، تور گرجستان ، تور مالزی ، تور چین ، تور هند ، تورترکیه

بازار ادویه دبی

بازار ادویه دبی

شهر دبی یکی از آن مورد شهرهایی می باشد که در آن هر آنچه را در تصورتان می گنجد را در این شهر به زیبایی خواهید دید ، در این شهر مدرن و دیدنی که به خوبی برای جذب گردشگران تور دبی تبحر و تخصصی ویژه یافته است و انواع هتل های مجلل و زیبا با امکانات عالی و اینکه تعداد زیادی مراکز خرید دبی ، مراکز تفریحی و مناطق گردشگری دبی در کنار بازار های سنتی و زیبای این شهر مجموعه ای را ساخته اند که نظر هر مسافری از تور دبی را به این شهر جذب می کند .

 

بازار ادویه در دبی یکی از بازار های قدیمی و سنتی و بسیار زیبا است که هر ساله میزبان تعداد زیادی گردشگر و توریست از سراسر دنیا در خود می باشد .

 

با معراج گشت آسمان همراه باشید تا شما گردشگران تور دبی را با بازار معروف ادویه در دبی آشنا سازیم .


بازار معروف ادویه دبی در قلب شهر دبی ، منطقه دیره واقع شده است
  

آشنایی با بازار ادویه دبی

شهر زیبای دبی یک شهر تجاری و توریستی در کشور امارات متحده عربی است و بهترین منطقه برای شروع این سفر برای شما می تواند گردش در بازارهای سنتی ، بازار ادویه در منطقه دیره دبیباشد .

 

یک بازار سنتی  که در قلب شهر قدیمی دبی واقع شده است و قدمت آن به بیش از 50 سال می رسد ، این بازار دارای یک ظاهر کاملا متفاوت می باشد که باعث شده است که یک مقصدی پر طرفدار برای عموم مردم الخصوص گردشگران تور دبی در این کشور شود .

 

بازار ادویه شهر دبی از قرن ها پیش وجود داشته است و مورد توجه بوده و هنگام وارد شدن به کوچه های باریک و قدیمی بازار ادویه در دیره دبی ، یک نفس عمیق بکشید کاملا عطر این ادویه های خوشبو به مشامتان خواهد رسید .

 

لذت بردن از فضای شگفت انگیز و در عین حال خرید کردن از گیاهان معطر و ادویه جات پرطرفدار ، ترشی جات متنوع که درون سبد های بزرگ در کنار مغازه ها برای شما مسافران تور دبی گذاشته شده است که عطر دلنشینی را در فضا پخش کرده و شما را به یاد بازار بزرگ تهران خواهد انداخت .

 

شما کیسه های ادویه جات مختلف ، ترشی جات ، گیاهان بخور، گلبرگ های گل رز و محصولات دارویی سنتی و گیاهی را در مقابل هر فروشگاه در این بازار خواهید دید  ، در این بازار ادویه های خاص و متنوع بسیاری با سلیقه های مختلف وجود دارد که نباید از خرید آنها در تور دبی خود صرف نظر کرد زیرا قطعا بعدا پشیمان خواهید شد . 


همانطور که می دانید ، ادویه جات در بسیاری از کشورهای دنیا جزو جدایی ناپذیر غذاها و انواع خوراک هایشان می باشد ، بعضی ملل مانند هندوها ، اهمیت بسیار زیادی برای ادویه قائلند و به طبخ خوراک های پر ادویه در سراسر دنیا شهرت یافته اند .

 

بازار ادویه دبی

 

همچنین در بسیاری از کشورهای جهان ادویه های مخصوص همان شهر بیشتر از سایر ادویه ها استفاده می شود که برخی این مساله را به آب و هوای هر ناحیه نسبت می دهند ، کشورهای زیادی در منطقه خاورمیانه و حتی کل دنیا از جمله ایران بازارهایی مخصوص فروش ادویه تعبیه شده است که به صورت جرئی یا کلی به فروش می رسد .

 

شهر دبی که در کشور امارات متحده عربی قرار دارد نیز یک بازار ادویه مخصوص و بزرگ در این زمینه دارد .


اگر به دنبال خرید این ادویه ها هستید و مهمتر از آن کنترل قیمت در بازارها و حتی در فروشگاه ها برایتان اهمیت دارد ، این گزینه خوبی برای شما گردشگران تور دبی به شمار می رود .

 

به محض این که شما بازدید کنندگان تور دبی در بازار ادویه ها در دبی قدم بزنید ، طعم های متنوع زیادی از جمله زعفران ، هل ، زیره و دیگر انواع ادویه های معروف دنیا را که تصویر فرهنگ های کشور های دیگر آسیایی برایتان رغم خواهد خورد .

 

میوه ها و ریشه های زردآلو ، چوب های زردچوبه ، زنجبیل ، زردچوبه ، انواع فلفل ها ، پاپریکا و همچنین گونه های نادر از قبیل عصاره آفتابگردان و پوسته آن از مهمترین های خرید در بازار معروف ادویه در دبی است و همانطور که همه شما گردشگران تور دبی از آن با خبر هستید ، یکی از ارزشمند ترین و گرانترین ادویه های موجود در دنیا ، زعفران می باشد که ایده آل ترین و بهترین های آن را در این بازار می توان یافت و خریداری کرد .

 

البته نا گفته نماند که تمام ادویه جات به صورت خشک و پودر به فروش برای شما و عموم بازدید کنندگان می رسد . 

 

بازار ادویه شهر دبی


ضمنا علاوه بر ادویه جات ، در این بازار بزرگ نیز عطر و بوی آجیل و میوه های خشک شده و همچنین سایر سوغاتی های عربی باستانی مانند پشمینه و صنایع دستی دست دوزی که قطعا مورد پسند و توجه شما مسافران تور دبی قرار میگیرد به فروش می رسد .

 

همچنین مغازه داران بسیار مهربان و محترمانه با شما برخورد خواهند کرد و نهایت تلاش را می کنند که نهایت راهنمایی و کمک برای خرید کردن را در اختیار شما قرار دهند . 

 

بازار ادویه شهر دبی در همسایگی بازار طلای معروف دبی که خود بازاری دیدنی و بسیار زیبا می باشد نیز قرار دارد ، ادویه ها در رنگ ها و عطر های خارق العاده هر چه بیش از پیش این بازار را برای عموم گردشگران تور دبی ، خاص و ویژه میکند .

 

در این بازار فروشندگان کار بلد و با سابقه کاری بالا به خوبی کالای مورد نظر شما را برایتان می آورند و کاملا شما را راهنمایی می کنند و شما عزیزان با بازدید از این بازار ها هر چه بیشتر میتوانید بافرهنگ و آداب و رسوم مردم دبی خیلی بیشتر و راحتتر آشنا شوید .

 

بازار ادویه در دبی مکانی عالی و کامل برای خرید و آشنایی با انواع ادویه جات و میوه های خشک و بوخورهای خوشبو و خاص در دنیا میباشد . 

 

bazar dubai


 جالب است بدانید بازار ادویه دبی ، شباهت بسیار زیادی به بازارهای سنتی ایرانی دارد و دارای حجره های متعدد و شلوغی می باشد و همینطور شما در حین پیاده روی در این مکان انواع فروشندگان دستفروشی را خواهید دید که مشغول به کارند .

 

کوچه های تنگ و باریک که آکنده از رایحه انواع ادویه ها ، یکی دیگر از ویژگی های بازار ادویه دبی است و شما گردشگر تور دبی در بازار ادویه ، اگر به دنبال خرید ادویه هستید ، انواع متفاوتی از ادویه های مربوط به نقاط مختلف دنیا ، با قیمتی مناسب تر از مغازه های سطح شهر را می توانید در اینجا تهیه نمایید .

 

از دیگر محصولاتی که در بازار ادویه دبی ، معمولا توسط دستفروشان به فروش می رسد ، انواع عطر و ادکلن است . بازار ادویه دبی که یکی از قدیمی ترین بازارهای دبی است و به نام بازار قدیمی دیره نیز در بین عموم مردم شناخته می شود که در همسایگی بازار طلای دبی در منطقه دیره واقع شده است  .

 

در آخر معراج گشت آسمان سفری شاد و پر هیجان برای شما مسافران عزیز تور دبی آرزومند است .



تور های مسافرتی دبی

اگر قصد سفر به امارات را دارید و می خواهید با تورهای دبی معراج گشت آسمان آشنا شوید روی لینک زیر کلیک کنید :    

 

تور دبی


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.