معراج گشت | تور دبی - تور تایلند

تور دبی ، تور تایلند ، تور گرجستان ، تور مالزی ، تور چین ، تور هند ، تورترکیه

معراج گشت | تور دبی - تور تایلند

تور دبی ، تور تایلند ، تور گرجستان ، تور مالزی ، تور چین ، تور هند ، تورترکیه

مرکز خرید پاویلیون ( Pavilion Kuala Lumpur )

مرکز خرید پاویلیون ( Pavilion Kuala Lumpur )

کوالالامپور به جهت موقعیت جغرافیایی که دارد از آن شهرهایی بشمار می رود که در تمام سال برای سفر و تفریح رویش حساب باز کنید ، در این شهر بزرگ و جذاب و مدرن شما گردشگران تور مالزی از سرمای زیاد زمستان و یا از گرمای طاقت فرسای فصل تابستان خبری نیست و تنها در برخی از ماه های سال شما شاهد بارش های باران موسمی خواهید بود . 


بنابراین جالب است بدانید که شما با مقصدی چهار فصل رو به رو هستید که با حجمی از تفریحات متنوع و بی نظیر ، جذاب و دوست داشتنی مواجه هستید و اینکه به هر انگیزه ای که بخواهید به این کشور سفر کنید ، شهر کوالالامپور برای شما سوپرایز های متنوعی از جمله جاذبه های تاریخی ، طبیعت سرسبز و بکر ، باغی از پرندگان زیبا ، یکی از بزرگ ترین آکواریوم های آسیا ، پارک آبی سان وی لاگون دیدنی ، مراکز خرید بزرگ و با کیفیت ، تنها گوشه ای از جاذبه های گردشگری مالزی است که می تواند در طول سفرتان در شما را سرگرم کند .

 

 

با معراج گشت آسمان همراه باشید تا شما گردشگران تور کوالالامپور را با یکی از مراکز خرید مهم در این شهر آشنا سازیم .

 


مرکز خرید پاویلیون کوالالامپور که با نام پاویلیون کی ال نیز شهرت دارد یکی از سازه های مدرن ، لوکس و مجلل در مالزی می باشد
  

معرفی مرکز خرید پاویلیون ( Pavilion Kuala Lumpur )

قابل توجه شما بازدید کنندگان تور مالزی ارزان اینکه مرکز خرید پاویلیون در سال 2007 میلادی افتتاح شده است و اینکه یکی از بهترین نمونه ‌های مراکز خرید لوکس و مجلل می باشد و این مجموعه از بخش‌ های تجاری داخلی و سرپوشیده و فروشگاه‌ های بیرونی تشکیل شده است که کاملا شما را سرگرم خواهد کرد . 


ضمنا این مرکز خرید با نام " پاویلیون کی ال " نیز شناخته می شود که دارای مجموعه ای از بهترین ویژگی ها در خود است و اینکه سازه ای مدرن ، شکیل و مرمرین که در قلب شهر کوالالامپور قرار گرفته است و هر آن چه که از یک مرکز خرید در سفر با تور مالزی انتظار داشته باشید قطعا در اختیارتان گذاشته و تمام این خصوصیات باعث می شود تا پاویلیون کوالالامپور مرکز خریدی درجه یک محسوب شود و در میان گزینه های متنوع دیگر مراکز تجاری ، به انتخاب اول گردشگران تبدیل شود .


همچنین در این مرکز بیش از 450 فروشگاه وجود دارد که بهترین امکانات برای غذا خوردن را گرد هم آورده است و در ضمن بهترین برندهای بین ‌المللی و داخلی در این مرکز برای بازدید کنندگان جمع شده اند . 

 

مرکز خرید مالزی


ضمنا غیر از فروشگاه ‌های معمولی ، این مجموعه دارای یک دپارتمان ‌استور بسیار بزرگ و دو سوپر مارکت محبوب دارد که برترین برندهای مشهور بین‌ المللی مثل ایو سن لوران ، ورساچه ، دولچه و گابانا و مکس ‌مارا ، در پاویلیون نمایندگی دارند و البته برندهای ارزان ‌تر و میان رده ‌تر هم در این مجموعه‌ تجاری می توانید پیدا کنید .


این مرکز خرید نیز یکی دیگر از مراکز خرید بسیار شیک و مدرن کولالامپور نیز شهرت یافته است که در منطقه Bukit واقع شده است و شما گردشگران تور ترکیبی مالزی در این مرکز خرید نیز مانند مجموعه " سوریا KLCC " بسیاری از برندها و مارک های معروف دنیا را در دسترس شما قرار می دهد . 


همچنین پاویلیون با هزینه ساختی حدود یک میلیارد دلار آمریکا یکی از مدرنترین و بزرگترین مراکز خرید شهر کوالالامپور حرفی برای گفتن دارد و شما در اینجا مجموعه ای از معروفترین و گرانترین برند ها و علامت های تجاری صاحب نام جهان گرد هم آمده است را به وفور خواهید دید که این باعث شده همه روزه جمعیت زیادی اعم از بازدید کننده ، خریدار و گردشگران تور مالزی سنگاپور نیز از آن دیدن نمایند  .

 

مرکز خرید در کوالالامپور


جالب است بدانید که یکی از ویژگی‌ هایی که این مرکز تجاری را از سایر مراکز خرید این شهر متمایز و خاص می ‌کند ، تزیینات خاص آن برای مناسبت‌ های مختلف می باشد و اینکه  به خصوص در زمان کریسمس که برنامه‌ های تفریحی و فرهنگی زیادی در این مرکز بر پا می ‌شود .


در ضمن اگر از علاقه ‌مندان به برندهای آسیایی هستید در بخشی به نام خیابان توکیو ، می‌ توانید این برندها را که معمولا قیمت‌ های معقول تر و مناسبی دارند را براحتی پیدا کنید و یک فودکورت در طبقه‌ پایین این مجموعه نیز با انواع غذاهای آسیایی و بین‌ المللی میزبان شما بازدید کنندگان عزیز می باشد و رستوران ‌های عالی در اطراف این فودکورت ، بهترین غذاها را با کیفیت عالی از سراسر دنیا برای مهمانان خود سرو می‌ کنند .


علاوه بر رستوران و فروشگاه نیز در این مجموعه مراکز تفریحی بی نظیری دارد که از میان آن‌ها می ‌توان به سینما و اسپا  و ... اشاره نمود .

 

مرکز خرید پاویلیون


قابل توجه شما بازدید کنندگان عزیز اینکه شاید در بعضی موارد در مجموع هزینه ها در کشور مالزی قدری کم تر از کشور ما باشند ، ولی این را نباید از قلم انداخت که نمایندگی لوکس ترین برندهای جهان را در پاویلیون کوالالامپور خواهید دید پس بنابراین نمی توان از این محصولات قیمت پایینی را انتظار داشته باشید ، اما از طرفی تنوع برندها در این مرکز خرید به وفور یافت می شود و شما اگر قصد خرید با متوسط هزینه یا به دنبال خرید ارزان هستید می توانید به سراغ برند هایی با قیمت های مناسب تری بروید .

 

چرا مرکز خرید پاویلیون ؟


1 - بهترین مرکز خرید شهر کوالالامپور و کشور مالزی محسوب می شود .


2 - شما گردشگران امکان این را دارید که در فضایی شیک و مدرن به گشت و گذار و خرید و البته تفریح بپردازید .


3 - وجود بی نظیری از فروشگاه ها و نمایندگی های برترین برندهای بین المللی دنیا در پاویلیون کوالالامپور .


4 - این مرکز خرید درست در مرکز شهر قرار گرفته است و دارای تنوع قابل توجهی از محصولات متنوع می باشد .


5 - مرکز خرید پاویلیون کوالالامپور به فود کورتی مجهز و وسیع مجهز است .

 

مرکز خرید پاویلیون کوالالامپور

 


امکانات تفریحی در پاویلیون کوالالامپور

در کنار بهترین فروشگاه ها و رستوران های مرکز خرید وسیع و جذاب پاویلیون کوالالامپور ، سرگرمی و تفریحات فوق العاده ای قطعا به چشم می خورد که می توانید ساعاتی از روز خود را به آن ها اختصاص داده و روزتان را کامل کنید که در زیر به آنها اشاراتی خواهیم کرد .


رد باکس پلاس ( Red Box Plus )


شما بازدید کنندگان گرامی با " رد باکس پلاس " امکان این را دارید که توانایی های موسیقیایی خود را بسنجید و لحظاتی شاد و بی نظیری را در کنار خانواده و دوستانتان سپری کنید و اینکه جالب است که اینجا جایی است که آهنگ ها برای شما پخش می شود و شما عزیزان این بار می توانید میکروفون به دست ، نقش خواننده محبوب خود را بازی کنید و برای لحظاتی به آروزی خود دست یابید و البته در کنار این بازی و تفریح ، امکانش را دارید تا از نوشیدنی ها و غذاهای رد باکس پلاس سفارش داده و دقایقی خوشمزه را سپری کنید و کلی کیف کنید .


شبیه ساز پرواز ( Flight Experience ) 


بعضی از شما از بچگی آرزو داشتید خلبان شوید و در گیر و دار بزرگ شدن و مسیر زندگی بی خیال این تجربه و رویا شدید و جالب است که در این جا ، می توانید برای دقایقی می توانید روح کودکی تان هوایی بخورد و با هیجان و در موقعیتی بسیار جذاب و واقعی و کلی هیجان ، پرواز کردن و هدایت هواپیمایی بزرگ را به عهده بگیرد و تجربه ای بزرگ را کسب کنید .


ضمنا نگران نباشید ، چرا که به محض ورود ، صندلی کاپیتان را به شما نشان می دهند و با این شبیه ساز می توانید در 16 موقعیت مختلف از 9 کشور جهان ، سوار بر هواپیما به پرواز درآیید و بویینگ 737 خود را برانید و کلی لذت ببرید و توجه داشته باشید که هزینه ها بسته به نوع بسته انتخابی شما و امکانات مورد نظر متفاوت خواهد بود .

 

سینماهای گلدن اسکرین ( Golden Screen Cinemas )


در سینماهای مجهز و پیشرفته گلدن اسکرین شما گردشگران و توریست های عزیز می توانید فیلم های سینمایی روز دنیا را با کیفیتی باور نکردنی را تماشا کنید .


خدمات مرکز خرید پاویلیون کوالالامپور

لازم به ذکر است که در کنار تمام فروشگاه ها ، رستوران ها و تفریحات پاویلیون کوالالامپور ، مجموعه ای از امکانات رفاهی نیز در این مرکز خرید نیز تعبیه شده است :


بانک و خودپرداز : در این مجموعه 22 شعبه بانک و دستگاه خودپرداز در تمامی نقاط و طبقات مختلف محبوب ترین مرکز خرید کوالالامپور به چشم می خورد .


اینترنت رایگان :  ضمنا تتوجه داشته باشید که در تمام قسمت های مرکز خرید پاویلیون کوالالامپور می توانید از اینترنت رایگان و پرسرعت آن استفاده نمایید .


کارت هدیه گردشگران : شما  با خریداری این کارت ها می توانید از تخفیف ها و پیشنهادهای ویژه بیش از 250 فروشگاه و رستوران متنوع در این مجموعه بهره مند شوید

 
خدمات پستی :  شما عزیزان در صورتی که خرید خاصی دارید و به هر دلیلی ترجیح می دهید آن را به مقصد مورد نظر ارسال کنید و خود زحمت حمل بار را نکشید این امکان را دارید که از این خدمات پستی استفاده کنید .

 
خشکشویی : همچنین دو خشکشویی در زیرزمین پاویلیون کی ال وجود دارد که می توانید لباس های خود را با اطمینان به آن ها بسپارید .


کیوسک روزنامه و مجله : در پاویلیون ، مجموعه کاملی از مجلات و کتاب های دنیا را در این کیوسک ها قرار گرفته شده است که این کیوسک ها را در طبقه اول پاویلیون کوالالامپور و پاویلیون الیت خواهید دید .

 
کارواش :  توجه داشته باشید که می توانید در مدتی که در پاویلیون کوالالامپور مشغول به خرید هستید ، ماشین خود را به کارواش بسپارید و به هنگام بازگشت آن را تمیز تحویل بگیرید .


و از دیگر خدمات رفاهی پاویلیون کوالالامپور می توان به وجود صرافی ها ، نمازخانه ، سرویس بهداشتی و اتاق مادر و کودک نیز اشاره نمود .

 

 

در آخر معراج گشت آسمان سفری مهیج و پر از خریدهای متنوع برای شما در تور کوالالامپور آرزومند است .

اگر قصد سفر به مالزی را دارید و می خواهید با تورهای مالزی معراج گشت آسمان آشنا شوید روی لینک زیر کلیک کنید :    

تور مالزی

تور مالزی ارزان

تور ترکیبی مالزی

تور مالزی سنگاپور


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.