معراج گشت | تور دبی - تور تایلند

تور دبی ، تور تایلند ، تور گرجستان ، تور مالزی ، تور چین ، تور هند ، تورترکیه

معراج گشت | تور دبی - تور تایلند

تور دبی ، تور تایلند ، تور گرجستان ، تور مالزی ، تور چین ، تور هند ، تورترکیه

هزینه سفر به تایلند چقدر است ؟


هزینه سفر به تایلند چقدر است ؟

کشور تایلند به دلیل دارا بودن جاذبه های اعجاب انگیز طبیعی همچون دریا ، کوهستان ، جنگل و نیز آب و هوای بسیار عالی این کشور توریستی جزو مهمترین کشورهای پرطرفدار گردشگران در سراسر دنیا به شمار می آید.

 

تایلند سرزمین رنگ و لبخند است ، کلمه Thai به معنی لبخند می باشد و شما در سفر با تور تایلند می توانید در اکثر مردم روابط گرم و لبخند را به وضوح ببینید. 

بانکوک پایتخت آن ، پرجمعیت ترین و بزرگترین شهر تایلند است.

کم پیش می آید که در بانکوک باشید و جشن یا فستیوالی به مناسبتی در حال برگزاری نباشد و یکی از جذابیت های گردشگری تور تایلند جشنواره های متنوع و رنگارنگ ملی ، بین المللی و مذهبی است.

   

از جشن ها و فستیوال های مختلف این کشور می توان به : جشنواره چتر ، جشنواره سه روز گل ، سال نو چینی ، جشنواره پرنده های حصیری ، روز سانتون پو (سالگرد تولد شاعر معروف تایلند) ، فستیوال شمع ، سالگرد تولد ملکه و روز مادر ، جشنواره قایق های نورانی ، جشن ماه کامل و ... اشاره کرد.

 

طول پرواز تهران – بانکوک 5 ساعت و 45 دقیقه است و در زمان برگشت حدود 7 ساعت خواهد بود.

از نظر اختلاف ساعت هم بد نیست و این را هم بدانید وقت محلی بانکوک دقیقا 3 ساعت و 30 دقیقه جلوتر از تهران است.

بهترین زمان سفر با تور تایلند به این کشور ، از نظر کم بودن گرما و رطوبت ، بین ماه های نوامبر تا فوریه یعنی در فصل خنکی که میانگین دما به 20 درجه سانتی گراد می رسد.

 

تایلند یکی از کشورهای زیبای آسیایی با سواحل و جزیره های شگفت انگیز است و یکی از کشورهای ارزان آسیا به شمار می رود که سفر به آن نیازمند هزینه زیادی نیست.

چه شما بخواهید در سفر به تایلند روزی 10 دلار هزینه کنید یا 1000 دلار ، می توانید در تور تایلند برای خود تفریحات مناسبی در مقدار هزینه ای که می خواهید بکنید به راحتی انتخاب کنید. اما قبل از شروع سفر بهتر است هزینه های تقریبی خورد و خوراک و رستوران ها ، هزینه حمل و نقل در تایلند ، هزینه های اینترنت و خدمات موبایل ، هزینه تفریحات و ... را برآورد کنید تا بتوانید یک برنامه ریزی بهتری برای سفر به یاد ماندنی با تور دبی در این کشور داشته باشید.

 

نکته دیگر در رابطه با سفر به تایلند واحد پولی این کشور است. بات (Baht) واحد پول کشور تایلند است که با کد THB شناخته شده و با ฿  نشان داده می‌شود.

با معراج گشت آسمان همراه باشید تا با شما را با هزینه های سفر با تور تایلند یا بصورت انفرادی آشنا کنیم.

هزینه سفر به تایلند با تور



هزینه سفر به تایلند با تور چقدر است ؟

هزینه سفر به این کشور با توجه به نوع تور تایلند شما ، خدماتی که ارائه می دهند ، نوع هتل و امکانات آن ، نوع پرواز و سایر خدمات و انتخاب رستوران برای وعده های غذایی و ... متغیر است.

به صورت تقریبی برای یک سفر 7 - 8 روزه از طریق تور تایلند که شامل بلیط رفت و برگشت ، هتل و ویزا است ، مبلغ 1.900.000 تا 3.800.000 برآورد می شود و نکته دیگر اینجاست اگر قصد دارید در این سفر به 2 شهر این کشور همزمان با تور تایلند سفر کنید می توانید از تورهای ترکیبی هم انتخاب نمایید.


شهرهای معروف تایلند که اکثر گردشگران در سراسر دنیا را جذب می کند : بانکوک ، پاتایا و پوکت است که بسته به چند ستاره بودن و امکانات هتل ها و تور انتخابی شما ، قیمت های آن نیز تغییر می کند.


لطفا توجه داشته باشید که پرواز و هتل به صورت چارتر و غیر قابل استرداد می باشد. در صورت عدم کانفرم ( Confirm ) هتل ، می توانید هتل مشابه دیگر را جایگزین کنید.

مسئولیت کنترل پاسپورت بعهده مسافر و آژانس هواپیمایی که تور مسافرتی تایلند را تهیه کردید هیچگونه مسئولیتی در قبال ممنوعیت خروج از کشور مسافر ندارد.


لطفا قبل از سفارش ، هتل های تایلند را که در جدول دسته بندی شده است ملاحظه کنید و انتخاب نمایید.

همچنین می توانید سایر تورهای تایلند را در قسمت تور تایلند و تور پاتایا و تور پوکت مشاهده کنید.


هزینه سفر به تایلند بصورت انفرادی چقدر است ؟

معمولا افرادی سفر انفرادی تایلند را انتخاب می کنند که بار ها به این کشور سفر کرده اند و تمام نکات سفر به تایلند و شهرهای آن را می دانند.


اگر میخواهید وسایلتان را جمع کنید و به جای انتخاب تور تایلند انفرادی سفر کنید این را باید بدانید که تمامی مسئولیت ها و پیگیری ها با خود شما است.


در مرحله اول باید بلیط را خریداری نموده و بعد سراغ ویزا و هتل بروید. شما میتوانید به جای انتخاب پکیج در تور تایلند خودتان نوع  پرواز ، شرکت هواپیمایی و هتل را که میخواهید در آن اقامت داشته باشید را در تاریخ مورد نظر را انتخاب کنید.


سفر انفرادی به تایلند در مقابل سفر با تور تایلند ، این امکان را می دهد تا خودتان شخصا برنامه روز هایتان را هماهنگ کنید.

ولی این نکته را فراموش نکنید که این کار نیاز به آشنایی با تایلند و شهرهای آن  دارد و همچنین باید مسلط به زبان انگلیسی باشید تا بتوانید راحت و بی دغدغه سفر خوبی را داشته باشید.

مثل پیدا کردن آدرس ، اجاره خودرو و پذیرش هتل و ... اگر می توانید این کارها را انجام بدهید حتما انفرادی سفر کنید.


سفر انفرادی به تایلند بیشتر مناسب  کسانی است که مناطق گردشگری این کشور را می شناسند و میدانند که مراکز خرید ، رستورانهای معروف ، مناطق گردشگری آن و ... در کدام منطقه واقع شده است.


سفر انفرادی باعث می شود تا از هزینه های شما کاسته شود ولی این را باید بدانید که برای این کار باید نقشه تایلند را همراه داشته باشید و بیشتر از مترو و اتوبوس استفاده نمایید زیرا در غیر این صورت بر عکس آن اتقاق خواهد افتاد.


ضمنا حسن اینگونه سفرها به این است که وقتی خودتان پرواز را رزرو می کنید میتوانید هر مدت که بودجه و ویزای شما جوابگو هست در کشور مقصد بمانید و درگیر مدت پکیج تور نیستید.

مدیریت وقت و تعداد روزهایی که در شهر یا شهر های تایلند اقامت دارید و نوع هتل و همه چیز در دستان شما خواهد بود.


تور های مسافرتی تایلند

اگر قصد سفر به تایلند را دارید و می خواهید با تورهای تایلند معراج گشت آسمان آشنا شوید روی لینک زیر کلیک کنید:    

 

تور تایلند


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.