معراج گشت | تور دبی - تور تایلند

تور دبی ، تور تایلند ، تور گرجستان ، تور مالزی ، تور چین ، تور هند ، تورترکیه

معراج گشت | تور دبی - تور تایلند

تور دبی ، تور تایلند ، تور گرجستان ، تور مالزی ، تور چین ، تور هند ، تورترکیه

سفر به دبی با تور یا به صورت انفرادی؟

سفر به دبی با تور یا به صورت انفرادی؟


وقتی اسم از سفر به دبی می آید دو گزینه را در ذهنمان به وجود می آورد. سفر با تور دبی یا سفر به صورت انفرادی.

هر کدام مزیا و معایب خود را دارد. کسانی که در سفر به دبی حرفه ای شده اند وسایلشان را جمع می کنند و با گرفتن بلیط ، ویزا و هتل آماده می شوند. این افراد وقتی شما میگویید سفر با تور به دبی میتواند غذاب باشد تعجب می کنند و  فکر می کنند که تور دبی یعنی سفر خسته کننده با اتوبوس های پر از مردم به و توضیحات تور لیدری که غلبا باعث خسته شده و سر رفته حوصله می شود. ولی این افراد نمیدانند که وقتی با شرکت های خوب در زمینه برگزاری تور دبی به شهر دبی سفر کنند می تواند بر عکس بسیار هیجان انگیز و پر از شادی باشد.

با معراج گشت آسمان همراه باشید تا شمار را با هر دو نوع سفر بیشتر آشنا کنیم.


انتخاب تور مناسب مهم ترین نکته سفر با تور می باشد
  

سفر با تور به دبی

اولین چیزی که همیشه در سفر برایمان جای سوال است هزینه های آن می باشد.

سفر با تور دبی میتوانند در بسیاری از موارد برای شما ارزان تر باشد زیرا وجود یک لیدر در سفر می تواند شما را بدون سردرگمی و صرف هزینه های اضافی برای پیدا کردن مناطق گردگشری دبی ،پارک های آبی دبی ، مراکز خرید دبی ، رستوران های دبی راهنمایی کند و نکات مهم در سفر به دبی را به شما آموزش دهد تا با قوانین و مقرات این شهر آشنا شوید و مشکلی برایتان پیش نیاید.

سفر با تور به دبی

از آنجا که سفر به دبی نیاز به ویزا می باشد وقتی شما تور دبی را انتخاب میکنید دیگر نیاز به وفت گذاشتن برای گرفتن ویزا دبی نیست و شما تنها با ارائه عکس پاسپورت خود به آژانس هواپیماییمورد نظر میتوانید راحت بنشینید و استراحت کنید تا حداکثر ظرف مدت 10 روز ویزا را به شما تحویل بدهند.

البته ویزای دبی شرایط و مواردی را دارد که میتوانید به مقاله ویزا دبی مراجعه نمایید.

اکثر ما شاید با سفر با تور دبی خاطره بدی داشته باشیم ولی این را باید در نظر داشته باشید که انتخاب تور خوب می تواند شما را آگاهانه با بهترین مناطق گردشگری دبی آشنا کند و شما نیازی به گرفتن بلیط ورودی ندارید و بدون اینکه بخواهید با دردسرهای بسیار به این مناطق رفت و آمد کنید با ماشین و یا ون های مجهز از درب هتل دنبال شما بیایند و در برگشت نیز شما را به هتل مقصد برسانند.

لازم است این نکته را بدانید سفر به صورت انفرادی دردسرهای خود را دارد و باید در این کار فردی حرفه ای باشید.

برای مثال اگر شمار در صحرای دبی وسایل خود را گم کنید چطور میخواهید با مردم آنجا ارتباط برقرار کنید و یا یادداشت تمام نکات سفر به صحرا وقت بسیاری از شما خواهد گرفت که در نتیجه باعث می شود لذتی از این منطقه نبرید و با خاطره بد آنجا را ترک کنید در صورتی که با تور دبی میتوانید خود را به مسئول آن تور بسپارید و با خیال راحت به گشت و گذارتان برسید و تمامی هماهنگی ها از جمله خوراک شما و رفت و برگشت شما از قبل برنامه ریزی شده است.

در کل سفر با تور دبی باعث می شود شما با فردی سفر کنید که بار ها و بار ها به این مناطق رفته است و راهنمایی دقیقی میتواند با شما بدهد.

فقط باید در انتخاب تور دقت نمایید و سعی کنید با تور لیدر خود ارتباط خوبی برقرار کنید.

مزایا سفر با تور دبی :

1 - صرفه جویی در وقت

2 - کاهش سردرگمی و استرس

3 - دریافت تمامی خدمات بدون درگیری شخص ( بلیط ، ویزا ، هتل )

4 - استفاده از نکات و اطلاعات تور لیدر


سفر انفرادی به دبی

معمولا افرادی سفر انفرادی به دبی را انتخاب می کنند که بار ها به این شهر سفر کرده اند و تمام نکات سفر به دبی را می دانند.

اگر میخواهید وسایلتان را جمع کنید و به جای انتخاب تور دبی انفرادی سفر کنید این را باید بدانید که تمامی مسئولیت ها و پیگیری ها با خود شما است.

در مرحله اول باید بلیط را خریداری نموده و بعد سراغ ویزا و هتل بروید. شما میتوانید به جای انتخاب پکبج در تور دبی خودتان نوع پرواز ، شرکت هواپیمایی و هتل را که میخواهید در تاریخ مورد نظر را انتخاب کنید.

سفر انفرادی به دبی در مقابل سفر با تور دبی این امکان را می دهد تا خودتان شخصا برنامه روز هایتان را برنامه ریزی کنید. ولی این نکته را فراموش نکنید که این کار نیاز به آشنایی با دبی دارد و همچنین باید مسلط به زبان انگلیسی باشید تا بتوانید راحت و بی دغدغه سفر خوبی را داشته باشید.

سفر انفرادی به دبی بیشتر به درد کسانی میخورد که مناطق گردشگری دبی را می شناسند و میدانند که مثل مرکز خرید دبی مال در کدام منطقه واقع شده است.

سفر انفرادی باعث می شود تا از هزینه های شما کاسته شود ولی این را باید بدانید که برای این کار باید نقشه دبی را داشته باشید و بیشتر از مترو و اتوبوس استفاده نمایید زیرا در غیر این صورت بر عس آن اتقاق خواهد افتاد.

سفر انفرادی به دبی

وقتی شما این نوع سفر را انتخاب می نمایید باید بدانید که خودتان راهنمای خودتان هستید ولی این کار باعث می شود تا شما درگیر قوانین تور دبی از جمله ساعت حرکت اتوبوس برای رفت و برگشت به محل مورد نظر نشوید.

برای مثال اگر شما میخواهید به پارک آبی وایلد وادی بروید میتوانید از ساعت از روز که میخواهید به انجا بروید و هر ساعت که میخواهید از آنجا برگردید در حالی که وقتی با  تور دبی سفر می کنید برای مثال باید ساعت 11 آماده جلوی درب هتل باشید و 5 هم از پارک آبی خارج شوید در غیر این صورت خودتان سئول برگشتتان به هتل می شوید.

در کل اگر به شهر دبی آشنا هستید و قوانین و مقرارت را می دانید سفر انفرادی باعث می شود تا خودتان برای برنامه سفریتان برنامه ریزی کنید و هر زمان در طول روز که میخواهید دبی را بگردید.

مزایا سفر انفرادی :

1 - انعظاف پذیری در سفر

2 - انتخاب دقیق تر بلیط و هتل

3  - تنوع در انتخاب گردشگری در دبی


در آخر اگر تا به حال به دبی سفر نکرده اید بهتر است با تور دبی سفر کنید و اگر برای چندمین بار است که میخواهید به شهر دبی می روید میتوانید به صورت انفرادی سفر  کنید.

تور های مسافرتی دبی

اگر قصد سفر به امارات را دارید و می خواهید با تورهای دبی معراج گشت آسمان آشنا شوید روی لینک زیر کلیک کنید:    

 

تور دبی


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.