معراج گشت | تور دبی - تور تایلند

تور دبی ، تور تایلند ، تور گرجستان ، تور مالزی ، تور چین ، تور هند ، تورترکیه

معراج گشت | تور دبی - تور تایلند

تور دبی ، تور تایلند ، تور گرجستان ، تور مالزی ، تور چین ، تور هند ، تورترکیه

پارک آبی سیام بانکوک ( siam park city )

پارک آبی سیام بانکوک ( Siam Park City )

در سفر به کشور تایلند هزاران تفریحات و جاذبه های گردشگری و خانوادگی وجود دارد که شما گردشگران تور تایلند می توانید از آن لذت ببرید و خاطرات بسیار خوش برای خود و خانواده تان به یادگار بگذارید .

همچنین میتوانید تور کوش آداسی نوروز 98 را در سایت مشاهده و خرید نمایید تا تعطیلات از این تور مهیج لذت ببید.

 

با معراج گشت آسمان همراه باشید تا شما مسافران تور تایلند را با یکی از پرطرفدارترین پارک آبی های تایلند یعنی پارک آبی سیام بانکوک آشنا سازیم .


پارک آبی سیام بانکوک یکی از بزرگ ترین و هیجان انگیزترین پارک های موجود در کشور تایلند می باشد
  

معرفی پارک آبی سیام بانکوک ( Siam Park City )

در پارک آبی سیام به اندازه ‌ای جاذبه‌ گردشگری و امکانات و تفریحات متنوعی وجود دارد که شما گردشگران تور تایلند می ‌توانید یک روز کامل را در آن بگذرانید ، بدون اینکه خسته شوید و انرژی تان کاسته شود .

این پارک آبی بزرگ از چند بخش تشکیل شده است ، بخش وسیعی که به پارک آبی اختصاص دارد و در آن پر هیجان ترین تفریحات آبی برای سنین مختلف تعبیه شده است و بخش دیگر یک شهربازی با وسایل سرگرمی و تفریحی متعدد که هم برای بچه‌ های کوچک مناسب می باشد و هم برای نوجوانان تعبیه شده است .

در این مجموعه تفریحی ، می‌ توانید با هزینه‌ بسیار پایین ، یک تجربه تفریح خانوادگی عالی را برای خود و خانوادتان رغم بزنید و ضمنا انواع غذاهای لذیذ و ارزان را نوش جان کنید .

همیشه پارک آبی در هر کشوری جزو تفریحات هیجان انگیز و پرطرفدار آن کشور محسوب می شود و پارک آبی سیام بانکوک یکی از بزرگ ترین و هیجان انگیزترین پارک های موجود در کشور تایلند می باشد که طی این سال ها مورد استقبال و هجوم گردشگران تور تایلند قرار گرفته است .

 

پارک آبی سیام دارای بخش های مختلفی در این مجموعه می باشد که در این مقاله نمی توان از این همه شور و شعف و هیجان به طور کامل وصف کرد .

 

 

پارک آبی سیام  (Siam Park City)، در پایتخت تایلند از سال ۱۹۸۰ تا کنون در حال خدمات رسانی به مسافران و علاقه مندان به هیجان در آب میباشند .

گروهی از برترین طراحان و سازندگان تایلندی ساخت این بنا را آغاز کردند تا نقطه ی آغازی برای ساخت سواحل بزرگ و زیبا در کشور تایلند و رشد و بهبود هر چه بیشتر صنعت گردشگری در تور تایلند باشد


امکانات پارک آبی سیام بانکوک ( Siam Park City )

بخش اول : دو استخر آب بزرگ برای کودکان و بزرگسالان طراحی و تعبیه شده است که دور تا دور آن با صندلی های مخصوص حمام آفتاب و سایه بان برای شما گردشگران تور تایلند محصور شده است و در حوض استخر کودکان چندین غریق نجات کاربلد برای حفاظت از کودکان قرار داده شده است که خیالتان از بابت کودکان شیطون و پرانرژی خود راحت می باشد و تمامی تلاش دستندرکاران این مجموعه این است که  گردشگرانی که علاقه به شنا کردن در این آب ها هستند بتوانند در آب تمیز و شفاف این پارک آبی نهایت لذت را ببرند . 


بخش دوم : این مجموعه دارای سرسره های بسیار بلند ، وسیع و پیچ در پیچ است که حس دلهره ، هیجان و ترس را به شما علاقه مندان تور تایلند می دهد.

در واقع برای کسانی که به دنبال تفریحات هیجان انگیز و متفاوت هستند ، سر خوردن بر روی این سرسره ها با شدت آب فراوان می تواند بهترین تجربه در زندگیشان در تور تایلند شان باشد .

در فصل تابستان که گردشگران تور تایلند بسیار زیاد می باشد ، برای استفاده از هر کدام می بایست دقایقی در صف در انتظار باشید و استفاده چندین مرتبه پشت سر هم امکان پذیر نیست . 


نکته مهم اینجاست که شما گردشگر تور تایلند اگر از شلوغی و هم همه بیزارید و عادت ندارید میبایستی صبح زود به این پارک آبی بروید و امکان این را دارید از وسایل بازی به راحتی و بدون صف استفاده و لذت ببرید . 


در بخش سوم تعدادی بوفه ، رستوران و کافه های متعدد برای مراجعه کنندگان تعبیه شده است که پس از تفریح ، شنا و تفریحات متعدد ، می توانند بر روی صندلی های نرم و راحت که در محیط های مختلف برای راحتب شما گذاشته شده است ، استراحت کنید و یک غذای بسیار خوشمزه و لذیذ تهیه و نوش جان کنید . 


منوی رستوران های این مجموعه شامل : انواع غذاهای دریایی ، فست فود ، ساندویچ های مختلف ، پیتزا ، انواع کباب و دونر، دسرهای شیرین و نوشیدنی های خنک بین المللی می باشد که قیمت های این خوراک ها از 7000 تومان تا 60000 تومان متغیر است و کیفیت غذاها بسیار عالی است. 


ضمنا فروشگاهی در ضلع غربی پارک آبی سیام می باشد  که مجهز به انواع وسایل ورزشی ، مایو، عینک ، کلاه ، حوله ، کرم ضد آفتاب و ... که شما عزیزان شاید همراه نداشته باشید به راحتی بتوانید تهیه نمایید . 

به طور کلی برای استفاده و توصیه ما به شما گردشگران تور تایلند این است که برای استفاده از امکانات و تفریحات پارک آبی سیام یک روز کامل وقت بگذارید و از تفریح در این مجموعه لذت کافی را ببرید . 


پارک سیام به دو قسمت تقسیم می شود ، بخش شهربازی با بیش از 40  وسیله  متنوع و هیجان انگیز و بخش پارک آبی با ۷ بخش مختلف که مساحت این مجموعه به حدود ۱۰۰ هکتار می رسد .

همچنین در میان تفریحات پر شور و پر هیجان این پارک ، بخش هایی هم برای خانواده ها و کودکان خردسالشان در نظر گرفته شده است .


آدرس و ساعت کاری پارک آبی سیام بانکوک ( Siam Park City )

آدرس : تایلند ، بانکوک ، منطقه خان نا یائو ، ناحیه خان نایائو ، جاده سوان سایام ، پارک آبی سیام


 ساعت کاری : ۱۰:۰۰ - ۱۸:۰۰


 هزینه تهیه بلیط :  کودک ۲۵ دلار (حدودا ۹۷ هزار تومان) - بزرگسال ۳۰ دلار (حدودا ۱۱۷ هزار تومان) می باشد .

 

تور های مسافرتی تایلند

اگر قصد سفر به تایلند را دارید و می خواهید با تورهای تایلند معراج گشت آسمان آشنا شوید روی لینک زیر کلیک کنید :    

 

تور تایلند

تور بانکوک

تور پاتایا

تور پوکت


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.