معراج گشت | تور دبی - تور تایلند

تور دبی ، تور تایلند ، تور گرجستان ، تور مالزی ، تور چین ، تور هند ، تورترکیه

معراج گشت | تور دبی - تور تایلند

تور دبی ، تور تایلند ، تور گرجستان ، تور مالزی ، تور چین ، تور هند ، تورترکیه

آشنایی با نکات سفر به دبی

آشنایی با نکات سفر به دبی

کشور امارات به خصوص شهر دبی یکی از مهمترین مقاصد گردشگری ایرانیان به شمار می رود و آمارها بیانگر رشد 23 درصدی ایرانیان از ماه های ژانویه تا ژوئیه سال 2017 رابه این شهر دارد .

البته در سایت میتوانید قیمت تور دبی را نیز مشاهده نمایید و همچنین اگر دنبال تور دبی در تعطیلات نوروز می باشید پیشنهاد ما تور دبی نوروز 98 می باشد.
برای سفر به این کشور لوکس و زیبا باید به چندین نکات مهم توجه داشته باشد که در زیر به آنها اشاره میکنیم 

همچنین برای شناخت بهتر دبی می توانید مقاله آشنایی با شهر دبی را نیز مطالعه نمایید.

 


همراه داشتن داروهای دارای کدئین در دبی ممنوع می باشد و جریمه سنگینی دارد
  

نکات مهم سفر به دبی

1 - اگر قصد سوار شدن به تاکسی های دبی را دارید از تاکسی هایی که به تعداد زیادی در خیابان های این شهر می باشد استفاده کنید که ورودی اش 5 درهم و بقیه آن نسبت به طول مقصد شما محاسبه خواهد شد .( بهتر از از مترو استفاده نمایید تا در هزینه صرفه جویی کنید )

2 - شما می توانید از گوشی همراه خودتان با استفاده از حالت رومینگ استفاده کنید ولی به دلیل هزینه بالایی که برای شما خواهد داشت پیشنهاد ما برای شما استفاده از سیم کارت های خود امارات خریداری و استفاده کنید . شما میتوانید در فرودگاه و مجتمع های خرید نمایندگی سیم کارت Du یا Etesalat را پیدا کرده و سیم کارت خود را در آنجا دریافت نمایید.

3 - با توجه به بالا بودن هزینه های درمانی در شهر دبی در هنگام خرید تور دبی حتما بیمه مسافرتی خود را از آژانس مربوطه دریافت نمایید .

4 - بهترین زمان سفر به دبی بین ماه های اکتبر تا آوریل و بهترین زمان برای خرید در شهر دبی ژانویه تا فوریه به دلیل فستیوال سال نو میلادی می باشد .

5 - در دبی گزینه ای مبنی بر مالیات بر ارزش افزوده نداریم ولی با این حال در هتل ها و رستوران های دبی 10% مالیات شهرداری و 10% حق سرویس در رستوران ها محاسبه می گردد.

6 - به هنگام ورود و خروج در فرودگاه دبی حتما مطمئن شوید که ویزایتان همراهتان هست و مهر ورود خروج در ویزای شما درج می شود تا با مشکلات مربوطه مواجه نشوید


ممنوعیت های دبی

1 - هنگام سفر به  شهر دبی خیلی باید مراقب داروهایی که با خود به این کشور حمل می کنید باشید . با خود به هیچ عنوان قرص های مسکن و کدئین دار و یا داروهای آرامش بخش همراه نداشته باشید چرا که در این کشور غیر قانونی می باشد و جریمه بسیار سنگینی برای شما به همراه خواهد داشت و گاها باعث زندانی شدن مشا ی شود و نکته مهم اینجاست که فرودگاه دبی به ایرانی ها بسیار سخت میگیرد .

2 - با توجه به اینکه کشور امارات کشوری مسلمان می باشد ، مصرف الکل در اماکن عمومی آن ممنوع است .

3 - خوردن و آشامیدن در ایستگاه های مترو و واگن ها ممنوع می باشد و جریمه ای نقدی برای شما دارد .

4 - در هنگام سفر در ماه مبارک رمضان خوردن و آشامیدن در مکان های عمومی در دبی و کشور امارات ممنوع می باشد .


آشنایی با نکات قبل از سفر به دبی

1 - همانطور که در بالا نیز اشاره شد قبل از سفر به دبی و بعد از گرفتن تور دبی حتما بلیط ، ویزا و واچر هتل خود را چک نمایید.

2 - برای گرفتن ارز مسافرتی حتما چند روز قبل از تاریخ سفر با در دست داشتن بلیط ، ویزا و پاسپورت خود به بانک ملت یا بانک سامان مراجعه نمایید.

3 - در نظر داشته باشید برای سفر کاری می روید یا تفریحی تا بتوانید بهترین هتل در دبی را در منطقه مناسب برای نوع سفر خود انتخاب نمایید.

4 - توجه داشته باشید در چه فصلی میخواهید به دبی سفر کنید تا بتوانید لباس های مربوطه را با خود حمل کنید.

5 - قبل ار سفر حتما قوانین کشور امارات و شهر دبی را مطالعه نمایید تا به مشکل نخورید.

تور های مسافرتی دبی

اگر قصد سفر به امارات را دارید و می خواهید با تورهای دبی معراج گشت آسمان آشنا شوید روی لینک زیر کلیک کنید:    

 

تور دبی


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.