معراج گشت | تور دبی - تور تایلند

تور دبی ، تور تایلند ، تور گرجستان ، تور مالزی ، تور چین ، تور هند ، تورترکیه

معراج گشت | تور دبی - تور تایلند

تور دبی ، تور تایلند ، تور گرجستان ، تور مالزی ، تور چین ، تور هند ، تورترکیه

آشنایی با شهر بانکوک

آشنایی با شهر بانکوک

شهر بانکوک به معنی شهر فرشته هاست و به دلیل این همه جذابیت مدرن در کنار فضایی سنتی که با شگفتی و خلاقیت فراوان کنار هم قرار گرفته است بسیار مورد توجه و علاقه برای گردشگران می باشد و همین موضوع باعث شده تا تور بانکوک علاقه مندان بسیاری پیدا کند.


از مهمترین آن معابد شهر بانکوک میباشد که یکی از پرطرفدارترین مناطق سنتی این شهر میباشد و به خاطر وجود محله های مختلف و بازارهای سنتی و محلی گردشگران را به سمت خود جذب کرده است و همچنین دارای کافه ها و دکه های کوچک فروش مواد غذایی و میوه و سبزیجات و غذا فروشی های خیابانی سنتی به چشم میخورد و در کل می توان یکی از تفریحات مردم این شهر را غذا خوردن و استفاده از این دکه های کوچک سنتی نام برد .


در 80 کیلومتری جنوب غربی شهر بانکوک بازارهای بسیار خاصی درون قایق هی چوبی زیبا بر روی کانال آبی قرار گرفته است که زنان محلی آنجا مشغول به فروش میوه و سبزیجات و موارد غذایی که کاشت خودشان میباشد هستند و همیشه بسیاری از فروشنده ها و خریداران و گردشگران را را جذب خود کرده است.

 


بانکوک در مقایسه با شهرهای جهان بیشترین تعداد توریست را دارد
  

آشنایی با نقشه بانکوک

 

نقشه-بانکوک


مناطق گردشگری بانکوک

در این قسمت قصد داریم تا شما را با محبوب ترین مناطق گردشگری شهر بانکوک آشنا کنیم.همچنین جهت شناخت بیشتر تایلند میتوانید مقاله آشنایی با کشور تایلند را مطالعه نمایید

 

باغ وحش بانکوک Safari World

باغ وحش بانکوک یکی از بزرگترین حیات وحش در دنیا  و در کشور تایلند می باشد که شامل نگهداری حیوانات وحشی و اهلی میباشد ودارای پارک آبی بزرگی از حیوانات دریایی که تصاویری بی نظیر برای تماشاگران به نمایش گذاشته شده است که دلفین ها که جزء باهوش ترین حیوانات دریایی هستند ، نمایش های بسیار زیبایی اجرا می کنند که به طبع بسیاری از گردشگران به طور حتمی یکی از گزینه های تفریحات خود را در سفر به تایلند این مجموعه قرار می دهند.

باغ وحش بانکوک

 

شهر تاریخی آیوتایا Ayutthaya

اگر علاقه مند به مراکر تاریخی بانکوک نیز هستید دیدن شهر تاریخی آیوتایا که مدت 417 سال جزء پایتخت تایلند بوده است را به شما معرفی می کنیم که این شهر در 89 کیلومتری شمال شهر بانکوک قرار دارد که معماری و جذابیت آن تمام معماران و هنرمندان را به سمت خود میکشاند ، همچنین در سال 1991 این شهر جزء فهرست آثار تاریخی جهانی در یونسکو قرار گرفت.

شهر تاریخی آیوتایا

 

میدان سیام Siam

میدان سیام همانند یک شهر بزرگ است . از نظر معماری و فضا کاملا منحصر به فرد و خاص می باشد و همچنین به عنوان گرانترین مناطق شهر بانکوک در تایلند به شمار می رود و این منطقه با نام شهر فرشتگان نیز نام برده می شود که مرکزی الهام بخش است و شما می توانید تمامی برند های معروف دنیا را در اینجا مشاهده کنید.

 

بازار گل بانکوک Bangkok Flower Market

در میان مراکز خرید این شهر توجه خاصی به بازار گل بانکوک شده است . رنگ ها و رایحه های مختلف گل یاسمن و حلقه های گل که با هنرمندی در هم بافته شده از تجربه های فوق العاده لذت بخش برای شما خواهد شد . این بازار در خیابان  Chak Phet  کنار پل  Memorial واقع شده است که یکی از خاص ترین پیشنهادات ما برای شما می باشد. این نکته را در نظر داشته باشید که در طول جشنواره های مختلف قیمت گل های در این بازار گران تر می شود.

بازار گل بانکوک

 

بازار Asiatique The Riverfront 

این بازار به دلیل بزرگی و محبوبیت مکانی برای تجارت بین المللی شده است و باتوجه به تعداد مغازه ها و تنوع در بوتیک های موجود مورد توجه قرار گرفته است و مطمئنا تمامی لوازم و خرید های مورد نیازتان را می توانید از این مجموعه تهیه کنید.


رستوران های بانکوک

در قسمت زیر می توانید با معروف ترین و بهترین رستوران های بانکوک آشنا شوید تا زمانی که قصد انتخاب تور بانکوک را داشتید به این رستوران ها سر بزنید.

 

رستوران مزالونا Mezzaluna

رستوران مزالونا بانکوک یک رستوران واقعا استثنایی در فضای عالی و بسیار لوکس می باشد ، این رستوران بسیار گران قیمت می باشد که دارای سرویس دهی و محیطی بسیار آرام و مکانی مناسب برای یک شب عالی میباشد . منوی این رستوران مشهور به دلیل برترین و جدیدترین غذاهای بین المللی که توسط سرآشپز معروف Ryuki Kawasaki طراحی و طبخ شده است زبانزد مردم و گردشگران بانکوک میباشد.

رستوران مزالونا

 

رستوران ایسایا سیامی Issaya Siamese

ایسایا سیامی یک رستوران تایلندی است که این رستوران در یک باغ بسیار زیبا و سرسبز می باشد که با توجه به یک ساختمان قدیمی چوبی با پله های چوبی و نوستالژی با قدمت 100 ساله حال و هوای محیطی عاشقانه را تداعی می کند . ضمنا دسرهای سنتی و خوشمزه و خاص تایلندی این رستوران را حتما جزو سفارشات خود قرار دهید .

رستوران ایسایا سیامی

 

رستوران ایت می Eat me

رستوران ایت می  ترکیب عالی از یک غذاخوری با کیفیت و راحت می باشد  و یک محیط هنری و منو خلاقانه و ترکیب بندی خاص لباس های کارکنان ، منحصر به فردش کرده است . در ضمن وجود یک تراس در طبقه بالای سالن غذاخوری و وجود گیاهان بلند و فضای بسیار زیبا در ورودی رستوران و همچنین فضای خیره کننده و نقاشی های روی دیوار درفضای داخلی هر گردشگری را وسوسه می کند که حتما منو این رستوران را یکبار امتحان کند. 

رستوران ایت می

تور های مسافرتی تایلند

اگر قصد سفر به تایلند را دارید و می خواهید با تورهای تایلند معراج گشت آسمان آشنا شوید روی لینک زیر کلیک کنید:    

 

تور تایلند

تور بانکوک

تور پاتایا

تور پوکت


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.