معراج گشت | تور دبی - تور تایلند

تور دبی ، تور تایلند ، تور گرجستان ، تور مالزی ، تور چین ، تور هند ، تورترکیه

معراج گشت | تور دبی - تور تایلند

تور دبی ، تور تایلند ، تور گرجستان ، تور مالزی ، تور چین ، تور هند ، تورترکیه

سواحل معروف مالزی

سواحل معروف مالزی

 کشور مالزی سرزمینی ساحلی است که جزایر و سواحل کوچک و بزرگ زیادی را در خود جای داده است که همگی بسیار مسحور کننده اند .


این سواحل به واسطه‌ ویژگی‌ های منحصر به‌ فرد و فوق العاده ای همچون صخره ‌های مرجانی و آب‌های شفاف شان ، شن های سفید و زیبا ، جذابیت خاصی برای گردشگران تور مالزی دارند و علاوه بر این‌ ها روزگارانی که بر این سرزمین رفته است ردپاهایی را از خود به جا گذاشته است که در هر گوشه کناری از این منطقه خود را نشان می ‌دهد که بسیار  مبهوت کننده برای شما خواهد بود .

 

 

با معراج گشت آسمان همراه باشید تا شما گردشگران تور مالزی ارزان را با سواحل محبوب در مالزی آشنا سازیم .

 


جزیره لنکاوی Langkawi جزو سواحل بکر و پرطرفدار در عین حال یکی از جاذبه های معروف در مالزی بشمار می رود .
  

معرفی سواحل مهم مالزی

" سپانگ Sepang ، خلیج طلایی GoldCoast "


 باگان لالانگ Lalang Bagan " زمین بدون انسان " نزدیک به فرودگاه قرار گرفته شده است و با این حال ، یک تفریحگاه 5 ستاره فوق العاده و سازگاری عالی با محیط زیست به نام مجموعه ویلاها و آبگرم درخت نخل طلایی با 393 ویلا در نزدیک به یک کیلومتر از پهنه دریا و شبیه به یک درخت نخل وجود دارد که در نوع خود بی نظیر است . 


همچنین باگان لالانگ یک روستای ماهیگیری زیبا با انبوه درختانی از جمله حرا و مزارع روغن نخل در اطراف آن قرار گرفته است و ساحل عمومی باگان لالانگ در شمال این تفریحگاه قرار گرفته و لازم به ذکر است که این مرکز در ماه آوریل سال 2010 میلادی افتتاح شده است و اینکه آب آن به دلیل اینکه در امتداد تنگه ملاکا هست تیره تر بوده و کریستالی روشن نیست .


شما گردشگران تور ترکیبی مالزی می توانید با خرید یک کوپن تاکسی از کانتر لیموزین داخل فرودگاه به قیمت 55 رینگت مالزی یک بلیط یک سره برای باگان لالانگ که در 40 کیلومتری فرودگاه واقع است تهیه کرده و به این مکان فوق العاده بروید و در ضمن زمان سفر حدود 40 دقیقه از فرودگاه KLIA / LCCT می باشد .

 

سواحل بالگان مالزی


" ساحل معروف پنانگ "


ساحل معروف پنانگ دقیقا قسمتی در شمال پیتانگ می باشد که به دلیل داشتن منظره ای بسیار زیبا و منحصر به فرد خود باعث شده است که مردم این ساحل را جور دیگری دوست داشته باشند و کلی هم طرفدار و گردشگر سالانه روانه این ساحل می شوند . 


لازم به ذکر است که مردم این شهر بخاطر داشتن توریست های زیادی به این ساحل هجوم می آوند کلی افتخار می کنند و از طرفی ماسه های طلایی در کنار رنگ آبی دریا باعث شده که این بخش بسیار زیبا تر جلوه کند .


همانطور که احتمالا شنیده اید این ساحل یک ساحل بین المللی است و این درجه را به خاطر ورزش های منحصر به فردش داراست و شما بازدید کنندگان می توانید ورزش های آبی دیگری نیز درپارک تفریحی سان وی لاگون در مالزی تجربه کنید که قطعا مجذوبشان خواهید شد . 

 

پنانگ  


" جزیره لنکاوی  Langkawi "


جزیره زیبای لنکاوی مکانی آرامش بخش و غرق در لذت و تفریح است و در حالی که یکی از سریع ترین جزیره ها از لحاظ رشد و پیشرفت در کشور مالزی با هتل های لوکس و اقامتگاه های ارزان قیمتش می باشد . 


پایتخت این جزیره شهر کواه Kuah است و مکان اصلی گردشگران تور مالزی می باشد و اینکه در حوالی فرودگاه قرار دارد و با نام " پانتای چنانگ Cenang Pantai " می شناسند و همچنین این ساحل بزرگ و منحصر به فرد در حوالی هتل برجایا  Berjaya در پتینا کوک  Kok Pantia در نزدیکی ایستگاه خودروهای کابلی ld fhan  و نکته حائز اهمیت اینکه مجموعه ای از هتل های متنوع و بی نظیری برای همه سلیقه ها را نیز در خود دارد و مهم است بدانید که این ساحل جزو مناطق گردشگری مالزی نیز محسوب می شود .


لوکس ترین و منحصر به فردترین هتل ها داتای Datai و آندامان Andaman است که در نوک شمال غربی بالای این جزیره زیبا واقع شده اند ، مکان هایی چون تانجونگ رو  Rhu Tanjung در شمال شرق و هتل چهار فصل Four Seasons نیز در ساحل شن های سیاه Black Sands واقع دارند که شما مطابق سلیقه و رفاه خود یکی را انتخاب می کنید  .


ضمنا شما گردشگران در تور مالزی می توانید از طریق هواپیما ، بطور روزانه پروازهایی به فرودگاه لنکاوی با هواپیمایی ایر آسیا ، هواپیمایی مالزی و فایر فلای را تجربه کنید و مهم است بدانید که زمان پرواز حدود یک ساعت است و اینکه هیچ پلی برای ارتباط جزیره به سرزمین اصلی وجود ندارد .

 

لنکاوی

 

بندر دیکسون ( Port Dikson )

 
بندر زیبای دیکسون ساحلی محبوب برای مردم محلی اینجا و اهالی سنگاپور و از همه مهمتر بهترین گزینه برای گردشگران تور مالزی سنگاپور می باشد که واقع در استان نگری سمبیلان Sembilan Negri مالزی است . 


توجه داشته باشید که در اینجا هتل ها و خانه های ییلاقی کناره ساحل تانجونگ گموک gemuk Tanjung  را در برگرفته اند و بندر دیکسون همچنین به خاطر رستوران های غذاهای دریایی مشهور خود در امتداد خیابان پانتای Pantai نیز بسیار معروف شده است ، با این حال دریای این منطقه که در امتداد تنگه ملاکا Melaka قرار گرفته و کاملا تیره بوده و کریستالی و روشن نیست ولی با این حال تاثیر چندانی در زیبا بودن آن ندارد .


در ضمن شما توریست ها می توانید با خرید یک کوپن تاکسی از ایستگاه تاکسی فرودگاه که قیمت آن از 100 رینگت مالزی شروع می شود به بندر دیکسون رفته و کلی تجربه جدید را کشف کنید و اینکه زمان سفر حدود 45 دقیقه از فرودگاه های KLIA و LCCT می باشد .

 

بندر دیکسون مالزی

 

ساحل باتو فرینگی ( Batu Ferringhi Beach )


ساحل باتو فرینگی یکی از سواحلی در مالزی هست که شما گردشگران تور کوالالامپور می توانید کمی دورتر از جورج تاوون به راحتی به اینجا برسید . هر چند این قسمت از تمیز ترین سواحل مالزی بشمار نمی رود اما بسیار زیبا و منحصر به فرد است و اکثر گردشگران و توریست ها همیشه به آن سر می زنند اما ساحل برخلاف دریا بخاطر وجود مسافران متعددش دارای بهداشت خاص و مناسبی است . 


همچنین ساحل باتو فرینگی دارای معماری جذابی است و جاذبه ای منحصر به فرد برای عموم مردم مالزی محسوب می شود ، چرا که در کنار این محیط قدیمی انواع و اقسام هتل و مرکز خرید و رستوران ها را می توانید راحت پیدا کنید ولی برای غذا خوردن می توانید رستوران های زنجیره ای چیلیز در مالزی را نیز تجربه کنید حتی رستوران های ایرانی در مالزی بهترین گزینه برای شما مسافران می باشد . 


در ضمن شما از فروشگاه ها هرچه که می خواهید می توانید خرید کنید ، البته قیمت ها متغییر هستند و گاهی تخفیف های باور نکردنی را نیز می توانید در اینجا ببینید .

 

سواحل باتو فیرینگی

 

جزیره پانگکور ( Pangkor Island )


جزیره پانگکور یک جزیره در سواحل پراک می باشد که از طریق " اسکله لوموت Lumut " قابل دسترس است که یکی از عجیب ترین هتل های خصوصی ساحلی در مالزی نیز به شمار می رود . 


هتل پانگکور لات Laut Pangkor در یک جزیره خصوصی قرار گرفته و بسیار محبوب و پرطرفدار است و همواره سالانه گردشگران متعدد و بیشماری برای گذراندن ماه عسل و یا برگزاری عروسی خود این مکان را انتخاب می کنند . 


ضمنا ویژگی اصلی جزیره پانگکور سواحل شنی سفید پر از حیات وحش طبیعی و طبیعت بکر آن می باشد که در اینجا انتخاب های بسیاری برای مسافران و توریست ها با هر بودجه ای که مدنظر دارند وجود دارد . 


در این مکان مسافران انفرادی به خلیج نیپاه Nipah می روند و خانواده ها معمولا در اطراف تلوک دالام Dalam Teluk و درهتل ساحلی جزیره پانگکور اقامت دارند .


شما عزیزان برای رفتن به این به این ساحل از راه زمینی می توانید : با خرید یک کوپن تاکسی از فرودگاه KLIA به قیمت 400 رینگت مالزی ، یک سفر یک طرفه به اسکله لوموت Lumut داشته باشید و زمان سفر حدود 3.5 ساعت و مسافت آن در حدود 250 کیلومتر می باشد .


همچنین اگر با اتوبوس می روید که اتوبوس بصورت مداوم روزانه از ترمینال اتوبوس KLIA  یا LCCT به سمت لوموت با شاتل به وفور دیده می شود و یک بلیت یک سره هزینه ای در حدود 45 رینگت مالزی برای بزرگسالان دارد ، اتوبوس مسافران را در شعبه پیتزا هات واقع در ستیاوان Setiawan پیاده کرده و در نهایت گرفتن تاکسی به اسکله لوموت Lumut کمتر از 15دقیقه زمان خواهد برد و سپس کرایه قایق مسافری تا پانکور برنامه روزانه ی شاتل لوموت می باشد پس جای نگرانی وجود ندارد .

 

پانگکور مالزی

 

" ساحل Tanjung Bungah "


شما گردشگران اگر در حوالی جورج تاون باشید خیلی راحت می توانید علاوه بر ساحل قبلی این ساحل دیدنی را هم از نزدیک ببینید و تجربه ای بی نظیری بدست آورید . 


این ساحل زیبا در نزدیکی جورج است و مناظری بسیار زیبا و طبیعتی سر سبز و بکر دارد که چشم هر بیننده ای را محصور خود می کند و یکی از کارهایی که توریست ها در این منطقه انجام می دهند گرفتن حمام آفتاب است که کلی هم طرفدار دارد و اینکه کلی امکانات رفاهی هم برای این کار در نظر گرفته شده است .  


علاوه بر این هتل های بسیار خوبی در این منطقه وجود دارد که شما امکان این را دارید از آن استفاده کنید و کل اقامت خود را در این منطقه سپری کنید و گزینه پرطرفدار هتل مقرون به صرفه رویال چولان در مالزی محلی است که شما می توانید اقامت خوبی در آن داشته باشید .

 

سواحل تانجونگ

 

 ساحل پانتایی سنانگ ( Pantai Cenang )


ساحل پانتایی سنانگ در 25 کیلومتری " کوا  Kuah " قرار دارد و  از رگ های اصلی لنکاوی بشمار می رود و ممکن است به دلیل شلوغی و زیادی مراکز تفریحی این منطقه شبیه به لاس و گاس باشد و لازم به ذکر است که توسعه یافته ترین ساحل غرب مالزی نیز می باشد . 


این سواحل بی نظیر ترکیبی از زرق و برق ، شن و ماسه سفید ، آب های فیروزه ای و آبی کریستالی و زمینی سرسبز می باشد که زیبایی این منطقه را دوچندان کرده است و در ضمن استراحتگاه های متعددی در این ساحل موجود می باشد که شما گردشگران و خانواده های آسیایی با ازدحام در جاده اصلی امکان این را دارید که به خوردن ، نوشیدن در رستوران ها و کافه ها و خرید سوغات بپردازید و کلی کیف کنید .

 

سواحل پانتایی

 

 ساحل چراتینگ  ( Cherating )


این ساحل در 47 کیلومتری شهر " کوانتان Kuantan " درست در پایتخت استان " پاهنگ " واقع شده است و ساحل پرطرفدار و منحصر به فرد چراتینگ پر از هتل ها و مکان های تفریحی برای همه افراد از بک پکرها گرفته تا کسانی که دنبال جای لوکس و مدرنی هستند نیز می باشد در ضمن اولین باشگاه پزشکی آسیا در این منطقه ساخته شده و اطراف این ساحل مملو از درختان خرما و گیاهان استوایی می باشد که زیبایی آنها قابل توصیف نیست  .


ساحل چراتینگ شبیه به یک هاوایی آسیای است و طیف وسیعی از ورزش ها و موج های آبی را در این ساحل میتوانید ببینید و بهترین زمان برای موج سواری در این مکان از نوامبر تا دسامبر می باشد و علاوه بر این تفریحات دیگری نیز در این ساحل تعبیه شده است .


این سواحل سالانه بیشترین مسافرین و گردشگر را در تور ترکیبی مالزی به خود جذب کرده است که توریست ها حتما تو برنامه سفر خود دیدن این ساحل رو جزو اولویت هایشان قرار خواهند داد .

 

سواحل چراتینگ

 

 

در آخر معراج گشت آسمان سفری آرامش بخش و بی نظیری را برای شما عزیزان در سفر به مالزی آرزومند است . 

 



اگر قصد سفر به مالزی را دارید و می خواهید با تورهای مالزی معراج گشت آسمان آشنا شوید روی لینک زیر کلیک کنید :    

تور مالزی

تور مالزی ارزان

تور ترکیبی مالزی

تور مالزی سنگاپور


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.