معراج گشت | تور دبی - تور تایلند

تور دبی ، تور تایلند ، تور گرجستان ، تور مالزی ، تور چین ، تور هند ، تورترکیه

معراج گشت | تور دبی - تور تایلند

تور دبی ، تور تایلند ، تور گرجستان ، تور مالزی ، تور چین ، تور هند ، تورترکیه

بوکیت بینتانگ کوالالامپور ( Bukit Bintang )

بوکیت بینتانگ کوالالامپور ( Bukit Bintang )

بوکیت بینتانگ محله معروفی در شهر کوالالامپور می باشد که اکثر مراکز خرید و تفریحی معروف کوالالامپور در این مکان قرار گرفته شده است ، بنابراین اکثر گردشگران تور مالزی علاقه مند هستند که هتلی را انتخاب کنند که در این منطقه اقامت داشته باشند و به لطف مرکزیت این منطقه ، دسترسی به آن از تمامی نقاط شهر کوالالامپور آسان تر می باشد .

 

 

با معراج گشت آسمان همراه باشید تا شما گردشگران تور مالزی ارزان را با یکی از جاذبه های گردشگری مالزی آشنا سازیم .


منطقه بوکیت بینتانگ به نوعی محل تجمع برند های بزرگ صنعت مد در دنیا است
  

آشنایی با بوکیت بینتانگ کوالالامپور

بوکیت بینتانگ به نوعی محل تجمع برند های بزرگ صنعت مد در دنیا است و وقتی شما در این خیابان قدم بزنید ، نام هایی نظیر کوتور ، رولکس ، هرمس ، فندی و پرادا را از نزدیک مشاهده می کنید و امکان این را دارید که یکی از مراکز خرید مالزی در کوالالامپور که در خیابان بوکیت بینتانگ واقع شده است را انتخاب کنید و در نهایت گشت و گذار خود را از آنجا آغاز نمایید و کلی کیف کنید .


همچنین خیابان اصلی این محله ، هم نام با خود این منطقه معروف است و هم در میان افراد محلی و هم بین گردشگران تور ترکیبی مالزی بخصوص جوانان منطقه بسیار جذاب و محبوبی بشمار می رود . این منطقه درون منطقه موسوم به مثلث طلایی کوالالامپور واقع شده است و از خیابان راجا چولان شروع شده است و به خیابان پودو منتهی می گردد و دارای طرفداران زیادی می باشد .

 

در ضمن به احتمال زیاد هیچ خیابانی مانند بوکیت بینتانگ در کشور مالزی با چنین تنوع و گوناگونی از مراکز خرید نیست و اینکه در واقع در مرکز شهر کوالالامپور در ناحیه ای که مثلث طلایی نام گرفته است  می باشد و این دلیل اصلی محبوبیت آن است .

 

در حالی که بوکیت بینتانگ از خیابان تون رزاق آغاز شده و به طول تقریبی سه کیلومتر تا خیابان پودو گسترش می یابد اغلب بازدیدکنندگان تور کوالالامپور بیشتر منطقه مرکزی متمرکز در اطرافپاویلیون و چهارراه سلطان اسماعیل را تجربه خواهند کرد .

 

بوکیت بینتانگ


نکته قابل توجه اینجاست که منطقه بوکیت بینتانگ توسط خیابان سلطان اسماعیل که در سمت شرقی آن می باشد و تحت پوشش فروشگاه ها و چندین هتل پنج ستاره معروف است که به دو قسمت تقسیم بندی می شود که سمت غربی به طور چشمگیری متفاوت و چشمگیر است و گویی شما حس می کنید متعلق به کشور دیگری است و محبوبیت این جاذبه مهم کوالالامپور باعث شده است که گردشگرانی که هم قصد اقامت در مالزی و هم در سنگاپور از طریق تور مالزی سنگاپور را دارند این جا را در زمان اقامتشان در مالزی از دست ندهند .


ضمنا وقتی از کنار فروشگاه بزرگ  Lot 10 و تلویزیون مکعب رو به روی آن بگذرید و به سمت غرب حرکت کنید خواهید دید که ده ها مرکز ماساژ و  Spa با کارکنان خوش اخلاق و مشتاق کنار خیابان ردیف شده اند تا به شما خدمات بدهند . 


قابل توجه شما مسافران تور مالزی اینکه علاوه بر خدمات ماساژ در این طرف خیابان سلطان اسماعیل ، همچنین اقامتگاه ها و هتل های ارزان قیمت به استثنای قدیمی ترین هتل های بین المللی شهر کوالالامپور ، ایالت فدرال ، رویال بینتانگ و همچنین صرافی های با نرخ های مناسب در اینجا وجود دارد که به طور قطع مکان مناسبی برای تبدیل ارز و خرید در مراکز خرید برای راحتی شما عزیزان در این اطراف می باشند . 


نکته جالب دیگری که بدک نیست بدانید این است که بوکیت به زبان مالایی به معنای " تپه " و بینتانگ به معنای " ستاره " می باشد و البته تصور این که این منطقه از کوالالامپور بر فراز تپه باشد ، کمی غیر قابل باور است و اگر به جای کلمه تپه از سربالایی یا شیب استفاده کنیم شاید عبارت مناسب تری برای این منطقه باشد ، چرا که وقتی از سمت پاویلیون به تقاطع اصلی سلطان اسماعیل پیاده می روید ، کلی خسته می شوید و عرق تان در می آید .

 

بوکیت بینتانگ مالزی

 


امکانات بوکیت بینتانگ کوالالامپور

خرید کردن یک موضوع مهم در گذراندن تعطیلات مردم و همچنین علایق گردشگران در سفر به مالزی است و آن هایی که به قصد خرید به بوکیت بینتانگ می روند ، ناامید و دست خالی بر نخواهند گشت و این موضوع در حالی است که چندین قطب خرید در این شهر وجود دارد ولی به طور حتم بوکیت بینتانگ توجه بسیاری از بازدید کنندگان  را در تور کوالالامپور به خود جلب می کند .


شما عزیزان مراکز خرید شامل پاویلیون کی ال ، استارهیل گالری ، لات ۱۰ ، فارنهایت  88 ، لویت پلازا و سونگای وانگ پلازا در این منطقه خواهید دید و تقریبا هر آن چه بخواهید را می توانید در این مراکز خرید بیابید و کلی خرید کنید و از مهمترین و سرشناس ترین برند ها دنیا تا آخرین مد طراحان مطرح جهان در اینجا وجود دارد پس جای نگرانی نیست .


شاید برایتان جالب باشد که بدانید که در مرکز خرید پاویلیون لیست بلند بالایی از برندها و مارک های معروف دنیا همچون :  هاروی نورمن ، مرکاتو ، پادینی ، پارکسون ، تنگز و همچنین A/X ، آرمانی ، بربری ، گوچی ، بولگاری ، کووچ ، دی کی اند وای ، اسپریت ، هرمس و حتی نمایشگاه های اتومبیل جگوار و بنتلی را را در خود جای داده است و کلی هم بیننده و خریدار را گرد هم جمع کرده است و شما گردشگران در مقابل در اصلی مرکز خرید نیز نان و شیرینی پزی مالزیایی الهام گرفته از مدل ژاپنی آن ، لوف جای را خواهید دید که تجربه آنها خالی از لطف نیست .

 

بوکیت بینتانگ کوالالامپور


در طرف دیگر خیابان ، سمت ماساژورهای بوکیت بینتانگ شما فروشگاه متروجایا و ساختمان سونگای وانگ را می بینید که بیشتر مورد توجه و مطلوب افراد محلی اینجا محسوب می شود و برای چونه زدن و گرفتن تخفیف عموم مردم گزینه مناسبی است و اینکه درست پشت آن ساختمان لویت ، مرکز کامپیوتر ، موبایل و تکنولوژی نیز قرار گرفته است .


همچنین یکی از بهترین دید های این خیابان از روی پشت بام لات 10 است که محیطی مناسب برای نایت کلاب ، رستوران و بار می باشد که بسیار جذاب و دیدنی است .

 

از دیگر امکانات این منطقه می توان به انواه رستوران ها و کافه های محبوب این خیابان اشاره نمود و از آنجایی که خوردن یک تفریح و سرگرمی ملی در میان عموم مردم است و هیچ کس از خیابان Bukit Bintang گرسنه نخواهد رفت چون به قدری تنوع زیاد است که بدون تجربه از اینجا نمی روید . 

 

بوکیت بینتانگ کشور مالزی


یکی از بزرگترین دارایی های غذا خوری در کشور مالزی یک کاسه نودل است که در خیابان ها می توان آن را با چند رینگیت بخرید و تست کنید و این در حالی که برای کسانی هم که دوست دارند در رستوران های شیک مانند Shook غذایشان را میل کنند و اینکه غذای آنها همراه با بطری های شراب محصول Chateau Mouton Rothschild باشد ، انتخاب های بسیار مناسبی وجود دارد .


برخی از هتل رستورانهای خوب شامل : ( Five Senses ، Prego ، Qba Latin Grill & Bar ( The Westin KL Shanghai la ( JW Marriott Hotel KL ) Ching Yuen ( Mandarin Palace ) Federal Hote هستند که پیشنهاد ما این است که آنها را از دست ندهید چون تجربه های بی نظیری به شما هدیه می دهند .


ضمنا در بسیاری از زمان ها فروشندگان دوره گرد با پهن کردن بساط شان در کنار خیابان آن را شبیه مغازه می کنند و مشغول به بازار گرمی می شوند و آن ها به طور معمول ساعت های به اصطلاح" اصل " برند های مختلف را با تخفیف بالایی به حراج گذاشته و شما برای خرید از این فروشندگان باید بسیار سریع عمل کنید چرا که آنان به محض ظاهر شدن ماموران دولتی ناپدید می شوند چون کارشان قانونی نیست و کلی امکانات دیگر که در این مقاله توصیف همه آنها نمی گنجد و پیشنهاد ما این است که در تور مالزی ارزان سری به این جاذبه دیدنی کوالالامپور بزنید .

 

 

در آخر معراج گشت آسمان سفری پر از خریدهای متنوع با جذابیت های بی شماری برای شما عزیزان در تور مالزی سنگاپور آرزومند است .

 


اگر قصد سفر به مالزی را دارید و می خواهید با تورهای مالزی معراج گشت آسمان آشنا شوید روی لینک زیر کلیک کنید :    

تور مالزی

تور مالزی ارزان

تور ترکیبی مالزی

تور مالزی سنگاپور

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.