معراج گشت | تور دبی - تور تایلند

تور دبی ، تور تایلند ، تور گرجستان ، تور مالزی ، تور چین ، تور هند ، تورترکیه

معراج گشت | تور دبی - تور تایلند

تور دبی ، تور تایلند ، تور گرجستان ، تور مالزی ، تور چین ، تور هند ، تورترکیه

برجایا هیل مالزی ( Berjaya Hill )

برجایا هیل مالزی ( Berjaya Hill )

ارتفاعات در مکان های مختلف در دنیا همیشه می تواند به عنوان یکی از بهترین مناطق گردشگری محسوب شود و کلی طرفدار نیز پیدا خواهد کرد که یکی از این جاذبه ها درست برجایا هیل در کوالالامپور مالزی می باشد که زیبایی بی نظیری را در خود جای داده است .


شما گردشگران تور مالزی امکان این را دارید که در این مکان که حدود یک ساعت از کوالالامپور فاصله دارد در محیطی بسیار زیبا از فرهنگ و آداب و رسوم مردم مالزی و همچنین مردمان دنیا را از نزدیک دیده و کلی با آنها آشنا شوید ، این مکان در واقع یک بخش چند هکتاری می باشد که در بلندی های هشتصد متری از سطح دریا قرار گرفته است که در نوع خود بی نظیر می باشد .

 

 

با معراج گشت آسمان همراه باشید تا شما گردشگران تور ترکیبی مالزی را با یکی از جاذبه های توصیف ناپذیر در مالزی آشنا سازیم .


جالب است بدانید که به برجایا هیل دهکده های فرانسوی نیز می گویند که نام دیگر آن " بوکیت تینگی " می باشد
  

معرفی برجایا هیل مالزی

قابل توجه شما بازدید کنندگان اینکه به این مکان زیبا دهکده های فرانسوی نیز می گویند که نام دیگر آن " بوکیت تینگی " می باشد ، یک دهکده به صورت دهکده کولمار که به سبک فرانسوی ها ساخته شده و به عنوان بهترین مکان دیدنی  در مالزی  شناخته می شود .

 

ضمنا دهکده ژاپنی ها هم بخش دیگری از این مکان زیبا و دیدنی بشمار می رود که بر اساس داستان های بوداییان و ساختمان های آنان در ژاپن ساخته شده است که در سفر با تور مالزی ارزان این دیدنی ها را از دست ندهید .


جالب است در سفر به کشور مالزی بدانید که یکی از دیدنی های کوالالامپور که در تور مالزی توجه گردشگران زیادی را به خود جلب می کند ، برجایا هیل کوالالامپور است .

 

برجایا هیل مالزی

 

این منطقه بسیار زیبا که هیچ وقت خالی از گردش گر و توریست نمی باشد و اینکه اینجا یک دهکده رومانتیک با خانه های زیباست ، برجایا هیل تلفیقی از چندین فرهنگ مختلف در دنیا می باشد که حدود یک ساعت با شهر فوق العاده زیبای کوالالامپور فاصله دارد .


همچنین شما بازدید کنندگان در تور کوالالامپور اگر به دنبال لمس کردن و دیدن چندین فرهنگ مختلف دنیا در یکجا از نزدیک ببینیند با رفتن به برجایا هیل ( Berjaya Hills ) این فرصت به شما داده خواهد شد که طبیعت و محیطی جدیدی را تجربه کنید که شاید هیچ وقت تجربه اش نکرده بودید .


در ضمن برجایا هیل کوالالامپور بیش از 800 هکتار وسعت دارد و ارتفاع آن از سطح تا دریا 800 متر نیز می شود ، محلی های مالزی آن را بوکیت تینگی نیز می نامند و همچنین به دهکده فرانسوی ها نیز در بین مردم دنیا بخصوص گردشگران تور مالزی سنگاپور که هم در مالزی و هم در سنگاپور اقامت دارند مشهور شده است و اینکه  اصلی ترین جاذبه برجایا هیل دهکده ای به سبک فرانسوی ( Colmar Tropicale ) مشابه دهکده کولمار ( Colmar ) قرن ۱۸ میلادی در فرانسه است .

 

دهکده برجایا هیل


نکته قابل توجه این مکان این است که یکی دیگر از جاذبه های دیدنی که در نزدیکی برجایا هیل قرار گرفته است چشمه معدنی چاتیاو ( Chateau ) می باشد که بسیار هم زیباست ، همچنین هتلی به سبک فرانسوی و چشمه آب معدنی که از روی یک قلعه قرون وسطای قرن هجدهم در فرانسه با ظرافت در طراحی ساخته شده است که بسیار هم طرفدار دارد .

 

توجه داشته باشید که تنها راه رسیدن به برجابا هیل استفاده از خودرو است که شما عزیزان می توانید از خودرو شخصی تان ، مینی ون ها با ظرفیت 7 نفر و یا حتی اتوبوس استفاده نمایید .


همچنین شما گردشگران در تور ترکیبی مالزی امکان این را دارید که در برجابا هیل در محیط حیات سنگفرش شده اش قدم بزنید و در رستوران های فرانسوی غذا میل کنید و مراسم چای ژاپنی ها را تجربه کنید و کلی کیف کنید ، این مجموعه از دیدنی های کوالالامپور میباشد که از پرطرفدارترین مناطق گردشگری مالزی نیز محسوب می شود و توجه داشته باشد که اتوبوس ها معمولا از تایمز اسکوئر یا KL Plaza به سمت برجایا هیل حرکت می کنند .

 

دهکره برجایا کوالالامپور


ضمنا این منطقه دارای هوای خنک ، مطبوع و امکانات رفاهی تفریحی مناسب برای سپری کردن یک روز آرام و دلچسب از ویژگی های این مجموعه زیبا می باشد . کلیه بناهای این مجموعه اعم از هتل ، خیابان ها و مغازه های آن به سبک معماری قرن 16 فرانسه ساخته شده است و سعی شده در کلیه جزئیات آن اصالت معماری اروپای چند قرن پیش حفظ شده است .


قابل توجه شما گردشگران در تور مالزی اینکه کمی بالاتر از محله فرانسوی ها دهکده ژاپنی قرار دارد که الهام گرفته از بوداییان ژاپن می باشد که بسیار جذابیت دارد و اینکه اگر در سفر به مالزی ، به دیدن دهکده برجایا هیل می روید ، دقت کنید که آخر هفته ها این دهکده بسیار شلوغ بوده و اگر ترجیح می دهید در زمان خلوت تری از این مکان مراجعه کنید بهتر است در روزهای معمولی هفته به دهکده ی برجایا هیل بروید و کلی لذت ببرید .

 

همچنین شما عزیزان در تور مالزی اگر خوش شانس باشید و در روز تعطیل به این محل سفر نمایید احتمالا شاهد حضور موتور سیکلت های رالی و یا انجام مسابقات مختلف در محل شهرک فرانسوی ها خواهید بود .

 

برجایا هیل کوالالامپور

 

 

در آخر معراج گشت آسمان سفری شاد و متفاوتی برای شما گردشگران تور مالزی سنگاپور آرزومند است .

 



اگر قصد سفر به مالزی را دارید و می خواهید با تورهای مالزی معراج گشت آسمان آشنا شوید روی لینک زیر کلیک کنید :    

تور مالزی

تور مالزی ارزان

تور ترکیبی مالزی

تور مالزی سنگاپور


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.