معراج گشت | تور دبی - تور تایلند

تور دبی ، تور تایلند ، تور گرجستان ، تور مالزی ، تور چین ، تور هند ، تورترکیه

معراج گشت | تور دبی - تور تایلند

تور دبی ، تور تایلند ، تور گرجستان ، تور مالزی ، تور چین ، تور هند ، تورترکیه

اجاره خودرو در دبی


خیلی از افرادی که به دبی چه با تور دبی و چه به صورت انفرادی سفر می کنند به این فکر می کنند با توجه به وجود مناطق گردشکری بسیار در دبی چگونه در این شهر خودرو کرایه کنند تا راحت تر بتوانند به نقاط مختلف دبی رفت و آمد بکنند.

قوانین رانندگی در دبی بسیار قانون مند است و همه ماشین ها در لاین خود حرکت می کنند حق تقدم را کاملا رعایت می کنند و از قبل مسیر خود را مشخص می کنند و وارد لاین های دیگر نمی شوند و برای عابر پیاده بسیار احترام قائل اند به صورتی که برای گذر عابر پیاده در همه جا ایست کامل می کنند.

قوانین رانندگی در دبی بسیار سخت گیرانه است و فرد متخلف باید جریمه سنگینی برای عبور از این قوانین بپردازد به طوری که ممکن است برای پارک در محل توقف ممنوع تا 1000 درهم نیز جریمه شود و این مورد یکی را می توان یکی  از اصلی ترین دلایل منظم بودن رانندگی در دبی دانست.

سرعت مجاز در دبی در شهر 60 الی 80 کیلومتر و در جاده 100 تا 120 کیلومتر در ساعت می باشد. 

با معراج گشت آسمان همراه باشید تا شما را با شرایط و نحوه اجاره خودرو در دبی بیشتر آشنا کنیم.


دبی یکی از قانون مند ترین شهر ها برای رانندگی است
  

گواهینامه در دبی

اولین چیزی در برای اجاره خودرو در دبی مورد نیازمان می باشد گرفتن گواهینامه بین المللی می باشد تا اجازه کرایه کردن خود را داشته باشیم.

اجاره خودرو در دبی برای ایرانی ها ممکن است کمی دشوار است زیرا ایرانی ها کمتر حساب ویزا کارت یا مستر کارت دارند تا اعتبار آن ها سنجیده شود و بتوانند خودرو اجاره کنند.

برای اجاره خودرو شما باید گواهینامه بین المللی داشته باشید و برای این کار می توانید به آژانس هواپیمایی که تور دبی را از آنجا دریافت کرده اید بروید یا مستقیما به سازمان گردشگری و اتومبیرانی جمهوری اسلامی ایران مراجه نمایید که شعبات زیادی در سراسر شهر دارد.

مدارک مورد نیاز جهت اخذ گواهینامه بین المللی : 

-گواهینامه رانندگی معتبر جمهوری اسلامی ایران با اعتبار حداقل یک ماه و سه روز، برای دریافت گواهینامه رانندگی بین‌المللی یک ساله 

-گواهینامه رانندگی معتبر جمهوری اسلامی ایران با اعتبار حداقل سه سال، برای دریافت گواهینامه رانندگی بین‌المللی سه ساله 

-یک قطعه عکس تمام رخ (3*4 )با حجاب اسلامی برای بانوان 

-ارائه گواهینامه رانندگی بین‌المللی قبلی (در صورت معتبر بودن) 

-ارائه اصل یا تصویر صفحه اول گذرنامه 

-تکمیل فرم درخواست (فارسی و لاتین - تاریخ تولد لاتین باید به میلادی درج گردد) 

-پرداخت مبلغ بر اساس تعرفه تعیین شده


نحوه اجاره خودرو در دبی

خودرو ها در دبی در کلاس های اکونومی ، مینی ، بزرگ ، شاسی بلند و لاکچری ارائه می شوند که هزینه انها از 70 درهم شروع می شود و در برخی از موارد  تا 2000 درهم میرسد که بسته به نوع ماشین و امکاناتی که ماشین دارد از جمله جی پی اس ، بیمه و ..... هزینه متغیر می شود.

شرکت های اجاره خودرو

شرکت های اجاره اتومبیل بسیاری نظیر Europcar ، National ، avis ، Dollar ، Sixt در دبی نمایندگی دارند که شما میتوانید حضوری و یا از طریق وب سایت های انها مواردی از جمله ماشین مورد نظر ، مدت اجاره خودرو ، زمان تحویل گرفتن ، محل تحویل گرفتن ، زمان تحویل دادن و محل تحویل دادن را تعیین و رزرو نمایید.


اجاره خودرو در دبی برای ایرانی ها

شرکت های اجاره خودرو دبی هنگام بستن قرار داد مبلغی را به عنوان ودیعه از شما دریافت می کنند که بعد از تحویل ماشین و استعلام خلافی و عوارض عبور مبلغ باقیمانده را به حساب شما واریز می کنند که این کار نیاز به یک حساب بین المللی تایید شده visa یا mastercard دارد که متاسفانه برای هموطنانمون این گزینه بسیار مشکل ساز می باشد.

شما می توانید به صورت حضوری به محل یا شعبه شرکت اجاره خودرو بروید و اعتماد ان ها را جلب کنید ولی چون در این مورد تضمینی وجود ندارد به شما پیشنهاد نمی کنیم.

در زیر بهترین راه حل برای اجاره بی دردسر خودرو در دبی برای هموطنانمون را توضیح داده ایم.

شما میتوانید بعد از دریافن تور دبی به شعب شرکت Europcar در ایران مراجعه نمایید تا با پرداخت پول به ریال ماشین و امکانات مورد نظر خود را رزرو نمایید و فقط در دبی ماشین خود را تحویل بگیرید.

برای اجاره خودرو از این شرکت شما نیاز به گواهینامه بین المللی و پاسپورت دارید.

 

 

تور های مسافرتی دبی

اگر قصد سفر به امارات را دارید و می خواهید با تورهای دبی معراج گشت آسمان آشنا شوید روی لینک زیر کلیک کنید:    

 

تور دبی


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.