معراج گشت | تور دبی - تور تایلند

تور دبی ، تور تایلند ، تور گرجستان ، تور مالزی ، تور چین ، تور هند ، تورترکیه

معراج گشت | تور دبی - تور تایلند

تور دبی ، تور تایلند ، تور گرجستان ، تور مالزی ، تور چین ، تور هند ، تورترکیه

دبی مارینا ( Dubai Marina )

دبی مارینا ( Dubai Marina )

سالهاست که کشور دبی از مکانی با سواحل شنی و ماسه ای به شهر لوکس و مدرن با آسمان خراش های چشم گیر در دنیا بدل شده است ، این شهر با داشتن ساختمان های بلند ، بزرگترین و زیباترین هتل ها و بیشترین و لوکس ترین مراکز خرید دبی در جهان ، بزرگترین مارینای که همان تفرجگاه ساحلی می باشد ، از آن خود دارد و همین باعث شده است که گردشگران تور دبی را در سراسر دنیا گرد هم آورد .

 

دبی مارینا Dubai Marina بزرگترین مارینا (تفرجگاه ساحلی ) در در دنیا می باشد که در کنار جبل علی و الصفوح  Al Sufouh قرار گرفته است .

 

دبی مارینا با بیش از 200 برج بلند و آسمان خراش ، شامل چهل برج اقامتگاه جمیرا ( Jumeirah Residence ) ، یک چشم انداز فوق العاده به شما گردشگران تور دبی هدیه می دهد که شما می توانید از نزدیک درخشندگی ، معماری و ساخت و ساز فوق العاده آن را ببینید و لذت ببرید .

 

با معراج گشت آسمان همراه باشید تا شما گردشگران تور دبی را با یکی از زیباترین مناطق گردشگری دبی آشنا سازیم .


دبی مارینا Dubai Marina بزرگترین مارینا (تفرجگاه ساحلی ) در دنیا می باشد
  

تاریخچه دبی مارینا ( Dubai Marina )

برای طراحی و ساختن یک مارینا ساخته دست بشر ، مهندسین آب های خلیج فارس را به محل ساخت مارینا دبی آوردند و هدف از این کار ساختن یک آب نما جدید در این منطقه زیبا بود .

 

مهندسان تعبیه های مختلفی را انجام دادند که قسمتی از آن را برایتان شرح می دهیم ، ابتدا یک آب - روی مرکزی وجود دارد که توی بیابان حفاری شده است و به طول ۳ کیلومتر در این محل در جریان است و نکته اینجاست که بیش از ۱۲% از فضای کلی زمین در این محل به فضای عمومی مرکزی اختصاص داده شده است ، اگر چه بخش بزرگی از آن توسط آب سطحی دبی مارینا فرا گرفته شده است ، ولی این فضا شامل ۸ کیلومتر پیاده روی برای گردشگران تور دبی ، زیبا سازی شده است که هدف اصلی آن جذب توریست ها و گردشگران تور دبی در سراسر دنیا می باشد که به راحتی بتوانند این عظمت و زیبایی را در یکجا ببینند .


نکته مهم ساخت این پروژه این است که : ایده ساخت دبی مارینا از مکانی در اقیانوس آرام در شهر ونکوور کانادا است که با نام  False Creek  در بین عموم مردم ، الخصوص گردشگران تور دبی شناخته و الهام گرفته شده است .


این مارینا زیبا و چشم گیر در شهر دبی ، کاملا ساخته دست بشر می باشد و توسعه آن به عهده ی شرکت مشاورین املاک اعمار پراپرتیز از امارات متحده ی عربی می باشد که می توان به جرعت گفت که 99 درصد پروژه های عظیم معماری در شهر دبی به دست این شرکت معروف طراحی و ساخته شده است و ضمنا طراحی کل آن توسط HOK کانادا انجام شده است .

 

همچنین در صورت تکمیل این پروژه ، منطقه دبی مارینا به بزرگ‌ ترین مارینا در جهان تبدیل خواهد شد که به دست انسان ساخته و پرداخته شده است . جالب است این را هم بدانید که بزرگترین مارینا ساخته دست بشر کنونی ، مارینا دل ری در کالیفرنیا ایالات متحده آمریکا است .

 

گردشگران تور دبی شما در این منطقه لوکس می توانید یک جاده ساحلی عمومی در دور تا دور مارینا ببینید که به جاده ای در امتداد ساحل متصل می شود و نمای نخل جمیرا را از آن جا قادر خواهید بود از نزدیک ببینید و لذت ببرید . 

 

مارینا دبی


فاز اول 


اولین فاز دبی مارینا ، ۲۵ هکتار ( 100000 متر مربع ) از این منطقه را پوشش می داد که شامل 6 ملک خصوصی آپارتمان ، یعنی برج های مارینا دبی است ، فاز اول دبی مارینا بیش از 2/1 میلیارد درهمهزینه در برداشت و اینکه 3 برج از این 6 برج به نام های سنگ های زینتی : الماس ، فیروزه و مرجان نامگذاری شد و روی سه برج دیگر نام عطر های عربی به نام های : مشک ، عنبر و الیاس گذاشته شد . 

 


جالب است بدانید  پیاده روی در منطقه دبی مارینا هفت کیلومتر طول دارد و از ابتدای دبی مارینا تا انتهای آن تعبیه و کشیده شده است .

 

در این میان شما گردشگر تور دبی انواع بسیاری از رستوران ها ، کافی شاپ ها و بارها را در امتداد آن می بینید و قایق هایی که حتی برای تفریح شما در آنجا گذاشته شده است را خواهید دید ، همچنین انجمن دبی مارینا برگزار کننده  رویداد هایی مانند بازار مارینا و اجرای هنرمندان در مارینا واک نیز می باشد و شما می توانید از آنها نهایت لذت را ببرید .

 


هدف فاز اول این پروژه عظیم ، بهره برداری از زمین دبی مارینا به مقدار 100 هزار متر مربع است که شامل 6 ساختمان خصوصی و برج های دبی مارینا می باشد .


فاز دوم


فاز دوم دبی مارینا ، طراحی و ساخت ساختمان های بلند خواهد بود که معماران و سرمایه گذاران این پروژه ، قصد دارند در یک بلوک که با نام بلند ترین بلوک جهان شناخته خواهد شد ، متمرکز شوند و اینکه در این جا شما اکثر آسمان خراش ها بین ۲۵۰ متر تا ۳۰۰ متر ارتفاع دارند را خواهید دید ، از جمله برج بینهایت ، اوشن هایتس ، مارینا پیناکل و برج سلفا که برای هر گردشگری در تور دبی منحصر به فرد می باشد .

 

ضمنا این را بد نیست بدانید که تعداد کمتری بیش از ۳۵۰ و ۴۰۰ متر ارتفاع خواهند داشت مانند : اقامتگاه ویژه ، ۲۳ مارینا ، برج پرنسس ، مارینا ۱۰۱ ، مارینا ۱۰۶ ، دامک هایتس و برج فوق العاده بلند پنتمونیوم که ۵۱۶ متر ارتفاع دارند .

منطقه دبی مارینا


اقامتگاه ساحل جمیرا


اقامتگاه ساحل جمیرا به طول 1.7 کیلومتر و مساحت ۲ کیلومتر مربع در برابر خلیج فارس در منطقه دبی مارینا طراحی و ساخته خواهد شد که این بزرگترین فاز توسعه یک اقامتگاه در جهان به شمار خواهد رفت و شامل ۴۰ برج ( 35 برج مسکونی و 5 هتل ) می باشد .

 

این اقامتگاه لوکس و زیبا قادر خواهد بود پذیرش ۱۵۰۰۰ نفر در آپارتمان ها و هتل های خود می باشد . این پروژه شامل ۶۹۱۷ آپارتمان است ، از استودیو های ۸۴ متر مربعی گرفته تا پنت هاوس های ۵۱۰ متر مربعی که هر گردشگری در تور دبی را محصور خواهد کرد .

 

اقامتگاه ساحل جمیرا در آگوست 2002 میلادی توسط شرکت دبی پراپرتیز ( شرکت تابع دبی هلدینگ ) با هزینه شش میلیارد درهم استارت خورد  و در سال 2007 میلادی به اتمام رسید .

 

ضمنا شما توریست های عزیز می توانید برای پیاده روی اقامتگاه ساحل جمیرا و خرید از فروشگاه های زنجیره ای آن که همجوار در پشت ساحل آن است دیدن نمایید و  این جا نیز جزو بهترین مکان برای ضیافت شام در هوای آزاد برای شما باشد .

 

در این اقامتگاه پنج هتل ۵ و ۴ ستاره وجود دارد که 3 تا از آن ها مخصوص مراسمات هستند و دو هتل دیگر برج های مسکونی هستند که شما می توانید اقامتی همراه با آرامش داشته باشید .

 

دبی مارینا


معرفی دبی مارینا ( Dubai Marina )

دبی مارینا به عربی : مرسی دبی و به انگلیسی Dubai Marina شناخته و نامیده می شود که به معنی تفرجگاه ساحلی دبی که نام یک محله در شهر دبی و در کشور امارات متحده عربی می باشد .

 

این منطقه دارای یک کانال آب مصنوعی است که از خلیج فارس به طول ۳ کیلومتر به داخل خشکی کشیده شده است و انواع برج‌ های مسکونی در اطراف آن برای رفاه گردشگران تور دبی در سراسر دنیا بنا شده ‌است ، این منطقه دارای یک مرکز خرید بزرگ با نام دبی مارینا مال است.


دبی مارینا واقعا محصور کننده و خیره کننده است وزیبایی آن در شب دوچندان می شود با آن چراغ های روشن و ویویی بسیار زیبا از شهر دبی هر گردشگر تور دبی را مجذوب خود می کند . 

 

ضمنا شما مسافران تور دبی با انواع مختلف رستوران ها ، هتل ها ، پارک ها ، باغ ها ، مناطق بازی کودکان و مراکز خرید احاطه شده در اطراف آن می توانید تجربه بی نظیری را از آن خود و خانواده تان نمایید .


این مکان نسبتا گران قیمت است چون به طور خاص به مشتریان رده بالا و خاص از نظر مالی و موقعیتی خدماتی لوکس ارائه می شود ، با این حال شما می توانید برای یک بازدید و گردش و یا گذراندن تعطیلات خود سبک مدرنی از زندگی را تجربه کنید .

 

دبی مارینا یک سبک زندگی فوق العاده عالی و پر زرق و برق را به شما گردشگران تور دبی هدیه می دهد  که هر کسی می تواند رویای آن را داشته باشد .


بسیاری از گونه های حیات وحش دریایی به خصوص نهنگ ها و کوسه ها را در اینجا مشاهده می کنید چون به دلیل نزدیکی به دریا ، وارد دریاچه می شوند و به وضوح قابل دیدن هستند .


در شهری که پر از ساختمان های خیره کننده و مدرن می باشد ، دبی مارینا به عنوان منزلگاه برخی از جدید ترین و جذاب ترین ساختمان ها و محلی برای بازدید کنندگان و گردشگران تور دبی است که می توانند در محیطی لوکس و راحت در اسکله ، آرامش را تجربه کنند .


مرکز خرید دبی مارینا مال ( Dubai Marina Mall )

این مرکز خرید که در نزدیکی دبی مارینا واقع شده است و شما گردشگر تور دبی می توانید نیازهای خرید قابل توجه شما را در این مرکز برآورده کنید ، با وجود این که این مرکز خرید نسبتا کوچک می باشد اما مغازه های متنوع و اغذیه فروشی های متعدد ، زمین بازی کودکان ، مرکز فعالیت و فروشگاه های غذا و نوشیدنی مانند :  KFC ،  Subway ، مک دونالد ، باسکین رابینز ، برگر کینگز و ... را نیز تجربه کنید .

 

همچنین می توانید فروشگاه هایی از تمام لباس های معروف با برندهای روز دنیا ، مد و فشن ، سلامتی ، زیبایی ، کفش و مارک های لوازم جانبی را در آنجا بیابید ، ضمنا برای راحتی خرید مواد غذایی روزانه خود ، سوپرمارکت ویتروز ( Waitrose ) نیز در آنجا می باشد .

 

دبی مارینا مال

 

اسکله مارینا ( Dubai Marina ) 

اسکله مارینا بیست متر طول دارد و در کنار آب قرار گرفته است . این گسترش علاوه بر آپارتمان ها و ویلا ها شامل مغازه ها و بازار های دیگری نیز می شود . اسکله مارینا دارای سه ساختمان مسکونی است و شامل ساختمان های اسکله شمالی ، غربی و شرقی می باشد .

 

نگاه اجمالی به دبی مارینا ( Dubai Marina ) 


نام مرکز دیدنی : Dubai Marina Walk


کشور : امارات متحده عربی 


شهر : دبی 


نرخ قیمت : رایگان 


وب سایت : www.dubai-marina.com


آدرس : Dubai Marina - Dubai - United Arab Emirates

تور های مسافرتی دبی

اگر قصد سفر به امارات را دارید و می خواهید با تورهای دبی معراج گشت آسمان آشنا شوید روی لینک زیر کلیک کنید :    

 

تور دبی


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.