معراج گشت | تور دبی - تور تایلند

تور دبی ، تور تایلند ، تور گرجستان ، تور مالزی ، تور چین ، تور هند ، تورترکیه

معراج گشت | تور دبی - تور تایلند

تور دبی ، تور تایلند ، تور گرجستان ، تور مالزی ، تور چین ، تور هند ، تورترکیه

پارک ساحلی جمیرا دبی ( Jumeirah Beach )

پارک ساحلی جمیرا دبی ( Jumeirah Beach )

در طول چند سال گذشته شهر دبی از یک شهر معمولی به شهری شگفت ‌انگیز و لوکس و یکی از مهم ‌ترین ‌شهرهای لاکچری در دنیا تبدیل شده است که هرشخصی دوست دارد حداقل یک بار هم که شده به آنجا سفر کند . 

تعداد زیادی از مردم دنیا ، چه مردم عادی و چه انسان‌ های مهم و سرشناس در دنیا ، هرساله  برای بازدید از این شهر با تور دبی عازم کشور امارات متحده عربی می‌شوند .

با اینکه دبی شهری ساحلی است ، اما این قدر جاذبه‌ های مصنوعی و متنوع در آن وجود دارد که گردشگران تور دبی را صد در صد مطمئن خواهد کرد که برای بار دوم و سوم ترغیب به سفر مجدد می کند .

اگر به دنبال سفری هستید که در میخواهید از سواحل زیبا لذت ببرید ما تور آنتالیا را نیز به شما پیشنهاد میدهیم و یکی از بهترین تور های برای سفر به آنتالیا نیز تور آنتالیا نوروز 98 می باشدو

پارک ساحلی جمیرا اولین پارک ساحلی دبی می باشد
  

آشنایی با پارک ساحلی جمیرا دبی ( Jumeirah Beach )

پارک ساحلی جمیرا یکی از پارک های ساحلی بسیار زیبا و خاص در کشور امارات متحده عربی و در شهر دبی واقع شده است که گردشگران تور دبی در تمامی فصل های سال می توانند به آنجا بروند و از آن لذت ببرند.


این پارک یکی از مناطق گردشگری دبی می باشد و در سال 1989 میلادی به عنوان اولین پارک ساحلی شهر دبی ساخته شد و در حدود 12 هزار هکتار در خیابان ساحلی جمیرا و نزدیک به هتل معروف جمیرا بیچ دبی قرار گرفته است .

شما در امتداد ساحل پارکی پر از درختان نخل که برای آفتاب گرفتن مکانی دنج و سایه ساری زیبا برای تفریح گردشگران تور دبی تعبیه شده است.


دریای نیلگون به همراه درختان نخل ، ساحل طولانی و باریک آن به همراه چمنزارهای زیبا و وسیع ، محیطی دلپذیر و شادی را برای گردشگران تور دبی و توریست های سراسر دنیا  فراهم شده است .

ضمنا در ماه های خنک سال نیز این پارک مکانی مناسب برای یک گردش خانوادگی محسوب می شود و چند غرفه برای فروش غذاهای ساده ، تنقلات و نوشیدنی نیز وجود دارد .

jumeirah beach


امکانات پارک آبی ساحل جمیرا دبی ( Jumeirah Beach )

پارک ساحل جمیرا  یک پارک ساحلی ایده ‌آل برای گردش خانوادگی و دوستانه با تور دبی میباشد که با ۱۲ هکتار مساحت ، زمین ‌های بازی مخصوص کودکان ، جایگاه‌های مخصوص خانواده ها برای پیک‌ نیک ، فضاهای باربیکیو با خدمات ویژه ، زمین بازی والیبال ساحلی و منطقه اسکله‌ نما در ساحل به ‌همراه نجات ‌غریق آماده به انجام وظیفه وجود دارد که همه و همه جزو ویژگی‌ هایی است که اقامت شما گردشگران تور دبی را می‌ تواند به عنوان یک سفر فوق‌ العاده و متفاوت با هزینه پایین و تجربه ای بی نظیر به همراه داشته باشد .

این پارک یک نقاشی شگفت ‌انگیز از هم ‌آهنگی بین محوطه ‌سازی و محیط زیست با زیبایی چشمگیر می باشد.


ساعات بازدید از این پارک ۸ صبح تا ۱۰:۳۰ شب است روزهای تعطیل می توانید تا ساعت ۱۱ شب هم به تفریح بپردازید و روزهای شنبه هم جهت رفاه حال خانم ها به آنها و بچه های زیر ۵ سال اختصاص داده شده است .

ورودی این پارک بر ای هر نفر ۵ درهم می باشد و اگر هم قصد دارید با اتومبیل وارد این محوطه شوید میبایستی ۲۰ درهم اضافه پرداخت نمایید.

معراج گشت آسمان سفری پر از هیجان و خاطره انگیزی برای شما گردشگران تور دبی آرزومند است


تور های مسافرتی دبی

اگر قصد سفر به امارات را دارید و می خواهید با تورهای دبی معراج گشت آسمان آشنا شوید روی لینک زیر کلیک کنید:    

 

تور دبی


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.