معراج گشت | تور دبی - تور تایلند

تور دبی ، تور تایلند ، تور گرجستان ، تور مالزی ، تور چین ، تور هند ، تورترکیه

معراج گشت | تور دبی - تور تایلند

تور دبی ، تور تایلند ، تور گرجستان ، تور مالزی ، تور چین ، تور هند ، تورترکیه

آشنایی با شهر پاتایا

آشنایی با شهر پاتایا

پاتایا شهر ساحلی کوچکی در ساحل شرقی خلیج کشور تایلند واقع شده است که در جنوب شرقی شهر بانکوک قراردارد که به دلیل وجود کاباره ها و انواع محلات تفریحات شبانه شهرت جهانی دارد .

در صورت تمایل به حرید تور کوش آداسی نیز می توانید وارد سایت شوید و تور های متنوع ما را مشاهده نمایید.
پاتایا به سواحل زیبا و شنی ، سرگرمی های جذاب و مناطق دیدنی معروف است و به دلیل سواحل مرکزی شهر کوچک پاتایا به دلیل نزدیکی به واکینگ استریت Waking Street بسیار شلوغ و پر تردد است .

 

آب و هوای شهر پاتایا

آب وهوای پاتایا گرمسیری و ترکیبی از هوای خشک و بارانی می باشد لازم به ذکر است هوای گرم در تمامی فصول سال وجود دارد و مانند سواحل دیگر این کشور از رطوبت بالایی برخوردار است و بهترین وقت برای سفر به پاتایا در تور تایلند از نوامبر تا فوریه است که هوایی گرم و خشک دارد .


پاتایا یکی از مهمترین مناطق توریستی کشور تایلند به حساب می آید
  

آشنایی با نقشه پاتایا

 

نقشه شهر تایلند


مناطق گردشگری پاتایا

از مقاصد گردشگری در پاتایا می توان به : جزیره مرجان ،  ساحل جومنتین ، آکواریوم و دنیای زیر آب ، کوه بودا ، موزه ریپلی ، باغ استوایی و حیات وحش نام برد و همچنین پاتایا مکان های متنوع و متعددی دارد و علاوه بر سواحل شنی بسیاز زیبا و رستوران های عالی و مراکز خرید ، کلوپ هاس شبانه و تفریحاتی همچون جت اسکی ، موج سواری ، قایق سواری ، غواصی و اسکی روی آب نام برد.

در زیر نمونه ای بهترین مناطق گردشگری را برای شما توضیح خواهیم داد تا در صورت انتخاب تور پاتایا بتوانید با دید بازتری به این شهر سفر کنید.

 

جزیره مرجان Coral Island

این جزیره منحصر به فرد یکی از مجموعه جزایر کشور تایلند است که 7 کیلومتری از شهر پاتایا قرار دارد . برای رفت و آمد به این جزیره می توان از لنج هایی که هر روز صبح گردشگران را به جزیره برده و هنگام عصر باز می گرداند استفاده کنید در ضمن از قایق های موتوری که در آنجا تعبیه شده است استفاده کنید که زمان کمتری را می برد تا به این جزیره برسید .
این جزیره بکر دارای آلاچیق های بسیار زیبا در کنار ساحل می باشد که می توانید یک روز کاملا آرامش بخشی را تجربه کنید .
اگر می خواهید خیلی بیشتر از این محیط محصور کننده این جزیره لذت ببرید از قایق های کف شیشه ای جزیره که برای خدمات به گردشگران تعبیه شده است استفاده کنید که هیجان دیدن مرجان های سفید کف دریا  را تجربه کنید . در این جزیره برای کسانیکه قصد آفتاب گرفتن را دارند محیطی اختصاص داده شده است و رستوران های بسیار متنوع با بوی خوش غذاهای دریایی پذیرای شما مسافران و گردشگران عزیز می باشد .

جزیره مرجان پاتایا

ساحل جومتین  Jomtien Beach

این ساحل یکی از جاذبه های اصلی پاتایا است که محیطی کاملا خانوادگی دارد و بیشترین مکان های فرهنگی را به خود اختصاص داده است که گردشگران می توانند زمان خود را با گردش در بازار شناور و یا خوردن غذاهای محلی بگذارانند.

ساحل جومتین

آکواریوم زیر آب پاتایا Underwater World Pattaya 

آکواریوم پاتایا یکی از بزرگترین آکواریو مهای با ظرفیت 3.8 میلیون لیتر آب در کشور تایلند و کل دنیا محسوب می شود که دنیای بسیار متفاوتی را به بازدید کنندگان عرضه می کند . در این آکواریوم بالغ بر 5000 جانور آبزی در 200 گونه متفاوت وجود دارد و نکته جاب اینجاست که حیواناتی مانند کوسه ، سمور دریایی ، سفره دریایی و ... به راحتی و آرامش در کنار هم زندگی می کنند .
یک تجربه ی عالی که این آکواریوم برای شما دارد لمس حیوانات آبزی مثل : لاک پشت ، کوسه بامبو ، خرچنگ ، ستاره دریایی و ... که بسیار هیجان انگیز و خاص برای علاقه مندان می باشد .
نکته جالب دیگر برای قر کودکان ونیز بزرگسالان غذا دادن به این حیوانات دریای در این مجموعه این است که که اگر دوست داشته باشد می تواند تجربه خاصی برای شما و کودکتان باشد .

آکواریوم پاتایا

موزه ریپلی ripley museum

 این موزه در طبقه سوم مرکز خرید  Royal Garden Plaza  قرار دارد که شامل 300 نمایشگاه در موضوعات متفاوت می باشد . این موزه برگرفته از 3 المان عجیب ، شوکه کننده و بسیار زیبا است و مرکزی است که در تور تابلند با نشان دادن اشیا و انسان هایی که حتی فکرش هم نمی کردید که در این دنیا وجود خارجی داشته باشند غافلگیر می کند و این موارد همان موردی است که باعث شده است که در کارش معروف و زبانزد شود . برخی از چیزهایی که در این موزه می بینید واقعی و برخی دیگر نسخه های بازسازی شده می باشند .

موزه ریپلی پاتایا

باغ استوایی نانگ نوچ پاتایا  nong nooch

این باغ در کشور تایلند در شهر پاتایا می باشد که بسیار زیباست و مملو از گل های ارکیده ، گیاهان تزئینی و نخل های زیبا و انواع گل و گیاه می باشد که در سراسر دنیا هر روزه نمایش های سنتی فرهنگی فیل ها در این مکان اجرا می گردد . همچنین گروهی از خانه های سنتی تایلند در این باغ دیده می شود که برای گردشگران و بیننده های این مجموعه بسیار جالب است .
این باغ در 18 کیلومتری جنوب پاتایا واقع شده است و یکی از جاذبه های گردشگری در تور تایلند به حساب می آید . در این باغ سرگرمی های زیادی خواهید دید علاوه بر بازی با فیل ها نمایش های متنوع از ورزش های بومی تایلند را در خود جای داده است .

باغ نانگ نوچ پاتایا

باغ وحش پاتایا  pattaya zoo

این باغ وحش یکی از هیجان انگیز ترین مکان در تور پاتایا شما به حساب می آید و یکی از پر بازدید ترین مقاصد گردشگری در تایلند می باشد . این باغ وحش در 9 کیلومتری شمال پاتایا قرار گرفته است و علاوه بر بیش از 200 ببر بنگالی حدود 1000 کروکدیل نیز در خود جای داده است .
همچنین دارای صد قطعه زمین از جنگل و مراتع طبیعی می باشد که عنوان بزرگترین باغ وحش دنی را به خود اختصاص داده است و نیز حیوانات دیگیری چون فیل ، شتر ،گراز ، شترمرغ ، کانگورو ،و انواع پرندگان را می توانید در این مجموعه مشاهده کنید .
شما می توانید یک روز استثنایی و کامل خود را در این باغ وحش بگذرانید و همچنین رستوران های باغ وحش انواع غذاهای تایلندی ، چینی ، اروپایی و بین المللی را سرو می کنند پس نگران تنوع غذا در این مجموعه نباشید .
 

باغ وحش پاتایا


رستوران های پاتایا

در قسمت زیر می توانید رستوران های معروف پاتایا را مشاهده نمایید.همچنین برای آشنایی آداب مردم تایلند می توانید مقاله فرهنگ و آداب و رسوم مردم تایلند را مطالعه نمایید.

 

رستوران خانه استیک رویال Royal Grill Room

این رستوران که در پاتایای جنوبی می باشد که اگر استیک جزء غذاهای منتخب و مورد علاقه شما می باشد این رستوران بهترین گزینه برای شماست و از استیک های لذیذ و منحصر به فرد آن که از گوشت های تازه استفاده شده است همه ساله بسیاری گردشگر را به سوی خود می کشاند و با توجه به محیطی بسیار ارام و رمانتیک مورد توجه بوده است .

 

رستوران مانترا Mantra

این رستوران معروف در منطقه پاتایای شمالی می باشد ، در منو این رستوران انواع غذاها با سلایق مختلف و ذائقه های متفاوت به چشم می خورد و با وجود تنوع ، کیفیت و دیزاین زیبای غذاها در جدول بندی بهترین رستورانهای پاتایا جزء یکی از برترین رستوران ها قرار گرفته است.

 

رستوران خانه شیشه ای The Glass House

این رستوران که درمنطقه ناجومتین Najomtien می باشد . این رستوران با فضایی آرام و رمانتیک در محدوده شهر مورد استقبال قرار گرفته است و نوع سرو غذاهای دریایی به سبک تایلندی و انواع غذاهای غربی و کیک های خانگی را در محیطی دنج و آرام در این رستوران عرضه می کند . از لحاظ قیمت نیز مناسب و مقرون به صرفه می باشد که اگر بخواهید از محیط اسکله و یا ساحل این رستوران استفاده کنید و با لذت غذایتان را میل کنید باید از قبل حتما رزور کنید .

 

رستوران رادیوس Radius Restaurant

این رستوران در منطقه پاتایای شمالی می باشد که مشتریان می توانند غذای خود را همراه با مشاهده طلوع و غروب افتاب در فضایی بسیار رمانتیک و زیبا میل کنند که دارای دو منو جداگانه آسیایی و اروپایی می باشد و یکی از برگزیده ترین رستورانهای ان منطقه به شمار می آید.

 

رستوران شوگرهوت Sugar hut

این رستوران در منطقه جومتین واقع شده است که در انتهای جاده ای طولانی و قلب جنگل قرار داشته است و از این رو فضایی بسیار سبز و آرام و اعجاز بر انگیز در دنیایی از آرامش و فارغ از هیاهوی شهری می باشد . در این رستوران غذاهای تایلندی سرو می شود همراه با طبخ بسیار عجیب و اجرای موسیقی زنده بسیار و همین موضوع باعث شده است متفاوت تر از رستوران های آن منطقه شود .

 

رستوران برونو Brunos Resturant

این رستوران که نیز در منطقه جومنتین واقع شده است با محیطی کاملا مدرن و امروزی و غذاهای بسیار متفاوت شامل اسپاگتی با سس سیاه و ماهی سفید تابه ای با سس زعفران وجود دارد و از زبان کسانی که غذایش را سرو کرده اند ، این رستوران نیز توصیف ناپذیر می باشد . 

 

مراکز خرید پاتایا

چندین مرکز خرید در پاتایا وجود دارد که پیشنهاد می شود با چمدانی خالی وارد این مراکز شوید چون به دلیل تنوع و فراوانی مغازه ها بسیار برای خرید وسوسه بر انگیز می باشد که به عنوان مثال به بیگ سیتی  لوتوس ، رویال گاردن ، سنترال فستیوال ، اوت لت ، کارفور، مایک و فودلند اشاره کرد.


بهترین و پربازدید ترین مرکز خرید پاتایا سنترال فستیوال است که با داشتن چندین طبقه و تنوع و سالن های تفریحی و سینمایی جزء بزرگترین مراکز خرید آسیا می باشد . مرکز خرید دیگری که نزدیک به همین مرکز خرید است مایک شاپینگ مال است که رستوران های زیادی دارد نگران ذائقه خود نیز نباشید چون به قدری تنوع وجود دارد که باید مواظب پرخوری و زیاده روی در خوردن غذا باشید.

 

تور های مسافرتی تایلند

اگر قصد سفر به تایلند را دارید و می خواهید با تورهای تایلند معراج گشت آسمان آشنا شوید روی لینک زیر کلیک کنید:    

 

تور تایلند

تور بانکوک

تور پاتایا

تور پوکت


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.