معراج گشت | تور دبی - تور تایلند

تور دبی ، تور تایلند ، تور گرجستان ، تور مالزی ، تور چین ، تور هند ، تورترکیه

معراج گشت | تور دبی - تور تایلند

تور دبی ، تور تایلند ، تور گرجستان ، تور مالزی ، تور چین ، تور هند ، تورترکیه

باغ پرندگان مالزی ( Kuala Lumpur Bird Park )

باغ پرندگان مالزی ( Kuala Lumpur Bird Park )

کشور مالزی از دیگر کشور هایی آسیایی می باشد که در سال های اخیر توانسته است توریست ها و گردشگران بسیار زیادی را از سراسر دنیا از طریق تور مالزی به خود جذب کرده است .

 

همچنین مالزی علاوه بر آب و هوای منحصر به فرد و طبیعت بکر و زیبایش مناطق گردشگری مصنوعی زیادی را بوجود آورده است که هر سال تعداد زیادی از مردم جهان برای بازدید از این جاذبه های دیدنی به این کشور سفر کرده و کلی تجربه عالی برای خود کسب می کنند و یکی از این مراکز گردشگری باغ پرندگان در کوالالامپور می باشد .

 

 

با معراج گشت آسمان همراه باشید تا شما گردشگران تور کوالالامپور را با یکی از جاذبه های گردشگری مالزی آشنا سازیم .


باغ پرندگان مالزی دارای محیط زیستی بیش از 3000 پرنده از 200 گونه مختلف اعم از پرندگان استوایی و دیگر پرندگان کمیاب را داراست
  

آشنایی با باغ پرندگان کوالالامپور ( Kuala Lumpur Bird Park )

کوالالامپور پایتخت دیدنی ، سرسبز و جذاب کشور مالزی می باشد که به سبب آسمان خراش های بلند و مدرن و البته برج های دوقلو پتروناس معروفش به شهرت جهانی رسیده است ، لازم به ذکر است که ساختمان ها و معماری منحصر به فرد این شهر تنها جاذبه هایش بشمار نمی رود و در ضمن این شهر زمستان ندارد و در تمام فصول شما گردشگران تور ارزان مالزی این امکان را دارید که  از درختان سبز و بلند قامت و فضای سبز شهری استوایی اش از نزدیک ببینید و کلی لذت ببرید .


قابل توجه شما عزیزان اینکه در سال 1991 میلادی در زمینی با مساحت 20.9 هکتار باغ پرندگان در کوالالامپور مالزی ساخته شد ، این باغ پرندگان دارای محیط زیستی بیش از 3000 پرنده از 200 گونه مختلف اعم از پرندگان استوایی و دیگر پرندگان مناطق مختلف دنیا از جمله : مینا ، کبوتر ، منقارشاخیان ، ماکائو ، طوطی ، فلامینگو ، قرقاول و مرغ می باشد که این پرندگان شگفت انگیز در مرکز شهر کوالالامپور در منطقه ای بنام دریاچه Gardens واقع شده است و به عنوان یکی از بهترین جاذبه های گردشگری شهر کوالالامپور به شهرت رسیده است .

 

باغ پرندگان کوالالامپور


 پس شما دستتان را به ما بدهید و با هم و پا به پای ما وارد باغ زیبای پرندگان مالزی شوید تا کلی اطلاعات جالب و جذاب را بدست آورید و اینکه معراج گشت آسمان قول می دهد که از این انتخاب پشیمان نشوید و گردش در این باغ وسیع به همراه پرندگان متنوع و رنگارنگش شما را بسیار سرگرم و ذوق زده خواهد کرد و کلی تجربه بهتان هدیه می دهد .

 

شما گردشگران تور ترکیبی مالزی در محیطی از باغ می توانید به تماشای هیاهوی و سر و صدای پرندگانی که آزادانه پرواز می کنند بنشینید  و لذت ببرید و همچنین در جایی دیگر غذا بردارید و برای آنها غذا بریزید و در جایی دیگر از باغ مرغ های کوچک و زیبایی که تا بحال ندیده اید را از نزدیک دیده و در انتها همراه ما در کنار ماکائو طلایی بایستید و عکس های یادگاری بگیرید و کلی کیف کنید .

 


قسمت های مختلف باغ پرندگان مالزی

بخش پرندگان 


با قدم گذاشتن به این بخش ، ترکیب فضای سرسبز و گیاهان متنوع و پرندگان خارق العاده و خاص به استقبال شما می آیند که بسیار هیجان انگیز هستند ، جالب است بدانید که این باغ پرندگان به بزرگ ترین باغ در نوع خودش به شهرت رسیده است و در واقع بخش اول و دوم را در خود جای داده است .

 

ضمنا شما پرندگان بسیاری را در اینجا می بینید که بدون تفکیک شدن و در فضایی بزرگ با هم زندگی می کنند و اکوسیستم بدیعی را بوجود می آورند و از جمله پرندگان منحصر به فردی که در این بخش هستند می توان به طاووس های آبی و هندی هستند که دُمی رنگارنگ ، زیبا و 1.5 متری دارند اشاره نمود . 


همچنین در این بخش شما گردشگران تور مالزی بازدید از " کبوترهای تاج دار ( Crowned pigeon )  " که بزرگ ترین گونه کبوتر در دنیا هستند را از دست ندهید چون واقعا فوق العاده زیبا هستند و اگر خیلی خوش شانس باشید امکان این را دارید که لک لک های نوک زرد را به هنگام جمع آوری شاخ و برگ و ساختن لانه هایشان از نزدیک بببنید . 

 

پرندگان مالزی


البته در کنار تمام این مجموعه ها ، می توانید در نقاط غذا دادن به پرندگان ، خودتان به پرندگانی چون حواصیل ، قمری و لک لک سیبری غذا بدهید و کلی تجربه باور نکردنی بدست آورید .

 

بخش زمین عقاب ها ( Brahminy Land )


شما عزیزان در این بخش می توانید عقاب های پشت قرمز که از گونه های شکاری و بومی مالزی هستند را از نزدیک ببینید که کلی هیجان انگیز هستند و زمین عقاب ها در بخش اول باغ پرندگان قرار دارد و یکی از محبوب ترین بخش ها در میان بازدیدکنندگان و البته در بین پرندگان شکاری می باشند و اینکه  در هنگام غروب می توانید به آواز حزن انگیز و فریادهای غم انگیز عقاب های پشت قرمز گوش دهید و لذت ببرید. 


ضمنا جالب است بدانید که عقاب های پشت قرمز هم بر روی آب و هم در خشکی به دنبال شکار می گردند و از حیوانات کوچکی چون ماهی های کوچک ، جوندگان و حتی حشرات تغذیه می کنند. 

 

بخش عقاب ها

 

بخش تالاب فلامینگو ( Flamingo Pon )

 
توجه داشته باشید که در سفر با تور کوالالامپور یکی از بهترین مکان هایی که نباید در باغ پرندگان کوالالامپور از دست بدهید ، قطعا تالاب فلامینگوها می باشد که منظره ای فوق العاده و دیدنی است و شما با بازدید از این تالاب زیبا که در بخش اول باغ واقع شده است ، در ضمن فلامینگوها را می بینید که بر روی یک پای خود در استراحت هستند و یا در فضایی دوست داشتنی و در کناری آبشاری دست ساز تالاب ، حمام آفتاب می گیرند.و کلی حرکات بامزه می کنند .

 
لازم به ذکر است که بر خلاف اسم تالاب ، تنها فلامینگو ها نیستند که می توانید از دیدن آنها لذت ببرید ، بلکه پلیکان ها را نیز در اینجا هستند که با منقار بزرگ و دوست داشتنی شان در تالاب به آرامی شنا می کنند و کلی تجربیات جدیدی را کسب خواهید کرد .


ضمنا در تالاب فلامینگو پرندگان شناگر دیگری نیز دیده می شوند که تماشا کردن شان در صبح ها بسیار لذت بخش است پس دیدن آن را از دست ندهید .

 

بخش فلامینکو

 

بخش سرزمین خرما بلبل ( Bulbul Land )


قطعا یکی از بخش های جذاب باغ پرندگان ، سرزمین بلبل است که انواع مختلفی از پرندگان خرمابلبل را در اینجا خواهید دید ، این پرندگان آواز خوان از تیره گنجشک ها هستند و می توانید حدود 130 نوع شان را در یکجا با هم ببینید . 


در ضمن از دیگر پرندگان جالب توجه این بخش می توان به پشت ‌آبی آسیایی ، قرقاول نقره ای و سار سینه طلایی اشاره نمود . 

 

خرما بلبل

 

 

بخش دنیای طوطی ها (  World of Parrots )


در دنیای طوطی ها حدود بیست گونه مختلفی از طوطی ها را خواهید دید که از آن جمله آنها میتوان به : ماکائو ها ، طوطی کاکلی ، طوطی لوری و نوعی مرغ عشق اشاره نمود و در این بخش برخی از طوطی ها را در قسمت های جداگانه ای می بینید که به دلیل برنامه ها و مطالعات علمی قرار گرفته اند و باقی طوطی ها می توانند به صورت آزادانه در فضای مختص به خود پرواز کنند و شما گردشگران عزیز می توانید به آن ها بسیار نزدیک شوید و کلی عکی یادگاری بگیرید. 


نکته مهم این بخش این است که یکی از بخش های جالب دنیای طوطی ها این است که می توانید به طوطی های کمیاب و در حال انقراض بخش تا حد زیادی نزدیک بشوید و به طور مثال شما گرشگرانی که قصد سفر به مالزی و سنگاپور از طریق تور مالزی سنگاپور را دارید می توانید شیطان طوطی را تنها در کشور پاپوا گینه نو ببینید .

 

همچنین طوطی کاکلی گلبهی ( Cacatua moluccensis ) را که نیز جزو بومی اندونزی می باشد که امروزه به جهت شکار بی رویه در معرض انقراض هستند و همچنین کاسکو ، این طوطی های باهوش و جذاب را در دنیای طوطی ها را تماشاگر باشید .

 

بخش طوطی ها

 

بخش پرندگان بخش آبشار ( Waterfall Aviary )


یکی از بخش های خوش منظر و جذاب باغ پرندگان ، قسمت آبشار است که تفریح و گردشی متفاوت و فوق العاده ای را برای شما بازدید کنندگان عزیز رقم خواهد زد و قسمت پرندگان آبشار را در بخش چهارم باغ خواهید دید و ترکیب درختان بلند قامت ، سر سبز و نیز آبشار 30 متری و پرندگان لک لک شیری قطعا شما را سرگرم خواهد کرد و تجربیاتی بی نظیر را به شما هدیه می دهند .


و نکته جالب ایت بخش این است که شما هر روز در ساعت 16 می توانید در غذا دادن به لک لک های شیری سهیم بشوید .

 

باغ پرندگان در مالزی


بخش پرندگان زینتی ( Oriental Birds Aviary )


در این بخش شما از باغ پرندگان کوالالامپور امکان این را دارید که بیش از 50 پرنده متفاوت ، جذاب و رنگارنگ و زیبا را ببینید که هر یک به نحو چشمگیری ، منحصر به فرد و دیدنی هستند و یکی از جالب ترین پرندگان این مجموعه ، سار سینه طلایی نام دارد که عنوان زیباترین سار آفریقا را از آن خود کرده است که دیدنشان خالی از لطف نیست .


همچنین تریکا سبز و بنفش ( موزخوار ) و دو گونه زیبای توکا را در بخش پرندگان زینتی نیز وجود دارند .

 

پرندگان زینتی

 


امکانات باغ پرندگان مالزی

امکانات رفاهی و تفریحی زیادی در این باغ وجود دارد که می تواند یک روز خاطره انگیز و متفاوتی برایتان رقم بزند برای مثال : یک دریاچه مصنوعی ، فضایی بسیار زیبا برای قدم زدن ، محل هایی مشخص برای ورزش و بازی بچه ها و استراحت کردن از جمله این امکانات تفریحی در این مجموعه می باشد .


در ضمن باغ پرندگان کوالالامپور از 9 صبح تا 19 بعد از ظهر در خدمت بازدید کنندگان می باشد و چهار بخش مجزا دارد که در سه بخش آن پرندگان آزادانه در محیط باغ پرواز می کنند و در بخش چهارم هم گونه های خاصی از پرندگان در قفس های بزرگ قابل مشاهده هستند که بسیار هیجان انگیز است .


موقعیت جغرافیایی این باغ به گونه است که شما به راحتی می توانید با تاکسی یا با اتوبوس jalan Sultan Mohamed و یا خط 22 و 38 ازLebuh Pasar Besar خود را به این مکان برسانید ، چرا که این باغ در مرکز شهر کوالالامپور واقع شده است .

 


هزینه های ورودی باغ پرندگان مالزی  


هزینه رزرو : 500 رینگت مالززیف تقریبا حدود 370 هزار تومان


هزینه هر ساعت اضافه : 300 رینگت مالزی تقریبا حدود 215 هزار تومان


برای هر بزرگسال : 69 رینگت مالزی تقریبا حدود 50 هزار تومان


برای هر کودک 3 تا 12 سال : 55 رینگت مالزی در حدود 40 هزار تومان

 

 

در آخر معراج گشت آسمان سفری شاد و متفاوت همراه با لذتی بی نهایت برای شما گردشگران تور مالزی سنگاپور آرزومند است .

 

اگر قصد سفر به مالزی را دارید و می خواهید با تورهای مالزی معراج گشت آسمان آشنا شوید روی لینک زیر کلیک کنید :    

تور مالزی

تور مالزی ارزان

تور ترکیبی مالزی

تور مالزی سنگاپور

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.