معراج گشت | تور دبی - تور تایلند

تور دبی ، تور تایلند ، تور گرجستان ، تور مالزی ، تور چین ، تور هند ، تورترکیه

معراج گشت | تور دبی - تور تایلند

تور دبی ، تور تایلند ، تور گرجستان ، تور مالزی ، تور چین ، تور هند ، تورترکیه

معبد آرولمیگو‌سری ‌را جاکالیامان مالزی

معبد آرولمیگو‌سری ‌را جاکالیامان مالزی

این آتشکده یا معبد یکی از پرطرفدارترین جاذبه های کشور مالزی بشمار می رود و در معبد " آرولمیگو سری را جاکالیامان " تا چشم شما کار می کند همه جا از کف تا سقف و تمامی ستون ها ، دیوارها و سقف ها با کریستال های رنگی تزئین شده است .

 

جالب است بدانید که این کریستال های رنگی در نگاه اول انعکاس نور در آنها چشم شما را قطعا می زند اما وقتی چشمتان به این نورها عادت کرد مبهوت این همه هنرمندی سازندگان و آرایش آراستگی و هنری که در ساخت این معبد به کار رفته می شوید . 

 

 

با معراج گشت آسمان همراه باشید تا شما گردشگران تور مالزی را با یکی از معابد مهم مالزی آشنا سازیم .


90 درصد از ساخت معبد آرولمیگو‌سری ‌را جاکالیامان از موزائیک های شیشه ای رنگارنگ استفاده شده است
 
ادامه مطلب ...

پارک آبی وایلد وادی دبی ( Wild Wadi Water Park )

پارک آبی وایلد وادی دبی ( Wild Wadi Water Park )

تفریحات هیجان انگیز و تجربه های جدید در شهر مدرن دبی هستید حتما با پارک های آبی و شهربازی های مشهور دنیا آشنایی دارد و جاهایی که طرفداران و گردشگران زیادی همه ساله به آنجا می روند و کلی طرفدار دارد و اینکه به دلیل تنوع در نوع تفریحات آن همه ساله هم به شمار طرفداران آن افزوده می شود .

 

یکی از بهترین سرزمین ها و مجموعه های تفریحی برای تجربه انواع  تفریحات پر از آدرنالین و لمس هیجان و هیاهو ، شهر دبی می باشد شهری فوق العاده مدرن که تمام دولت آن در تلاش هستند که خودشان را در دنیا مطرح کرده و هرچه بیشتر گردشگران تور دبی را به سمت خود جذب کنند .

 

 

با معراج گشت آسمان همراه باشید تا شما گردشگران تور دبی ارزان را با یکی از پرطرفدارترین جاذبه های گردشگری دبی آشنا سازیم .


پارک آبی وایلد وادی بهترین پارک آبی خارج از ایالات متحده امریکا در دنیا محسوب می شود
 
ادامه مطلب ...

غار باتو کیو کوالالامپور ( Batu Cave )

غار باتو کیو کوالالامپور ( Batu Cave )

یکی‌ از مراکز توریستی مالزی ، غار باتو کیو یا غار میمونهای کوالالامپور است ، این مکان از اماکن مقدس هندو ها می باشد و با پله های بسیار و منظره زیبا با یک مجسمه بزرگ از الهه ای هندو و چند معبد کوچک منظره ای بی نظیر پیش روی شما گردشگران تور مالزی قرار می دهد .

 

در ضمن این غار که در سال 1881 میلادی به وسیله یک جستجوگر آمریکایی کشف شد و در شمال شهر کوالالامپور و در حدود 13 کیلومتری مرکز آن قرار گرفته است . همچنین این مکان در طول دوران استعمار به عنوان یک منطقه گردشگری و پس از آن مخفیگاهی برای کمونیست ها بوده و امروزه به عنوان محل مهمی برای عبادت ، پرستش و تجمع هندوها می باشد .

 

 

با معراج گشت آسمان همراه باشید تا شما گردشگران تور ترکیبی مالزی را با یکی از جاذبه های مهم مالزی را آشنا سازیم .


غار باتو کیو به عنوان محل بسیار مهم برای عبادت ، پرستش و تجمع هندوها می باشد
 
ادامه مطلب ...

پارک پروانه کوالالامپور ( KL Butterfly Park )

پارک پروانه کوالالامپور ( KL Butterfly Park )

پارک پروانه های کوالالامپور مالزی یکی از معروفترین پارک های حیات وحش در پایتخت این کشور یعنی کوالالامپور می باشد که در آن بیش از 6000 پروانه از 120 گونه مختلف در باغ های زیبا و منحصر به فرد آن در معرض دید عموم بخصوص گردشگران تور مالزی قرار گرفته است .

 

پارک پروانه ها با مساحت تقریبی 7500 متر مربع یکی از بزرگترین مجموعه های پروش و نگهداری پروانه ها در جنوب شرقی آسیا محسوب می شود که در نوع خود بی نظیر است و نکته جالب اینجا این است که پروانه ها معمولا بر روی دست و لباس شما بازدیدکنندگان نیز می نشینند که مطمئنا علاقه مندان به عکاسی و دوستداران حیوانات این امکان را دارند که کلی عکس بگیرند و لذت ببرند .

 

 

با معراج گشت آسمان همراه باشید تا شما گردشگران تور مالزی سنگاپور را با یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری مالزی آشنا سازیم . 


پارک پروانه ها کوالالامپور بزرگترین مجموعه پرورش و نگهداری پروانه ها در جنوب شرقی آسیا محسوب می شود
 
ادامه مطلب ...

بلندی های گنتینگ هایلند مالزی ( Genting Highlands )

بلندی های گنتینگ هایلند مالزی ( Genting Highlands )

کشور مالزی یکی از مدرن ‌ترین کشورهای آسیای جنوب شرقی شناخته می شود و تنوع فرهنگی بسیار زیاد و متنوعی دارد ، پایتخت آن نیز کوالالامپور زیباست و شهر زیبای کوالالامپور در ساحل غربی شبه جزیره مالزی قرار گرفته شده است .

 

این جاذبه گردشگری آسیایی در فاصله ۳۵ کیلومتری از دریا قرار دارد و فرهنگ آن ترکیبی از سه فرهنگ اصلی مالایی ، چینی و هندی می باشد و اینکه در کوالالامپور ، در کنار ساختمان هایی با قدمت صد ساله شما گردشگران تور مالزی می توانید آسمان خراش های مدرن را از نزدیک ببینید و به همین علت است که گردشگران متعددی از طریق تور ترکیبی مالزی به این شهر مسافرت می کنند و مایلند سفری مجدد به این کشور داشته باشند .

 

 جاذبه های گردشگری در این کشور به قدری زیاد است که شما را متعجب خواهد کرد ما در اینجا به یکی از پرطرفدارترین جاذبه این شهر می پردازیم .

 

 

با معراج گشت آسمان همراه باشید تا شما گردشگران تور مالزی ارزان را با یکی دیگر از مناطق گردشگری مالزی آشنا سازیم .


بلندی های گنتینگ که به گنتینگ هایلند نیز شهرت دارد یک شهرک توریستی برای شما گردشگران محسوب می شود
 
ادامه مطلب ...